quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ochtendstrandwandeling weer in de benen.
[ link | afbeelding ]
Het helpt wat dat betreft wel dat er ook nog vaak een groepspot van NL is en schermen, dan is er tijdens die ceremonies altijd wel iets om naar te glurenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:52 schreef DeeBee het volgende:
Lichtelijke flopdag vandaag?
Sowieso is het avondprogramma telkens vrij zwak, het zwemmen is echt waardeloos met de eindeloze ceremonies en ik geef er uberhaupt al weinig om...
Ik vermaak me vandaag wel met basketbal en tussendoor roeien en zwemmen. Judo vlaggetjes volgen. En in de avond is er te veel om te kunnen volgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:52 schreef DeeBee het volgende:
Sowieso is het avondprogramma telkens vrij zwak, het zwemmen is echt waardeloos met de eindeloze ceremonies en ik geef er uberhaupt al weinig om...
Wel allemaal voorronde. Enige vinale is schieten zo en dan tafeltennis vanmiddag om brons en goudquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:02 schreef Pino112 het volgende:
Vanmorgen en begin van de middag is weer van alles tegelijk. Judo, zwemmen, boogschieten
Zal wel meevallen met hop paardje hop omdat we vanmiddag ook gaan voor hokkie, handbal en zwemmenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoop dat de dressuur niet uren zendtijd krijgt.
's Avonds 3x3 basketbal, Schloesser bij het boogschieten, 2x beach volleybal en verder wat zwemmen.
Niet een heel geweldig programma idd vandaag. Maar geeft ook tijd om wat andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:52 schreef DeeBee het volgende:
Half tien is het gewordenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe laat de NOS vandaag voor het eerst live sport toont
Valt me mee.quote:
Iets meer dan gisteren, maar ook veel minder gespreid.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:52 schreef DeeBee het volgende:
Het probleem is het pleurisweer van vrijdag. Hoe langer je wacht, hoe schoner het wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:33 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de triatlon. Ik kan mij toch niet voorstellen, dat het morgen opeens wel goed genoeg is.
Had het wel verwacht met het roeien dat begint. Als dat pas later was begonnen, had ik ze nog niet live zien gaan.quote:
Dat klopt. Maar een dag verschiln zal denk ik niet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is het pleurisweer van vrijdag. Hoe langer je wacht, hoe schoner het wordt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar geeft ook tijd om wat andere dingen te doen.
Het is geen stilstaand water hèquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar een dag verschiln zal denk ik niet genoeg zijn.
Dan was het bij het judo wel geweeset.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had het wel verwacht met het roeien dat begint. Als dat pas later was begonnen, had ik ze nog niet live zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |