weet je dat met voetbalmeiden kanada?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze altijd meer verwachten van wat soms gewoon niet reëel is ...
Nee wat is daarmee? of bedoel je spionage met dronequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat met voetbalmeiden kanada?
dat kan ik me idd herinneren, ik zal het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
check ff de rest van je lichaam... Ik kwam pas maanden later na een fietscrash met 3 gebroken ribben er achter dat mn knie ook beschadigd was met afgescheurde kruisbanden ...
thanksquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk snel veel leuke krabbels op je gips!!
Beterschap!
Ziekenbezoekmeet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk snel veel leuke krabbels op je gips!!
Beterschap!
Eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze altijd meer verwachten van wat soms gewoon niet reëel is ...
ja heb niet gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee wat is daarmee? of bedoel je spionage met drone
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fietsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat kan ik me idd herinneren, ik zal het in de gaten houden
cookiesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Ik zit dat surfen te kijken nog. Op de laptop heb ik NL commentaar. Stream ik het naar de tv is het ineens Engels
je hebt het volgens mij verteld dan want ik weet ook van die crashquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fiets
Nou lekker danquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel knap , was voordat ik op FoK! kwam, maar ik zal het wel eens benoemd hebben .. want dat was een bijna dood ervaring crash op de fiets
Ja op een regenachtige vroege ochtend gleed ik onderuit in het havengebied over een paar treinrails... vlak achter me kwam een dikke vrachtwagen aan stormen , maar die kon me gelukkig ontwijken door op tijd te remmen en me te ontwijken. Maar ik ben er nog..quote:
Je zit mij toch niet voor de gek te houden?quote:
Neuh, zat er geen moment in.quote:
Wow!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op een regenachtige vroege ochtend gleed ik onderuit in het havengebied over een paar treinrails... vlak achter me kwam een dikke vrachtwagen aan stormen , maar die kon me gelukkig ontwijken door op tijd te remmen en me te ontwijken. Maar ik ben er nog..
echt nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit mij toch niet voor de gek te houden?
engeltje op je schouderquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op een regenachtige vroege ochtend gleed ik onderuit in het havengebied over een paar treinrails... vlak achter me kwam een dikke vrachtwagen aan stormen , maar die kon me gelukkig ontwijken door op tijd te remmen en me te ontwijken. Maar ik ben er nog..
Oh nou ik keek net Hockey met een stokkiequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
we hebben al wel meer gewonnen hoor vandaag ... maar niet alles, teamsporten wel volgens mij
Daar trekt mijn parkiet zich niets van aan.quote:
Zieke mensen zijn besmettelijk, daar mag je niet in de buurt komenquote:
daar stuur ik mijn kat op afquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar trekt mijn parkiet zich niets van aan.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zieke mensen zijn besmettelijk, daar mag je niet in de buurt komen
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar trekt mijn parkiet zich niets van aan.
Ja .. dacht door te kunnen ... maar ter hoogte van Soury dr werk toen heb ik toch maar om hulp gevraagd bij de receptie ... en die hielpen me prima en brachten me naar de eerste hulp ... 3 gebroken ribben (die ik nog steeds voel en mn borstkas ook hebben gedeformeerd) en dus afgescheurde kruisbanden , maar omdat ik toen daar geen erg in had omdat de focus op mn ribben lag en ik onder de morfine .. kwam ik daar pas later achter met serieuse klachten ...quote:
RIP kat.quote:
Jemigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. dacht door te kunnen ... maar ter hoogte van Soury dr werk toen heb ik toch maar om hulp gevraagd bij de receptie ... en die hielpen me prima en brachten me naar de eerste hulp ... 3 gebroken ribben (die ik nog steeds voel en mn borstkas ook hebben gedeformeerd) en dus afgescheurde kruisbanden , maar omdat ik toen daar geen erg in had omdat de focus op mn ribben lag en ik onder de morfine .. kwam ik daar pas later achter met serieuse klachten ...
Wat een verhaal hey!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. dacht door te kunnen ... maar ter hoogte van Soury dr werk toen heb ik toch maar om hulp gevraagd bij de receptie ... en die hielpen me prima en brachten me naar de eerste hulp ... 3 gebroken ribben (die ik nog steeds voel en mn borstkas ook hebben gedeformeerd) en dus afgescheurde kruisbanden , maar omdat ik toen daar geen erg in had omdat de focus op mn ribben lag en ik onder de morfine .. kwam ik daar pas later achter met serieuse klachten ...
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet waar je die kan stoppen ja
Is dat Canada?quote:
Aan de oeve van de rotte?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die vreet die kanarie met huid en veren op
Oh jee. Beterschap Deisyy 🍏quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
En zit ik ineens met mijn rechterarm in het gips, gevallen met de fiets, elleboog aan flarden. Komende week volgt een operatie.
NEE!! Niet zo heel gek ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... dat vergeet je niet zo gauw ...
Hypnose?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... dat vergeet je niet zo gauw ...
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die vreet die kanarie met huid en veren op
het is dat ik al een prima ui hebquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Deissy en haar kat volgens fok:
[ afbeelding ]
Een goede hypnotiseur kan je nu ook laten klinken als een bosmarmot tijdens de ramadanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quequote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een goede hypnotiseur kan je nu ook laten klinken als een bosmarmot tijdens de ramadan
nee dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
prins pils wordt oud wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |