Super bedankt voor al deze overzichten! Ze waren enorm handig.quote:
Het voordeel van de zomerspelen is dat de winterspelen al over anderhalf jaar zijnquote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het voordeel van de zomerspelen is dat de winterspelen al over anderhalf jaar zijn
Heel erg bedankt voor de overzichten, heel erg handig
Wat zeg je nu voor iets geksquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Klopt. Maar de winterspelen zijn toch wel echt een heel stuk minder dan de zomerspelen. Al is het voordeel dan wel weer dat het in een periode van het jaar is dat nooit zo heel boeiend is.
En veel makkelijker alles te volgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu voor iets geks![]()
de winterspelen zijn fantastisch. Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, schansspringen, skiën, skeleton, rodelen, Bob, shorttrack en ga zo maar verder. Ik kan niet wachten
Basketbal is altijd als laatste (van wat ik mij kan herinneren). Waarbij ze de mannen en vrouwen afwisselen. Dat vind ik wel goed, maar ze zouden wat mij betreft ook wel mogen wisselen met bijvoorbeeld volleybal als laatste sport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Super bedankt voor al deze overzichten! Ze waren enorm handig.
Morgen ga ik vooral nog de marathon en baanwielrennen kijken. Vast ook nog wel een teamfinale of twee, ik zal de affiches moeten bekijken.
Het is ook wel jammer dat het laatste evenement waarschijnlijk een simpele overwinning voor de VS gaat worden. Normaal zou ik die niet kijken, maar ja het is het allerlaatste en dan nog enige onderdeel.
Ik vind de winterspelen alsnog geweldig, dat zijn mooie sporten ja. Maar het mag niet in de schaduw staan van atletiek. Daarbij is het grote verschil dat het aantal interessante sporten op de OWS gewoon veel lager ligt dan bij de OZS.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu voor iets geks![]()
de winterspelen zijn fantastisch. Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, schansspringen, skiën, skeleton, rodelen, Bob, shorttrack en ga zo maar verder. Ik kan niet wachten
Makkelijker te volgen is een voordeel ja. Maar je zult zeker weer zien dat er dingen tegelijk zijn en op andere momenten weer gaten zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:21 schreef franklop het volgende:
[..]
En veel makkelijker alles te volgen.
Mits ze zorgen dat ze wat finales uit elkaar trekken en niet weer alles ongeveer tegelijk doen
Bedankt voor de dagelijkse updates van het dagprogramma.quote:
Hoe werkt dat eigenlijk want worstelen is met gewichtsklassen maar wel over twee dagen verspreid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:05 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 16 11 augustus 2024
Worstelen vrije stijl
11.00 Mannen – 65 kg, herkansingsronde
11.20 Mannen – 97 kg, herkansingsronde
11.40 Vrouwen – 76 kg, herkansingsronde
12.00 Mannen – 65 kg, wedstrijd om het brons
12.10 Mannen – 65 kg, wedstrijd om het brons
12.20 Mannen – 65 kg, finale
12.30 Mannen – 97 kg, wedstrijd om het brons
12.40 Mannen – 97 kg, wedstrijd om het brons
12.50 Mannen – 97 kg, finale
13.20 Vrouwen – 76 kg, wedstrijd om het brons
13.30 Vrouwen – 76 kg, wedstrijd om het brons
13.40 Vrouwen – 76 kg, finale
Echt bizar om het allerlaatste onderdeel het onderdeel te laten zijn waar het goud het meest zeker isquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Super bedankt voor al deze overzichten! Ze waren enorm handig.
Morgen ga ik vooral nog de marathon en baanwielrennen kijken. Vast ook nog wel een teamfinale of twee, ik zal de affiches moeten bekijken.
Het is ook wel jammer dat het laatste evenement waarschijnlijk een simpele overwinning voor de VS gaat worden. Normaal zou ik die niet kijken, maar ja het is het allerlaatste en dan nog enige onderdeel.
Twee keer wegen inderdaad. Dat heeft een Indiase de finale gekost, die was op dag twee 100 gram te zwaar en werd zo niet alleen uit de finale, maar uit de hele uitslag gehaald.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk want worstelen is met gewichtsklassen maar wel over twee dagen verspreid.
Twee keer wegen? Clausule dat je maar x% aan mag komen op de tweede dag?
@:heywoodu?
Ik heb ook wel eens bij een voetbaltoernooi (jeugdelftallen) om plek 5-6 gestreden tegen een team van onze eigen club notabene.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waterpolo
Mannen, plek 5 – 6
9.00 Griekenland – Spanje
Wat is het nut hiervan.
Je krijgt een Olympisch diploma als je top 8 bent dus dan moet er wel gestreden worden zodat er op je diploma staat dat je vijfde bent geworden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waterpolo
Mannen, plek 5 – 6
9.00 Griekenland – Spanje
Wat is het nut hiervan.
Alleen dan is het wel raar dat dit iets is wat niet in elke sport gelijk isquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je krijgt een Olympisch diploma als je top 8 bent dus dan moet er wel gestreden worden zodat er op je diploma staat dat je vijfde bent geworden.
World Aquatics deelt geen diploma's uit neequote:Op zondag 11 augustus 2024 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen dan is het wel raar dat dit iets is wat niet in elke sport gelijk is
Leegte. Een en al leegtequote:
Youtube filmpjes maken??quote:
Werkenquote:
Dat ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |