weet je dat met voetbalmeiden kanada?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze altijd meer verwachten van wat soms gewoon niet reëel is ...
Nee wat is daarmee? of bedoel je spionage met dronequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat met voetbalmeiden kanada?
dat kan ik me idd herinneren, ik zal het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
check ff de rest van je lichaam... Ik kwam pas maanden later na een fietscrash met 3 gebroken ribben er achter dat mn knie ook beschadigd was met afgescheurde kruisbanden ...
thanksquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk snel veel leuke krabbels op je gips!!
Beterschap!
Ziekenbezoekmeet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk snel veel leuke krabbels op je gips!!
Beterschap!
Eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze altijd meer verwachten van wat soms gewoon niet reëel is ...
ja heb niet gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wat is daarmee? of bedoel je spionage met drone
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fietsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat kan ik me idd herinneren, ik zal het in de gaten houden
cookiesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Ik zit dat surfen te kijken nog. Op de laptop heb ik NL commentaar. Stream ik het naar de tv is het ineens Engels
je hebt het volgens mij verteld dan want ik weet ook van die crashquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fiets
Nou lekker danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fiets
Ja op een regenachtige vroege ochtend gleed ik onderuit in het havengebied over een paar treinrails... vlak achter me kwam een dikke vrachtwagen aan stormen , maar die kon me gelukkig ontwijken door op tijd te remmen en me te ontwijken. Maar ik ben er nog..quote:
Je zit mij toch niet voor de gek te houden?quote:
Neuh, zat er geen moment in.quote:
Wow!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op een regenachtige vroege ochtend gleed ik onderuit in het havengebied over een paar treinrails... vlak achter me kwam een dikke vrachtwagen aan stormen , maar die kon me gelukkig ontwijken door op tijd te remmen en me te ontwijken. Maar ik ben er nog..
echt nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit mij toch niet voor de gek te houden?
engeltje op je schouderquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op een regenachtige vroege ochtend gleed ik onderuit in het havengebied over een paar treinrails... vlak achter me kwam een dikke vrachtwagen aan stormen , maar die kon me gelukkig ontwijken door op tijd te remmen en me te ontwijken. Maar ik ben er nog..
Oh nou ik keek net Hockey met een stokkiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
we hebben al wel meer gewonnen hoor vandaag ... maar niet alles, teamsporten wel volgens mij
Daar trekt mijn parkiet zich niets van aan.quote:
Zieke mensen zijn besmettelijk, daar mag je niet in de buurt komenquote:
daar stuur ik mijn kat op afquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar trekt mijn parkiet zich niets van aan.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zieke mensen zijn besmettelijk, daar mag je niet in de buurt komen
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar trekt mijn parkiet zich niets van aan.
Ja .. dacht door te kunnen ... maar ter hoogte van Soury dr werk toen heb ik toch maar om hulp gevraagd bij de receptie ... en die hielpen me prima en brachten me naar de eerste hulp ... 3 gebroken ribben (die ik nog steeds voel en mn borstkas ook hebben gedeformeerd) en dus afgescheurde kruisbanden , maar omdat ik toen daar geen erg in had omdat de focus op mn ribben lag en ik onder de morfine .. kwam ik daar pas later achter met serieuse klachten ...quote:
RIP kat.quote:
Jemigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. dacht door te kunnen ... maar ter hoogte van Soury dr werk toen heb ik toch maar om hulp gevraagd bij de receptie ... en die hielpen me prima en brachten me naar de eerste hulp ... 3 gebroken ribben (die ik nog steeds voel en mn borstkas ook hebben gedeformeerd) en dus afgescheurde kruisbanden , maar omdat ik toen daar geen erg in had omdat de focus op mn ribben lag en ik onder de morfine .. kwam ik daar pas later achter met serieuse klachten ...
Wat een verhaal hey!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. dacht door te kunnen ... maar ter hoogte van Soury dr werk toen heb ik toch maar om hulp gevraagd bij de receptie ... en die hielpen me prima en brachten me naar de eerste hulp ... 3 gebroken ribben (die ik nog steeds voel en mn borstkas ook hebben gedeformeerd) en dus afgescheurde kruisbanden , maar omdat ik toen daar geen erg in had omdat de focus op mn ribben lag en ik onder de morfine .. kwam ik daar pas later achter met serieuse klachten ...
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet waar je die kan stoppen ja
Is dat Canada?quote:
Aan de oeve van de rotte?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die vreet die kanarie met huid en veren op
Oh jee. Beterschap Deisyy 🍏quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
En zit ik ineens met mijn rechterarm in het gips, gevallen met de fiets, elleboog aan flarden. Komende week volgt een operatie.
NEE!! Niet zo heel gek ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... dat vergeet je niet zo gauw ...
Hypnose?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... dat vergeet je niet zo gauw ...
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die vreet die kanarie met huid en veren op
het is dat ik al een prima ui hebquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Deissy en haar kat volgens fok:
[ afbeelding ]
Een goede hypnotiseur kan je nu ook laten klinken als een bosmarmot tijdens de ramadanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quequote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede hypnotiseur kan je nu ook laten klinken als een bosmarmot tijdens de ramadan
nee dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
prins pils wordt oud wil je zeggen?
en douchen met gips ....quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dingen met links moeten doen als rechtshandige is k****
Dat is bijna niet te doen zonder het nat te laten wordenquote:
Daar heb je hele grote condooms voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te doen zonder het nat te laten worden
klopt .. daar zijn zakken voorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te doen zonder het nat te laten worden
Ik kon op mn favo recherzij liggen ...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Slapen lijkt mij kut als je arm in het gips zit.
Maar dan nog...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kon op mn favo recherzij liggen ...
Heb je ook nog een andere rechterzij dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kon op mn favo recherzij liggen ...
Ja op oneven dagen...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je ook nog een andere rechterzij dan?
Is dat niet haar zoon?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft ze weer een rijkaard aan de haak geslagen?
Toch Silviquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft ze weer een rijkaard aan de haak geslagen?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren ook mijn 1e gedachten, Mario kennende zal het wel Silvi en Damian zijn
Okequote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt er wel op
https://www.google.com/se(...)Re6sDAmuWpqM&vssid=l
Zo heette eens een parkiet bij ons thuis.quote:
Was het niet een goudhaantje?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo heette eens een parkiet bij ons thuis.
Kwam een eitje uit en die parkiet noemde we Tweety. Toen kwam er nog een eitje uit Silvester was wat lang dus werd het Silvie.quote:
zij is niet oud,zij is mooiquote:Op zondag 28 juli 2024 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Godskolere, zo met je ouwe moer op de foto moeten lijkt me geen pretje
Brei een trui!@ Of een mutsquote:Op zondag 28 juli 2024 01:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij gaat dit een kort nachtje worden.
Zoveel zin om niet te slapen.
Jeetje Deesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
En zit ik ineens met mijn rechterarm in het gips, gevallen met de fiets, elleboog aan flarden. Komende week volgt een operatie.
De nachten zijn voor iedereen even kort/langquote:Op zondag 28 juli 2024 01:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij gaat dit een kort nachtje worden.
Zoveel zin om niet te slapen.
Die dacht wat Dot kan kan ik ook. Alleen een graadje ergerquote:Op zondag 28 juli 2024 03:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeetje Dees
Het zit je echt niet mee hè !
Sterkte![]()
![]()
Behalve in Brabantquote:Op zondag 28 juli 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De nachten zijn voor iedereen even kort/lang
Daar komt alles langzaam op gang.quote:
Morguh Dominvoorquote:Op zondag 28 juli 2024 07:22 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen Dotteke, FreshFruit, en iedereen
Morguh Engine, oeps nog niet geslapen?quote:
Morguhquote:
Hoi Dotquote:Op zondag 28 juli 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, oeps nog niet geslapen?
O het had gekund dat je de nacht doorgehaald hadquote:
Fijn dat je goed geslapen hebt toch en het is 8 uur mooie tijdquote:Op zondag 28 juli 2024 08:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Uiteindelijk nog goed geslapen.
Het is vroeg joh.
Ik heb mij voorbereid op weer een dagje topsport. Dan moet je goed uitgerust zijn. Hopelijk vandaag onze eerste medaillequote:Op zondag 28 juli 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het had gekund dat je de nacht doorgehaald hadniets is vreemd
O de OS, die kijk ik helemaal niet, heb er nog niets van gezien alleen stukjes van wat gebeurd op in het nieuwsquote:Op zondag 28 juli 2024 08:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb mij voorbereid op weer een dagje topsport. Dan moet je goed uitgerust zijn. Hopelijk vandaag onze eerste medaille
Goedemorgen.quote:
Morguh GOAquote:Op zondag 28 juli 2024 08:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LOL.. Er is vannacht een blackout in Parijs geweest... alle stroom uit, behalve die van de Sacre Couer ( Kerk van het heilig hart ).
God Strikes Back !
[ afbeelding ]
De NOS ....quote:Op zondag 28 juli 2024 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Stroomuitval? Op de nos site staat daar niets over.
https://www.marca.com/en/(...)68e3e53228b456c.htmlquote:Op zondag 28 juli 2024 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Stroomuitval? Op de nos site staat daar niets over.
Ik las het vannacht ook ,en geen enkele nieuwszender deed bericht.quote:
Je kunt het ook niet verzinnen.... Het zou een film kunnen zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het vannacht ook ,en geen enkele nieuwszender deed bericht.
Jij was er vrijdag wel scherp in trouwens.Is de gouden stier je ook opgevallen?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet verzinnen.... Het zou een film kunnen zijn.
Eerst het Christelijke geloof belachelijk maken.. en vervolgens heel Parijs plat en alleen de Kerk verlicht..![]()
De Satanistische Media gaat dat niet snel melden
En helemaal frappant.. want zo'n beetje ieder media bedrijf ter wereld zit nu in Parijs.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het vannacht ook ,en geen enkele nieuwszender deed bericht.
Ja.. het was erg duidelijk. De stier had ik niet gezien, maar wel later zag ik die voorbij komen.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij was er vrijdag wel scherp in trouwens.Is de gouden stier je ook opgevallen?
Ook stroomstoring.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En helemaal frappant.. want zo'n beetje ieder media bedrijf ter wereld zit nu in Parijs.
Dat was een gescheurde panty.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. het was erg duidelijk. De stier had ik niet gezien, maar wel later zag ik die voorbij komen.
De vrij hangende teelbal had ik ook gemist.
Oh... nou daar gaat het al misquote:
LOLquote:Op zondag 28 juli 2024 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Wat mij als eerste opviel dat de DJ set helemaal niet was aangesloten.
Maar die persiflage's op het laatste avondmaal zijn toch wel vaker gedaan:quote:
Draadloze verbindingen....quote:Op zondag 28 juli 2024 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
Wat mij als eerste opviel dat de DJ set helemaal niet was aangesloten.
De Olympics horen politiek en overtuigings neutraal te zijn. Dat is de hele opzet altijd geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar die persiflage's op het laatste avondmaal zijn toch wel vaker gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Saartje,Toch nog wat kunnen slapen dus.quote:
Daar heb ik geen moeite mee, Hele andere schaal en doelgroepen.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep. Het doorslapen is nog steeds een probleem.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Saartje,Toch nog wat kunnen slapen dus.
Denk niet dat dat het idee van de boodschap was.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, Hele andere schaal en doelgroepen.
In deze brandende wereld.. is het gewoon geen goed idee om 2,4 miljard mensen te beledigen tijdens een neutraal sport evenement van wereld formaat. Er is al genoeg verdeeldheid.
Enlighten me please.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het idee van de boodschap was.
Dit waren de thema`s.Liberty, equality, fraternity'quote:
Hmm daar kan ik me wel in vinden...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit waren de thema`s.Liberty, equality, fraternity'
Ja natuurlijk.Sommige dingen waren ook niet echt slim gekozen.Maar had zo`n ophef niet verwacht.Veel mensen hebben ook echt van de shofwgenoten.Dat viel hier in 40+ zelfs te lezen.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me wel in vinden...
De uitvoering wat minder.
Snap je de commotie wel? En het voer wat het geeft?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 28 juli 2024 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Sommige dingen waren ook niet echt slim gekozen.Maar had zo`n ophef niet verwacht.Veel mensen hebben ook echt van de shofwgenoten.Dat viel hier in 40+ zelfs te lezen.
Kijk.. daar gaat het al met dat "voer"quote:Op zondag 28 juli 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
Deze meneer wil graag ook wat zeggen:
[ afbeelding ]
quote:Muslims and Christians both believe that Jesus was born to Mary, a virgin. They both also believe that Jesus is the Messiah. However, they differ on other key issues regarding Jesus. Almost all Christians believe that Jesus was the incarnated Son of God, divine, and sinless.
Hij heeft wel een tattoo van een slang.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk.. daar gaat het al met dat "voer"
Hij was toch Moslim tegenwoordig? Als die het al voor de Cristenen gaan opnemen...
Edit:
Ah, ik snap het al
[..]
Ja, vanuit hun standpunt begrijp ik ze wel.quote:
Dat was ooit zo.Ik hoop echt dat het deze maand rustig gaat blijven.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, vanuit hun standpunt begrijp ik ze wel.
Je kunt een discussie houden over het geloof.. maar dat is weer wat anders.
Zoals ik daarnet al zei... De spelen horen neutraal te zijn. In het kader van Sport verbroederd boven geloof en politiek.
They Fucked up !
quote:
Over een paar jaar de winterspelen in Saoedi Arabië.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik las ook al dat die enorme regen tijdens de opening de hand van God was.
Tja.. normaal is het wel mooi weer daar rond deze tijd ...
Dat vinden wij prima Saar,wel goed smeren.quote:
Liever een gescheurde panty dan testikel lijkt mijquote:Op zondag 28 juli 2024 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was de gescheurde panty/testikel.
[ afbeelding ]
quote:
Mijn broertje heeft ooit een gedraaide gehad,dat was heel pijnlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liever een gescheurde panty dan testikel lijkt mij
Worden de kleintjes dan nog wel roze?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Leuk zijn die.. en wat lopen er toch veel lompe mensen rond
Er zijn weer Flamingo's op het Veluwe meer![]()
Heb ze zelf ooit gezien op het Grevelingemeer, maar dat is al weer lang geleden.
Mooi om te zien dat steeds meer dieren terug komen
[ x ]
quote:Op zondag 28 juli 2024 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ooit een gedraaide gehad,dat was heel pijnlijk.
Hey Puzzie.
In de knoop met zaadleider.De huisarts kon het gelukkig verhelpen.quote:
Brrrrquote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de knoop met zaadleider.De huisarts kon het gelukkig verhelpen.
Of een gescheurd toompje.quote:
Jawel, maar wel met zwarte kousenquote:Op zondag 28 juli 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Worden de kleintjes dan nog wel roze?
Als zij er maar goed opstaatquote:Op zondag 28 juli 2024 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Godskolere, zo met je ouwe moer op de foto moeten lijkt me geen pretje
Wat een leuke binnenkomer.quote:
Nogal bloody toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had mijn ex vroeger..![]()
Ook niet echt leuk
Bijbeltje onder de vleugels.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel, maar wel met zwarte kousen
Ik zal maar niet vragen; "Hoe dan? "quote:
Ja weet ik want bleekscheet.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vinden wij prima Saar,wel goed smeren.
Doe maar niet neequote:Op zondag 28 juli 2024 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen; "Hoe dan? "
Ache erme,ze viel flauw toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:05 schreef maily het volgende:
[..]
#paardenfilmpjes, vorige week was er ook een mevrouw waar dat paard geen zin in had.
Vreselijk figuurquote:Op zondag 28 juli 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is die bruine derrie?
[ afbeelding ]
En Thierry ook trouwens.quote:
Wist ik wel ,maar ik vind die iceman ook maar niks.quote:
Neuh heb ik ook weinig meequote:Op zondag 28 juli 2024 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wist ik wel ,maar ik vind die iceman ook maar niks.
https://www.hln.be/video/(...)oerist-in-arm-575806quote:Op zondag 28 juli 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ache erme,ze viel flauw toch?
En ander filmpje met een blinde jongen zegt paardje; kom maar vriend.
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:41 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.hln.be/video/(...)oerist-in-arm-575806
goedemorgen. slapen en vooral liggen was wel een dingetje, want ik slaap meestal op mijn rechterkant en de gipsen klomp van mijn hand tot aan mijn oksel ligt niet echt comfortabel. maar toch een paar uurtjes slaap gepaktquote:Op zondag 28 juli 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Hey @:Deisyy hoe is het, de nacht een beetje goed doorgekomen?
En nog van fietsen gedroomd?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goedemorgen. slapen en vooral liggen was wel een dingetje, want ik slaap meestal op mijn rechterkant en de gipsen klomp van mijn hand tot aan mijn oksel ligt niet echt comfortabel. maar toch een paar uurtjes slaap gepakt
Gelukkig maar, ik mij heel goed voorstellen dat dat niet echt lekker slapen isquote:Op zondag 28 juli 2024 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
goedemorgen. slapen en vooral liggen was wel een dingetje, want ik slaap meestal op mijn rechterkant en de gipsen klomp van mijn hand tot aan mijn oksel ligt niet echt comfortabel. maar toch een paar uurtjes slaap gepakt
ik krijg die filmpjes vaak op tiktok, sommige mensen zijn zo domquote:
Morguh heerquote:
Heer tong.quote:
nee dat nietquote:Op zondag 28 juli 2024 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nog van fietsen gedroomd?
PS.
Ik heb nog geen PM ontvangen.
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja zeg.quote:
nee gelukkig geen verdere klachten.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik mij heel goed voorstellen dat dat niet echt lekker slapen is
Maar geen nevenpijnen van de val er bij gekregen?
Dat is fijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee gelukkig geen verdere klachten.
en hoe is het met jouw zwellingen en bloeduitstortingen?
Ha ha. Vandaag precies een jaar geleden kwam het interviewboek uit waar ik in sta. Met dat als titel.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer tong.![]()
"Voor een urn ben ik te verstrooid."
Snap soms ook even niet wat dit soort van decorem voor moet stellen.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:13 schreef maily het volgende:
[..]
Wat moeten die man en paard goed met elkaar communiceren joh!
Neequote:Op zondag 28 juli 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap soms ook even niet wat dit soort van decorem voor moet stellen.
[ afbeelding ]
Een grote illusie dusquote:Op zondag 28 juli 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap soms ook even niet wat dit soort van decorem voor moet stellen.
Mijn been is een groot natuurverschijnsel op sommige plaatsen nog veel vocht, mijn voet staat op scheuren en de kleuren zijn wonderbaarlijk verdeel over mijn hele beenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee gelukkig geen verdere klachten.
en hoe is het met jouw zwellingen en bloeduitstortingen?
quote:
recyclepostquote:Op zondag 28 juli 2024 11:29 schreef maily het volgende:
@:Deisyy heb je een beetje fatsoenlijk geslapen vannacht?
quote:Op zondag 28 juli 2024 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is je voet nog steeds zo dikquote:Op zondag 28 juli 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn been is een groot natuurverschijnsel op sommige plaatsen nog veel vocht, mijn voet staat op scheuren en de kleuren zijn wonderbaarlijk verdeel over mijn hele been![]()
Maar ik moet zeggen ik heb niet meer die pijn die ik had de eerste week
Heb je wel goede pijnstillers Dees?quote:
je zit mijn posts te recyclenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je wel goede pijnstillers Dees?
Paracetamol,ibu en tramadol voor als het nodig is?
quote:
Jip die is nog steeds zo dik. Ik ga regelmatig op de bank liggen. Het been echt omhoog leggen gaat niet dan zakt de knie in en de onderkant van mijn been is ook helemaal purpelrainkleurig dus als ik dat op een kussen leg is geen succesquote:Op zondag 28 juli 2024 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is je voet nog steeds zo dik
zit je er wel een beetje mee omhoog?
fijn dat je niet meer zoveel pijn hebt
Check wel ook even je rest klachten.quote:
Dank jequote:Op zondag 28 juli 2024 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy en @:Dotteke nog heel veel sterkte
alle kleuren van de regenboogquote:Op zondag 28 juli 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip die is nog steeds zo dik. Ik ga regelmatig op de bank liggen. Het been echt omhoog leggen gaat niet dan zakt de knie in en de onderkant van mijn been is ook helemaal purpelrainkleurig dus als ik dat op een kussen leg is geen succes
Maar het komt goed
En de rest in de FOK! ziekenboeg.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
dank je welquote:Op zondag 28 juli 2024 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ja ik vind het echt prachtig om te zien hoe dat helemaal uitwaaiert en hoe de kleuren veranderen.quote:
Hoe gaat het nu? Buiten de gips dan.quote:
Wel pride waardig.quote:
Getsie pijnlijk een ellenboog. Maar er gaat van de week wat ijzer in?quote:
het gaat goed hoor, ik hoop dat jij nu een goede week krijgt en eet smakelijk alvastquote:Op zondag 28 juli 2024 11:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu? Buiten de gips dan.
Na een ietwat zware week (donderdag was the hell. Iedereen was zo druk bij dagbesteding) hoop ik dat deze week rustiger gaat zijn.
Straks sushi
ik denk het, al zitten er wel meerdere losse stukjes, dus misschien een goede kitquote:Op zondag 28 juli 2024 11:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Getsie pijnlijk een ellenboog. Maar er gaat van de week wat ijzer in?
Als het er maar niet achter is.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk het, al zitten er wel meerdere losse stukjes, dus misschien een goede kit
Nou mooi kut is dat je rechterarm.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk het, al zitten er wel meerdere losse stukjes, dus misschien een goede kit
Extreems rechts.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mooi kut is dat je rechterarm.
Ik heb deze gehad en werkt goed met douchen
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000100659685/?s2a=
jij hebt je arm weleens gebroken?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mooi kut is dat je rechterarm.
Ik heb deze gehad en werkt goed met douchen
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000100659685/?s2a=
Bedankt voor het antwoord op mijn nog ongestelde vraagquote:Op zondag 28 juli 2024 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even met de Kärcher kan je man toch ook doen?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij hebt je arm weleens gebroken?
mijn zus zou zoiets meenemen vandaag, als die niet fijn ga ik voor de jouwe.
douchen is idd wel een dingetje.
graag gedaanquote:Op zondag 28 juli 2024 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord op mijn nog ongestelde vraag
Dot had een keukenbrandje, is gered door de buurman die kwam blussen, maar is tijdens de vlucht naar buiten gevallen, op haar neus en snoeihard op haar knie.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:00 schreef D. het volgende:
ow, @:dotteke ook beterschap, ik lees dat daar ook iets mis is gegaan
Daar gaat het al weken over.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:00 schreef D. het volgende:
Joh, avonturenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot had een keukenbrandje, is gered door de buurman die kwam blussen, maar is tijdens de vlucht naar buiten gevallen, op haar neus en snoeihard op haar knie.
Dat beleven wij nooit.quote:
je maakt zo eens wat mee ja.quote:
2 weken geleden.Nee ,ik ben heel angstig voor brand.quote:
Mijn linkerknipperlicht is kapotquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je maakt zo eens wat mee ja.
heb jij nog avonturen beleefd?
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn linkerknipperlicht is kapot
En we hadden vorige week stroomuitval na blikseminslag
[/avonturen]
Ze knippert helemaal niet meer?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
[/avonturen]
wel allemaal in de stroomhoek hm.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
[/avonturen]
Dank je D.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:00 schreef D. het volgende:
dat kan geen toeval zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt
En mijn telefoon was vanmorgen ook leeg
Een soort van spanning.quote:
quote:
Ja lang geleden toen ik probeerde te vliegenquote:Op zondag 28 juli 2024 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij hebt je arm weleens gebroken?
mijn zus zou zoiets meenemen vandaag, als die niet fijn ga ik voor de jouwe.
douchen is idd wel een dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die zak recentelijk gebruikt omdat er iets tijdelijk in mijn arm zat wat droog moest blijven.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
stoppen eruit gevlogenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik straks niet meer meepost weten jullie waar het aan kan liggen
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lang geleden toen ik probeerde te vliegen
stoereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die zak recentelijk gebruikt omdat er iets tijdelijk in mijn arm zat wat droog moest blijven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Of geëlektrocuteerd, da's ook behoorlijk stroomgerelateerd
Polenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
en negatief, want dat heb je beide nodig geloof ik
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lang geleden toen ik probeerde te vliegen
Wat een mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die zak recentelijk gebruikt omdat er iets tijdelijk in mijn arm zat wat droog moest blijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Noord of Zuid?quote:
En allemaal blauw ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Omg omg omg, 3x blauwe pechvogels @:D. @:Dotteke @:Deisyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |