Alonso kan erover meepratenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wie had vorig jaar voor McLaren gekozen? Het blijft afwachten.
Volgens mij mag ik gewoon vinden dat Mercedes sneller was.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer weer dit dedain.
Mercedes was volgens mij toch gewoon echt sneller.
That's F1 sometimes.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee wereldkampioenen in een walgelijke auto.
denk dat die 1,5kg niet zoveel uitmaakt, heb wel vroeger gehoord dat 10kg, 0,2 sec is.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik gewoon vinden dat Mercedes sneller was.
Hoef jij niet te vinden, maar dat kan je dat vast ook gewoon normaal duidelijk maken.
Elke auto wordt gewogen na de race.quote:
Ze moeten gewoon weer terug naar de cherrypicking auto ipv denken dat ze overal moeten kunnen winnen, op zich goed dat ze al een tijdje weten dat ze voor 25 nog goed aan de bak moeten.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als RBR de boel voor volgend jaar niet weet om te draaien, wordt dat wel een beetje een verloren jaar voor Verstappen.
Die is een stuk groter dan nulquote:Op zondag 28 juli 2024 19:07 schreef plesner het volgende:
Hoe groot is de kans dat Verstappen volgend jaar in een Mercedes rijdt, gezien de onrust en mensen die vertrekken bij RB heb ik voor volgend jaar meer vertrouwen in Mercedes dan in RB
Op naar de E-sport Olympische Spelenquote:
Beste ooit.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vermakelijke uitzending van de Rijdende Rechter was dat
Hoor zelf altijd 3 tienden is 10KG.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat die 1,5kg niet zoveel uitmaakt, heb wel vroeger gehoord dat 10kg, 0,2 sec is.
Niet helemaal eens, reed een prima kwali, meer dan P2 zat er gewoon niet in.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ie zijn materiaal zou maximaliseren, dan had hij van pole gewonnen
Alleen van Russell is te licht bevonden?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elke auto wordt gewogen na de race.
Waarop Nederland wel medailles wintquote:Op zondag 28 juli 2024 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op naar de E-sport Olympische Spelen
Driver No. 44 was very open and honest and admitted to the weight infringement and that's why the stewards have decided to reprimand his team.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik heb ze bij Hamilton de meest bizarre smoesjes zien verzinnen, je voert natuurlijk altijd iets aan.
Dit is gewoon sabotage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |