quote:
Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:Ik hoop wel dat het wat meer gaat zijn dan veredelde cameo's van al die mensen, maar ik vrees dat het iedere keer korte dingetjes zijn terwijl 'we' door verschillende werelden in de multiverse reizen.
Ik verwacht iets soortgelijks als bij Deadpool en Wolverine. Sommige personages krijgen een 'normale' rol en andere personages zijn fanservice.
Het is vooral de vraag in hoeverre Doomsday een op zichzelf staande film is of dat een een (lange) inleiding is voor Battleworld en uiteindelijk Secret Wars. Multiverse gaat natuurlijk een grote rol spelen, aangezien alle Marvel universums samen moeten komen om de personages van de verschillende franchises samen te krijgen. Daarnaast zal de Void (Loki en Deadpool en Wolverine) ook wel een sleutelrol krijgen.
Ik ben vooral benieuwd wat de rol van de kinderen gaat zijn in combinatie met Dr Doom.
- Kind van Captain Amerika.
- Kind bij Thor (Love)
- Kind van Reed Richards (Franklin Richards)
In de teaser met X-Men zie je Cyclops helemaal los gaan. In bepaalde verhaallijnen heeft hij ook een kind.
- Kind(eren) van Scott Summers (Rachel Summers of Cable)
En dan heb je nog Skaar (zoon van de Hulk), Toussaint (zoon van T'Challa) en Billy & Tommy Maximoff (kinderen Wanda).
[ Bericht 0% gewijzigd door BasNijmegen op 09-01-2026 11:54:51 ]