Uhu, dan pasquote:Op zondag 28 juli 2024 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een foto zou maken van mijn setup zou je echt denken dat ik gek ben geworden
En dan staat de tv nog niet eens aan.
Bij het racecafe waren ze heel erg optimistisch.quote:
Laat hun ook ff stemmenquote:Op zondag 28 juli 2024 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij het racecafe waren ze heel erg optimistisch.
Tja... realistisch gezien is het podium voor Verstappen en de twee McLarens, zou je zeggen. Dus dan is er helaas geen plaats voor Perez.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij het racecafe waren ze heel erg optimistisch.
Hier 3 schermen waarvan 1 met 2 vensters: Beeldscherm 2 vensters FOK! en GP Radio, tablet race, telefoon onboard.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:36 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
5 schermen… ik heb al moeite om met 1 scherm mijn aandacht erbij te houden.
In de F2 en F3 weer een heleboel chaos, maar ik verwacht in de F1 een stuk minder spektakel eerlijk gezegd. Alhoewel continu achter de SC rijden ook niet alles is. Maar eentje zou wel geinig zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja... realistisch gezien is het podium voor Verstappen en de twee McLarens, zou je zeggen. Dus dan is er helaas geen plaats voor Perez.
Ja je kunt ook overdrijven natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier 3 schermen waarvan 1 met 2 vensters: Beeldscherm 2 vensters FOK! en GP Radio, tablet race, telefoon onboard.
Het is ook gewoon op Canvas.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:41 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ja je kunt ook overdrijven natuurlijk.
Doe ik het lekker met mijn illegale sky stream
GP radioquote:Op zondag 28 juli 2024 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier 3 schermen waarvan 1 met 2 vensters: Beeldscherm 2 vensters FOK! en GP Radio, tablet race, telefoon onboard.
Is ie niet nee bezigquote:Op zondag 28 juli 2024 14:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max mist de kans om Hamilton een hypocriete zak hooi te noemen.
Laptop met F1 links, beeldscherm 1 met FOK! midden, beeldscherm 2 met 4 OS streams rechts. Dan is er ook nog een tv links van beeldscherm 1, maar die staat nu uit.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Luistert veel fijner weg dan viaplay met hun eleks elbon en verstappeh.. tenenkrommend gewoon.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om er op je gemak voor te gaan zitten met en koud biertje en zoutjesquote:Op zondag 28 juli 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laptop met F1 links, beeldscherm 1 met FOK! midden, beeldscherm 2 met 4 OS streams rechts. Dan is er ook nog een tv links van beeldscherm 1, maar die staat nu uit.
Ja, wie niet.quote:
Nee, zo erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ [url=https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_850,h_520/https://naplestech.com/wp(...)reens.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zie een terugkerend themaquote:Op zondag 28 juli 2024 14:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het ook weer niet.
[ afbeelding ]
P14 meen ikquote:Op zondag 28 juli 2024 14:49 schreef StephanL het volgende:
Van hoever kwam Max ook alweer een paar jaar geleden? Ook P11 of was dat verder weg?
14quote:Op zondag 28 juli 2024 14:49 schreef StephanL het volgende:
Van hoever kwam Max ook alweer een paar jaar geleden? Ook P11 of was dat verder weg?
Ze hebben ook maar 3 piloten.quote:
Verkeerde topicquote:Op zondag 28 juli 2024 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
Wie kent die videoclip nog van Aphex Twin
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |