Ik heb meer de indruk dat er eigenlijk geen/te weinig vast richtlijnen zijn voor het jureren bij deze sporten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:51 schreef wimderon het volgende:
Zal wel weer een suffe regelset zijn die zegt dat allerlei matig ogende tricks meer waard zijn.
Street is skaten op in principe vlakke ondergrond. Park is skaten in een bowl.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waar slaat het "trick" onderdeel van vorige week eigenlijk op als ze dit ook doen?
Hier zie ik 360s, meerdere kickflips, volgens mij ook een 540. En vorige week duurde het ruim een uur om ze 1 railslide met een grab of - als je mazzel had - met een sprong ervanaf af. Op de Winterspelen heb je big air en slopestyle, maar niet "1 trick".
Dit onderdeel is veel vetter
Thanks, dat biedt wat perspectief. Maar blijf het bizar vinden in vergelijking met vorige week. Doe dan een street met meerdere tricks ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Street is skaten op in principe vlakke ondergrond. Park is skaten in een bowl.
https://en.wikipedia.org/wiki/Street_skateboarding
Street bestond uit twee delen. Eerst twee runs waarin ze een bepaalde tijd over die baan allerlei tricks deden en daarna in vijf pogingen zo hoog mogelijke scores halen met tricks. Dat eerste is denk ik wat jij bedoelt, misschien heb je dat gemist?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Thanks, dat biedt wat perspectief. Maar blijf het bizar vinden in vergelijking met vorige week. Doe dan een street met meerdere tricks ofzo.
De mannen moeten nog. Maar ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:59 schreef The_Undertone het volgende:
Heeft Tony Hawk Pro Skater 2 onze visie op deze trucs bezoedeld?
Op één middag na heb ik dat nooit gespeeld dus ik ben niet verpest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:59 schreef The_Undertone het volgende:
Net als bij het BMX'en lijken het wel twee verschillende takken van sport als je de mannen en vrouwen ziet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:59 schreef The_Undertone het volgende:
Oh dat zou heel goed kunnen. Stom, heb ik gewoon de runs gemistquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Street bestond uit twee delen. Eerst twee runs waarin ze een bepaalde tijd over die baan allerlei tricks deden en daarna in vijf pogingen zo hoog mogelijke scores halen met tricks. Dat eerste is denk ik wat jij bedoelt, misschien heb je dat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |