Ik snap ook niet zo goed waarom die allemaal zo jong zijn. Er zijn genoeg volwassen vrouwen die daar kunnen staan.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bij de meisjes is het de kleuterschool, hier zijn de echte mannen aan het werk
Alle termen in deze sport zijn Engels. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld ski & snowboard slopestyle. Je kan geen graden en "nosegrabs" etc. gaan vertalen. Prima commentator wat mij betreft.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Ietwat enge commentator die geforceerd wil laten zien dat die de Engelse taal beheerst.
Woorden als ''Damn , Satisfied , Joinen , Take the fall'' en ga zo maar door ook ? Snap wel dat de trucs in het Engels gaan maar deze gast wil daarbuiten ook de kleuterige hipster spelen.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Alle termen in deze sport zijn Engels. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld ski & snowboard slopestyle. Je kan geen graden en "nosegrabs" etc. gaan vertalen. Prima commentator wat mij betreft.
Als skateboarden begin vorige eeuw was ontstaan dan hadden we waarschijnlijk wel Nederlandse termen gehad. Maar vanaf de tweede helft van de vorige eeuw zijn we gewoon Engelse termen gaan gebruiken (ook bij andere sporten of dingen in de samenleving).quote:Op maandag 29 juli 2024 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Alle termen in deze sport zijn Engels. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld ski & snowboard slopestyle. Je kan geen graden en "nosegrabs" etc. gaan vertalen. Prima commentator wat mij betreft.
Diep van binnen willen die mensjes ook dat het 1998 was.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Wat zijn dit voor acts met mp3 spelers en alles
Ik wil "neuspakken" horen.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij de "scene". Dat kan je irritant vinden, maar is onderdeel van dit soort sporten (imo).quote:Op maandag 29 juli 2024 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Woorden als ''Damn , Satisfied , Joinen , Take the fall'' en ga zo maar door ook ? Snap wel dat de trucs in het Engels gaan maar deze gast wil daarbuiten ook de kleuterige hipster spelen.
Design van 30 jaar oud.quote:
Gisteren gediskwalificeerd en nu dit weer, toch lullig.quote:
Terwijl die toch met al die g-krachten wel gewend moet zijn om overeind te blijven.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren gediskwalificeerd en nu dit weer, toch lullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |