Groen verwijst naar Loki? Naar Dr. Doom bedoel je.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Hier kijk ik enorm naar uit!
Ik zag dat er ook een teaser met Thor was gelekt. Altijd de vraag of dit 'echt' is of AI.
[..]
Doet mij enorm denken aan het raam bij Kang, he who remain. Vooral qua licht aan de achterkant. Dit groene licht verwijst (natuurlijk) naar Loki.
Ook lijken er runen in de buitenste rand te zitten. Dat zal wel aan Wanda te linken zijn.
Kan beide natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Groen verwijst naar Loki? Naar Dr. Doom bedoel je.
Dude, de hele film draait om de introductie van Dr.Doom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:40 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Kan beide natuurlijk.
Ik denk dat Loki een prominente rol gaat spelen in deze film.
Ontken ik ook niet. Ik verwacht echter dat Loki een sleutelrol gaat spelen in het verhaallijn rondom Dr. Doom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dude, de hele film draait om de introductie van Dr.Doom.
Heel gaaf! Ben vooral zeer benieuwd naar de Sentinels. Hoe krachtig zijn ze en welke rol heeft Dr Doom hierin.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:27 schreef GGMM het volgende:
Er is wéér een teaser uit
Bekijk deze YouTube-video
Ik verwacht iets soortgelijks als bij Deadpool en Wolverine. Sommige personages krijgen een 'normale' rol en andere personages zijn fanservice.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop wel dat het wat meer gaat zijn dan veredelde cameo's van al die mensen, maar ik vrees dat het iedere keer korte dingetjes zijn terwijl 'we' door verschillende werelden in de multiverse reizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel officieel getoond door Kevin Feige, dus het is wel een echte bron.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Er is iets van concept art uit.
Ik weet niet echt wat dat is. Nou ja een plaatje dus ofzo. Hier is hij:
[ afbeelding ]
Anya Taylor-Joy als Magik hnnggggggquote:Op zondag 12 juli 2026 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder wel redelijk line up maar waar is zo iemand als Storm of Cable(kan vanwege. Deop2)
Hel ga helemaal gek en gebruik Legion of Nate Grey als de stakes zo hoog zijn. Of laat Magik uit de new mutants terugkomen. Al verwacht ik Magik wel als de X-men officieel naar de mcu komen dat is de afgelopen twintig jaar samen met X-23 de breakout star sinds ze is teruggehaald door Kyle en Yost in New X-men ergens rondom 2006 ofzo.
Welke rol krijgt Zendaya?quote:Op maandag 20 juli 2026 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
100 castleden. Iedereen zal vast de tijd krijgen om een memorabele prestatie neer te zetten.
Allemaal vinkjes, geen verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |