Dat....quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:32 schreef Jan_Lul het volgende:
Hij is veroordeeld en heeft z'n straf uitgezeten. Daarom mag hij meedoen.
Dat deden ze volgens mij niet 8 jaar geleden. Dat is het verschil gok ik zomaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:31 schreef maily het volgende:
Whaaaat?!
En twee paardensporters zijn gediskwalificeerd vanwege dierenmishandeling.
Ik vind dat achterlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:32 schreef Jan_Lul het volgende:
En hij een tiener van 19.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:30 schreef quirina het volgende:
Kijk eens hoe ze de boel goed zitten te praten,
EEN KIND VAN 12 !
Welke beroepen dan allemaal? Hij is een olympisch sporter, niet de minister president van Nederland ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind dat achterlijk.
Bij vele beroepen dien je van onbesproken gedrag te zijn, behalve als olympisch sporter.
Dan mag je dieren mishandelen en kinderen verkrachten…
Nee hoor, als je je straf hebt uitgezeten kan je bij veel bedrijven gewoon aan het werk. Je mag zelfs je eigen bedrijf beginnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind dat achterlijk.
Bij vele beroepen dien je van onbesproken gedrag te zijn, behalve als olympisch sporter.
Nou meid, ga een klacht indienen of zoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind dat achterlijk.
Hij werkt op de olympische spelen niet met kinderen neem ik aan. Als hij als leraar op een middelbare school zou werken is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind dat achterlijk.
Bij vele beroepen dien je van onbesproken gedrag te zijn
Ze hadden al een paar jaar contactquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind dat achterlijk.
En zelfs dan. Een eind tiener. Maakt een verkeerde afweging.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij werkt op de olympische spelen niet met kinderen neem ik aan. Als hij als leraar op een middelbare school zou werken is het een ander verhaal.
Afreizen om met een 12 jarige in bed te duiken is iets meer dan een verkeerde afweging. Zeker niet spontaan oid.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En zelfs dan. Een eind tiener. Maakt een verkeerde afweging.
Dan moet je een VOG hebben en die zal hij niet krijgen voor beroepen met kinderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij werkt op de olympische spelen niet met kinderen neem ik aan. Als hij als leraar op een middelbare school zou werken is het een ander verhaal.
Ja goed, maar je moet ergens de grens trekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bewust naar een ander land reizen en een 12 jarig meisje dronken voeren terwijl haar ouders niet thuis zijn is niet een 'verkeerde afweging' maar predator gedrag van een volwassen jongeman.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf uitgezeten. Wrang voor het slachtoffer uiteraard, maar hij moet ook verder met z'n leven natuurlijk en zichzelf van een inkomen voorzien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:42 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dan moet je een VOG hebben en die zal hij niet krijgen voor beroepen met kinderen.
Lijkt me wel zeer pijnlijk voor het slachtoffer dat hij op tv komt en bekendheid geniet.
Hij chatten al langer met haar. Ik hou rekening met zijn leeftijd. Een gerijpte volwassenen vs een jong volwassenen. Van een jong volwassenen kan ik veel beter begrijpen dat je de verkeerde afweging maakt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Afreizen om met een 12 jarige in bed te duiken is iets meer dan een verkeerde afweging. Zeker niet spontaan oid.
Wel alcohol.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hadden al een paar jaar contact
Hij heeft geen geweld gebruikt. Door haar leeftijd is haar toestemming niet rechtsgeldig. Verkrachting is echt veel te harsh voor deze situatie.
2 tieners die alcohol drinken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:43 schreef viceversa het volgende:
[..]
Bewust naar een ander land reizen en een 12 jarig meisje dronken voeren terwijl haar ouders niet thuis zijn is niet een 'verkeerde afweging' maar predator gedrag van een volwassen jongeman.
De rechter vond het geen grooming.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wel alcohol.
Paar jaar contact maakt het verhaal niet beter. Toen was ze al helemaal jong. Dat noemen we grooming.
Ik kan nergens uithalen of dat meisje het zelf met tegenzin deed. Het is fout, maar ik had zelf toen ik minderjarig was ook een vriend die een paar jaar ouder was waar ik seks mee had. En ik kijk er niet naar terug alsof het een trauma is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:42 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dan moet je een VOG hebben en die zal hij niet krijgen voor beroepen met kinderen.
Lijkt me wel zeer pijnlijk voor het slachtoffer dat hij op tv komt en bekendheid geniet.
Snap ik, vind het ook een lastige kwestie. Kan me zo voorspellen dat de eisen voor publieke functies en ook voor topsport waarbij je uitkomt voor een land iets anders liggen, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf uitgezeten. Wrang voor het slachtoffer uiteraard, maar hij moet ook verder met z'n leven natuurlijk en zichzelf van een inkomen voorzien.
Oké, wel verkrachting.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De rechter vond het geen grooming.
Gezien haar zelfbeschadiging en overdosis lijkt me dat een andere situatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan nergens uithalen of dat meisje het zelf met tegenzin deed. Het is fout, maar ik had zelf toen ik minderjarig was ook een vriend die een paar jaar ouder was waar ik seks mee had. En ik kijk er niet naar terug alsof het een trauma is.
Hij heeft geen dwang gebruikt. Voor beide vind ik het jammer dat de zaak zo uit de hand is gelopen. Denk dat de commotie voor het meisje schadelijker was dan zijn handelen an sich.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan nergens uithalen of dat meisje het zelf met tegenzin deed. Het is fout, maar ik had zelf toen ik minderjarig was ook een vriend die een paar jaar ouder was waar ik seks mee had. En ik kijk er niet naar terug alsof het een trauma is.
Ja omdat de consent van een minderjarige niet geldig is, en dus verkrachting. De man heeft zijn straf uitgezeten, hij heeft geen levenslang he.quote:
Kan ook door het handelen van de instanties komen. Ze voelde zich heel schuldig dat hij in de problemen kwam.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:48 schreef viceversa het volgende:
[..]
Gezien haar zelfbeschadiging en overdosis lijkt me dat een andere situatie.
Een kind van 12 kiest hier niet voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hadden al een paar jaar contact
Hij heeft geen geweld gebruikt. Door haar leeftijd is haar toestemming niet rechtsgeldig. Verkrachting is echt veel te harsh voor deze situatie.
Heel veel topsporters worden later trainer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:42 schreef viceversa het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:43 schreef viceversa het volgende:
[..]
Bewust naar een ander land reizen en een 12 jarig meisje dronken voeren terwijl haar ouders niet thuis zijn is niet een 'verkeerde afweging' maar predator gedrag van een volwassen jongeman.
De meeste topsporters worden geen trainer van kinderen. En iemand iets ontzeggen omdat hij in de toekomst misschien iets zou doen, tja. Wat moet je daar nou mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Heel veel topsporters worden later trainer.
Ook van jongeren.
Vandaar dat ik het niet vind kunnen dat hij meedoet.
Dan moet je dan zorgen dat hij geen trainer wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Ook van jongeren.
Dat hoeft helemaal niet. Sommige zijn er vroeg bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Een kind van 12 kiest hier niet voor.
Als ze ja gezegd heeft moet dat onder druk zijn geweest.
Noem er eens een paar die jeugdtrainer zijn geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Ook van jongeren.
Je kunt er zelfs fractievoorzitter mee worden. Van de grootste partij van NL.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind dat achterlijk.
Ik wist niet dat Geert Wilders veroordeeld is voor kindermisbruik. Ik vind hem er ook niet echt een type voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:13 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs fractievoorzitter mee worden. Van de grootste partij van NL.
Een veroordeelde mafkees.
Gaapquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:17 schreef quirina het volgende:
Ik moet hier onwijs van kotsen.
Stel je voor dat het je dochtertje overkomt.
Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de …quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:17 schreef quirina het volgende:
Ik moet hier onwijs van kotsen.
Stel je voor dat het je dochtertje overkomt.
Ik denk niet dat je dat over Ali B. zou zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:32 schreef Jan_Lul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |