Die zijn natuurlijk hartstikke boos op Hezbollah, ik snap ze best.quote:
Truequote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind Goed tegen Kwaad ook altijd wel sprekend.
Hopelijk dan Israel plus NATO vs het as van het kwaadquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Israel vs the world lijkt me net iets passender
Anders wordt het zo onoverzichtelijk
Vrij weinig waarschijnlijk. Een deel zal anti iran/hezbollah zijn, maar het israel lekker laten opknappen, een deel zal wel anti israel zijn, maar het niet aandurven om iets uit te voeren. Iran is onlangs nog vernederd door israel, dus zullen niet rechtstreeks iets meer proberen, maar via hezbollah een proxy oorlog willen voeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:03 schreef Ali_boo het volgende:
Het is nu afwachten wat de rest van het Midden-Oosten gaat doen
Hoop dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:25 schreef Bensel het volgende:
[..]
Vrij weinig waarschijnlijk. Een deel zal anti iran/hezbollah zijn, maar het israel lekker laten opknappen, een deel zal wel anti israel zijn, maar het niet aandurven om iets uit te voeren. Iran is onlangs nog vernederd door israel, dus zullen niet rechtstreeks iets meer proberen, maar via hezbollah een proxy oorlog willen voeren.
Forse klap voor die terreurorganisatie.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik heb het gevoel dat het een lange nacht zal worden
[ x ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Forse klap voor die terreurorganisatie.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel bizar dat ze dat niet verwacht hadden.
Hoogmoed komt voor de valquote:
Nou dan moet Israël met nog maar eens proberen binnenkort. Waar woont die Nasrallah ook alweer?quote:
Natuurlijk hadden ze dat wel verwacht. Wat een onzin.quote:
Laat die geitenneuker het maar proberenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:15 schreef Haags het volgende:
Nu trekt geiteneuker Erdolfgan ten strijde !!
Dat ligt er helemaal aan wie er aan de macht komen, maar het zou kunnen. Er zijn helaas veel naïeve mensen in het Westen zonder gedegen historische kennis en natuurlijk ook steeds meer moslims. Dat heeft een invloed hoe men in het Westen dit conflict bekijkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
Israël wordt toch al een paria. Dat land gaat er de komende decennia heel anders uitzien dan drie jaar geleden.
Nóg groter?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
Israël wordt toch al een paria. Dat land gaat er de komende decennia heel anders uitzien dan drie jaar geleden.
Er is maar een god en zijn naam is allahquote:
Altijd een beetje apart dat ze dan zijn naam er nog wel zo aan toevoegen. Toont toch enige onzekerheid over wie nu precies die ene god is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is maar een god en zijn naam is allah
Dat is tenminste mijn interpretatie![]()
Kan net zo goed een wraakplot zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |