Nee nee, Pérez ging iedereen ophouden zodat Max hem voorbij ging en de zege binnen was.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende: [..] Het besluit zal inderdaad niet van deze race afhangen, dat is een optelsom van het hele seizoen en de afweging wat ze in plaats van Perez in die auto kunnen zetten. Feit is dat Perez ruim voor Max gestart is en ruim achter Max over de streep ging. Dat is niet heel best, Perez had op het podium moeten staan vanuit die positie.
Verkorte drs? Was die echt zoveel korter danquote:Op zondag 28 juli 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
Leuke race, knap van George, Red Bull zich wat teveel op McLaren gericht, al is dat wel begrijpelijk.
FIA zich als vanouds in de voet geschoten met die verkorte DRS.
Ook dat is niet geluktquote:Op zondag 28 juli 2024 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee nee, Pérez ging iedereen ophouden zodat Max hem voorbij ging en de zege binnen was.
Voorheen mocht de DRS 200 meter na Raidillon open, nu na 300 meter.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verkorte drs? Was die echt zoveel korter dan
Meteen op kemmel al activatie zag ik
Ik heb echt de hele tijd gelet op Norris achter Max maar het was gewoon onmogelijk. Zo zonde. Ik had een scherpe fight willen zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:15 schreef DKUp het volgende:
Goede race van Mercedes, moet gezegd worden. Voor de rest totaal niet boeiend.
Perez laat wel zien de slechtste rijder van de vier top teams te zijn.
Hoezo, DRS is toch om de races vermakelijker te maken?quote:Op zondag 28 juli 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
Leuke race, knap van George, Red Bull zich wat teveel op McLaren gericht, al is dat wel begrijpelijk.
FIA zich als vanouds in de voet geschoten met die verkorte DRS.
Paar jaar geleden moest je nog wachten met de inhaalactie om niet terugingehaald te worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh geinig. Dat was goed voor Max en George hebben we gezien dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorheen mocht de DRS 200 meter na Raidillon open, nu na 300 meter.
The zone, which is after the uphill Eau Rouge-Raidillon section of the track, has been reduced by 75 metres.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De vraag is of Max het überhaupt wilde, of dat-ie de DRS van Leclerc gebruikte om tegen Norris te verdedigen.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:21 schreef DKUp het volgende:
Waarom lukte het Verstappen niet om Leclerc in te halen? Verkorte DRS zeker?
Uiteindelijk wel ja, maar je ziet dat ze maar wat doen bij de FIA.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh geinig. Dat was goed voor Max en George hebben we gezien dus.
Delta was niet groot genoeg. Hij wist ter nauwe nood überhaupt binnen de drs te komen, dan kan je hem daarna beter inzetten ter verdediging.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:21 schreef DKUp het volgende:
Waarom lukte het Verstappen niet om Leclerc in te halen? Verkorte DRS zeker?
Hetzelfde probleem wat Hamilton had met Russell.
Denk dat het niet kon, er voorbij is toch weer er voorbij.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
De vraag is of Max het überhaupt wilde, of dat-ie de DRS van Leclerc gebruikte om tegen Norris te verdedigen.
Maar als Norris er dan ook voorbij komt, ben je een sitting duck.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat het niet kon, er voorbij is toch weer er voorbij.
Dat viel toch ook wel mee, die had hetzelfde probleem, ik meen dat hij zelfs een keer op 0,4s bij start finish zat en het nog niet luktequote:Op zondag 28 juli 2024 17:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als Norris er dan ook voorbij komt, ben je een sitting duck.
Balans vinden is lastig. Je wil niet dat het te makkelijk is, maar ook niet te moeilijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar je ziet dat ze maar wat doen bij de FIA.
Ternauwernoodquote:Op zondag 28 juli 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Delta was niet groot genoeg. Hij wist ter nauwe nood überhaupt binnen de drs te komen, dan kan je hem daarna beter inzetten ter verdediging.
Ja, omdat Verstappen DRS had dankzij Leclerc. Zonder DRS was Lando er wel langsgekomen, wellicht.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat viel toch ook wel mee, die had hetzelfde probleem, ik meen dat hij zelfs een keer op 0,4s bij start finish zat en het nog niet lukte
Banaanvraag looptquote:Op zondag 28 juli 2024 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ternauwernood
Kon het niet laten..![]()
Ik dacht ook 1 keer zonder, maar dat kan ik fout hebben.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, omdat Verstappen DRS had dankzij Leclerc. Zonder DRS was Lando er wel langsgekomen, wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |