Dit is zo’n beetje de meest vermakelijke sport op de Olympische Spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef Eppie_NL het volgende:
Geweldig toernooi haha. Dit is trouwens toch geen sport. Lieverd geld steken in andere sporten.
Nouja met de verwachtingen van vandaag deden ze dat eigenlijk nog best primaquote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien kunnen de Nederlandse sporters eens gaan trainen op omgaan met druk.
Zesjes mentaliteitquote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef Redefine het volgende:
Deze valt dan weer in de zeer knappe vierde plaatsen. Mooi gedaan, maar je koopt er helaas niks voor.
Extra zuur dat ze Z-Korea niet pakten...quote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef ijs_beer het volgende:
Nouja, dat ze 4e worden is eigenlijk al onverwacht.
Hockey heren.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond handbaldames en zwemmen. Verder niet veel bijzonders meer toch?
eerste keer dat ik het zie maar vond het idd verrassend vermakelijkquote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit is zo’n beetje de meest vermakelijke sport op de Olympische Spelen.
Hockeyquote:Op zondag 28 juli 2024 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Dat welquote:Op zondag 28 juli 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooraf had je ervoor getekend met dit trio.
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Edit: skeetjeborden.
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Het is vooral dat het slechts een poulewedstrijd is. En ook nog een zwakke tegenstander.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen vind ik hockey zo gruwelijk saai.
Je mist wat.quote:
Ik viel bijna van mijn stoel.quote:
Te 'volks' voor de elitaire NOS.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:16 schreef kilon het volgende:
[..]
Verbaast me dat ze basketbal niet uitzenden. Of ze moeten daar geen rechten voor hebben
Dit is de finale, ze nailen die tricks gewoon. (in goed Nederlands)quote:
Omdat gelijkspel ook kan, dan krijg je 1 punt beide, bij winst per set 2quote:Op zondag 28 juli 2024 17:17 schreef TAmaru het volgende:
hoe zit dat bij handboogschieten? waarom is het 2-6 na 4 sets?
Mart Smeets is met pensioenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:18 schreef kilon het volgende:
[..]
VS gingen ze vroeger wel altijd uitzenden.
Ik heb judo, waterpolo, boogschieten en F1 al aan staan, helaas is er geen ruimte meer voor nog een stream.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is de finale, ze nailen die tricks gewoon. (in goed Nederlands)
ES2quote:Op zondag 28 juli 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb judo, waterpolo, boogschieten en F1 al aan staan, helaas is er geen ruimte meer voor nog een stream.
Wat jammer nou.
ok bedankt! maw ze spelen maar 4 sets. ik dacht dus dat ze er veel meer speelden. had het geluid ff uit staan dus was verbaasd dat het opeens voorbij wasquote:Op zondag 28 juli 2024 17:17 schreef FvanS het volgende:
[..]
Omdat gelijkspel ook kan, dan krijg je 1 punt beide, bij winst per set 2
In principe heb je al gewonnen als je 5 punten hebt Dus het kan met 3 sets voorbij zijn, maar ook met 9 setsquote:Op zondag 28 juli 2024 17:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ok bedankt! maw ze spelen maar 4 sets. ik dacht dus dat ze er veel meer speelden. had het geluid ff uit staan dus was verbaasd dat het opeens voorbij was
Ruil judo maar in, dat is niets.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb judo, waterpolo, boogschieten en F1 al aan staan, helaas is er geen ruimte meer voor nog een stream.
Wat jammer nou.
ah vandaar! bedanktquote:Op zondag 28 juli 2024 17:20 schreef FvanS het volgende:
[..]
In principe heb je al gewonnen als je 5 punten hebt Dus het kan met 3 sets voorbij zijn, maar ook met 9 sets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |