Die vindt zichzelf sowieso iets te belangrijk. Waarbij het kijken van veel sport nou ook niet heel erg bijzonder is. Niet iets om over op te scheppen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Humfries gaat weer met alle aandacht aan de haal (vindt ie zelf ook wel fijn volgens mij), maar in elke schemaatje staan wel fouten.
Ja dat zeg ik. Zwemmen is ook niet veel soeps, 800m series die enorm veel tijd innnemen.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgenochtend valt toch wel mee? Het is niet zo veel als het weekend, maar nog redelijk gevuld.
Het is meer alles daarna.
Nou ja. Het verschil is wel dat bij roeien het nog meer herkansingen zijn. En die zijn eigenlijk alleen echt interessant met vlaggetje.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgenochtend valt toch wel mee? Het is niet zo veel als het weekend, maar nog redelijk gevuld.
Het is meer alles daarna.
Jij noemt de ochtend, ik vind de vroege middag veel matigerquote:Op zondag 28 juli 2024 23:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Zwemmen is ook niet veel soeps, 800m series die enorm veel tijd innnemen.
Dus ik ben mooi op tijd terug voor de echte actie.
MTBquote:Op zondag 28 juli 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij noemt de ochtend, ik vind de vroege middag veel matiger
Ik ben wel benieuwd naar dat windsurfen, hopelijk werkt het weer nu meequote:Op zondag 28 juli 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij noemt de ochtend, ik vind de vroege middag veel matiger
Ja, vreemd dat ze daar geen mensen voor kunnen/willen vinden.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:39 schreef Faraday01 het volgende:
Zowel bij het zwemmen als roeien geen Nederlands commentaar op de stream. Dat is toch matig van Eurosport en/of HBO.
Series of halve finale?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga iets geks doen en me even om het huishouden bekommeren
200 meter was opruimen wisselslag luchtgeweer. Met ongelijke leggersquote:
Gewoon terugspoelen bij HBOquote:Op maandag 29 juli 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al een half uur te wachten op de herhaling van het zwemmen, werd tijd NOS. Zelfs als er niets is weten ze het nog te rekken.
Kan ik zo ook zowaar wat verrichten in het verwaarloosde huishouden
Mja, dat ga je niet doen als je het idee hebt dat het ieder moment op tv kan komenquote:
Morgen in Nederland ook. Tijd voor code rood.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:01 schreef Zwansen het volgende:
NOS: het is inmiddels bloedverziekend heet, 30 graden.
Zeg dit maar niet in WKN, dan krijg je een bijna letterlijke meltdown van Geschiedkundige op je dak.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:01 schreef Zwansen het volgende:
Bloedverziedend!quote:Op maandag 29 juli 2024 13:01 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |