Nee maar toch weer 2 punten uitgelopen op de dichtstbijzijnde concurrent, ik vind het eigenlijk wel leuk, die dominantie was mooi maar dit is betere sport.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar dat wordt hij dus niet elke race, dat dringt maar niet door. Er zitten vaak 2, 3 soms wel 4 auto’s tussen. Zelfs op Spa lukt inhalen bijna niet.
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:57 schreef trein2000 het volgende:
Merc ook helemaal niets gezegd ter verdediging, @:weltschmerz krijgt hier gelijk.
Aha jouw schuld dit dusquote:
Max moet gewoon geen DNF pakken. Tot die tijd is er heulemaal niks aan de handquote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Electric_Eye het volgende:
Max moet elke race 3e worden en als Norris wint moet hij eerste worden. Het wordt nog spannend maar ik zet hem op 75/25 voor Verstappen.
Ja natuurlijk. Maar ik heb ze bij Hamilton de meest bizarre smoesjes zien verzinnen, je voert natuurlijk altijd iets aan.quote:
Dat hoeft ook niet. Het kan snel gaan als er teams tussen Norris en RBR zitten. Daarbij komt dat McLaren gewoonweg het snelst is. Als ze nog een klein stapje zetten dan domineren ze wél elke race.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar Norris, die nu 1 race heeft gewonnen, gaat er nu ook geen 10 achter elkaar winnen.
Dat lijkt me ook ja, maar sommigen zijn nogal paniekerig in hun denkenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verstappen loopt vandaag gewoon weer een paar puntjes uit. Als de betrouwbaarheid op peil blijft gaat Norris er echt niet meer aankomen.
Een strijd om de titel vraagt natuurlijk om alle middelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik heb ze bij Hamilton de meest bizarre smoesjes zien verzinnen, je voert natuurlijk altijd iets aan.
Dit is gewoon sabotage.
Dan wordt Max 3dequote:Op zondag 28 juli 2024 18:59 schreef potjecreme het volgende:
Zou wel grappig zijn als Hamilton zijn auto ook te licht is en Piastri zo zijn 2de race wint.
90/10, misschien dat volgend jaar als Norris echt vanaf dag 1 meedoet hij het wel in zich heeft, maar tot nu toe zie ik snelle jongen die wat racecraft en ook wat meedogenloosheid mist.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Electric_Eye het volgende:
Max moet elke race 3e worden en als Norris wint moet hij eerste worden. Het wordt nog spannend maar ik zet hem op 75/25 voor Verstappen.
Jij bent toch Hamiltonfanquote:Op zondag 28 juli 2024 18:59 schreef potjecreme het volgende:
Zou wel grappig zijn als Hamilton zijn auto ook te licht is en Piastri zo zijn 2de race wint.
Voelt een beetje als vorige week hoe hij nu de overwinning in de schoenen krijgt gegooid... glans is er wel afquote:
Jij die dat grappig zou vinden?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:59 schreef potjecreme het volgende:
A win is a win.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voelt een beetje als vorige week hoe hij nu de overwinning in de schoenen krijgt gegooid... glans is er wel af
Dat kunnen we Oscar echt niet aandoen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:59 schreef potjecreme het volgende:
Ook nog van zijn eigen teamquote:
the finishing touchquote:
Goed dat je het zegt.quote:
tegenovergestelde. ze hebben die 1.5kg niet op kunnen pikkenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Die banden verliezen niet 1,5kg aan rubber extra door iets langer door te rijden
Als ie zijn materiaal zou maximaliseren, dan had hij van pole gewonnenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
Charles weer een prima podium gepakt met deze goede drive.
Die man is echt zijn materiaal aan het maximaliseren. Doet die zeker knap.
Ja, als RBR de boel voor volgend jaar niet weet om te draaien, wordt dat wel een beetje een verloren jaar voor Verstappen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
90/10, misschien dat volgend jaar als Norris echt vanaf dag 1 meedoet hij het wel in zich heeft, maar tot nu toe zie ik snelle jongen die wat racecraft en ook wat meedogenloosheid mist.
Denk het welquote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
Zal HAM al spijt hebben van zijn overstap?
“Drive”; “materiaal maximaliseren”quote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
Charles weer een prima podium gepakt met deze goede drive.
Die man is echt zijn materiaal aan het maximaliseren. Doet die zeker knap.
Zou zomaar kunnen want ik blijf 1,5 kg aan rubber best wel veel vinden.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:59 schreef potjecreme het volgende:
Op naar Mercedes of Endurance racenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als RBR de boel voor volgend jaar niet weet om te draaien, wordt dat wel een beetje een verloren jaar voor Verstappen.
Jammer weer dit dedain.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ie zijn materiaal zou maximaliseren, dan had hij van pole gewonnen
Dat is iets logischer, maar dan nog speel je wel heel erg met vuur.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegenovergestelde. ze hebben die 1.5kg niet op kunnen pikken
Afwachten met wat voor auto's de teams komen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
90/10, misschien dat volgend jaar als Norris echt vanaf dag 1 meedoet hij het wel in zich heeft, maar tot nu toe zie ik snelle jongen die wat racecraft en ook wat meedogenloosheid mist.
Ah, argumenten zijn op.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer weer dit dedain.
Mercedes was volgens mij toch gewoon echt sneller.
Wie had vorig jaar voor McLaren gekozen? Het blijft afwachten.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
Zal HAM al spijt hebben van zijn overstap?
feit vandaar ook dat het smoezenboek van Mercedes dicht bleef.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is iets logischer, maar dan nog speel je wel heel erg met vuur.
quote:The team also acknowledged that there were no mitigating circumstances and that it was a genuine
error by the team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |