weet je dat met voetbalmeiden kanada?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze altijd meer verwachten van wat soms gewoon niet reëel is ...
Nee wat is daarmee? of bedoel je spionage met dronequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat met voetbalmeiden kanada?
dat kan ik me idd herinneren, ik zal het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
check ff de rest van je lichaam... Ik kwam pas maanden later na een fietscrash met 3 gebroken ribben er achter dat mn knie ook beschadigd was met afgescheurde kruisbanden ...
thanksquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk snel veel leuke krabbels op je gips!!
Beterschap!
Ziekenbezoekmeet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk snel veel leuke krabbels op je gips!!
Beterschap!
Eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze altijd meer verwachten van wat soms gewoon niet reëel is ...
ja heb niet gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wat is daarmee? of bedoel je spionage met drone
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fietsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat kan ik me idd herinneren, ik zal het in de gaten houden
cookiesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Ik zit dat surfen te kijken nog. Op de laptop heb ik NL commentaar. Stream ik het naar de tv is het ineens Engels
je hebt het volgens mij verteld dan want ik weet ook van die crashquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fiets
Nou lekker danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fiets
Ja op een regenachtige vroege ochtend gleed ik onderuit in het havengebied over een paar treinrails... vlak achter me kwam een dikke vrachtwagen aan stormen , maar die kon me gelukkig ontwijken door op tijd te remmen en me te ontwijken. Maar ik ben er nog..quote:
Je zit mij toch niet voor de gek te houden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |