42quote:
Mag ik ook?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niet gekeken.
"Neemt een stuk vlees van de BBQ"
Tuurlijkquote:
Pics van je jacuzzi?quote:
Vind de temperatuur van mijn bad een beter cijferquote:Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het enige cijfer dat ertoe doet is de ronde dat Verstappen Perez inhaalde en wie er het dichtsbij zat.
Niet genoeg sneeuwstormquote:Op zondag 28 juli 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vind de temperatuur van mijn bad een beter cijfer
Van de temperatuur idd.quote:
Je hebt 1 en 2 per ongeluk omgedraaid.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis gewoon goede race ondanks alles.
George bizarre race sec.
Oscar prima race, fout.
Charles best goede race.
Max redelijke race.
Lando bizar slechte start.
Carlos slecht.
Checo slecht.
Alonso goed.
Ocon goed.
Een korte analyse.
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je hebt 1 en 2 per ongeluk omgedraaid.
Het besluit zal inderdaad niet van deze race afhangen, dat is een optelsom van het hele seizoen en de afweging wat ze in plaats van Perez in die auto kunnen zetten.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horner vrij kritisch op Checo.
Zegt ook dat deze race de beslissing over zijn lot niet bepaalt. Interessante materie. Ik zou m lekker laten rijden.
Ik zou lekker afscheid van hem nemen. Beginnen op p2 en eindigen op p8 is gewoon weer ouderwets dramatischquote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zegt ook dat deze race de beslissing over zijn lot niet bepaalt. Interessante materie. Ik zou m lekker laten rijden.
Dat is niet per ongeluk gebeurdquote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je hebt 1 en 2 per ongeluk omgedraaid.
Hij is de nummer 8 en de slechtste van de vier top teams. Ik zou hem lekker laten vertrekken.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee klopt dat is niet best, maar Max heeft meer talent en is comfortabeler met de wagen. Dat incalculerende moeten we ook meenemen voor de vervanger van Perez. En Perez heeft een stijgende lijn te pakkenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het besluit zal inderdaad niet van deze race afhangen, dat is een optelsom van het hele seizoen en de afweging wat ze in plaats van Perez in die auto kunnen zetten.
Feit is dat Perez ruim voor Max gestart is en ruim achter Max over de streep ging.
Dat is niet heel best, Perez had op het podium moeten staan vanuit die positie.
Na het seizoen sowieso. Maar wie zal zeggen of de vervanger het beter gaat doen? Met een red bull is het lastig op pace komen.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik zou lekker afscheid van hem nemen. Beginnen op p2 en eindigen op p8 is gewoon weer ouderwets dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |