veelbelovende jonge rijder, daar gaan we nog veel van zien in de toekomstquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez weer netjes gedaan. Doet die steeds beter
Dat ze hem maar vlug uit die auto halen. RB onwaardig. Zet daar een fatsoenlijke coureur in.quote:
Dat doet er niets aan af dat Perez hier mazzel heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gaat wel voor verstappen starten.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
veelbelovende jonge rijder, daar gaan we nog veel van zien in de toekomst
Is het nou nooit genoeg met die gast of zoquote:
En finisht morgen achter max.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gaat wel voor verstappen starten.
Niet zo janken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is het nou nooit genoeg met die gast of zo
Q3 is Q3.quote:
Aankomende week mogen Ricciardo en Lawson uitmaken wie dat gaat worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze hem maar vlug uit die auto halen. RB onwaardig. Zet daar een fatsoenlijke coureur in.
Yeah, dat wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af dat Perez hier mazzel heeft.
Welke gast?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet je FMT nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af dat Perez hier mazzel heeft.
Zoals gewoonlijk op veel te grote achterstand achter Verstappen.quote:
Hopelijk niet Ricciardo. Die heeft het echt niet meer. Zeker niet om geknakt en wel naast degene die je geknakt heeft te rijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aankomende week mogen Ricciardo en Lawson uitmaken wie dat gaat worden.
Jawel hoor, als die consequent 6de zou worden dan zou het een kutcoureur zijn die het minimale doet wat die zou moeten doen. Maar dat haalt die totaal niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 getimede ronde van Maxquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk op veel te grote achterstand achter Verstappen.
Ik gun het RIC wel. Mooie afsluiter van zijn carrière in de F1quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk niet Ricciardo. Die heeft het echt niet meer. Zeker niet om geknakt en wel naast degene die je geknakt heeft te rijden.
Ja maar als je er op pace voor zorgt dat je binnen de top 10 valt vind ik dat geen geluk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk op veel te grote achterstand achter Verstappen.
Precies. Ik zie alleen even niet waarom Lawson er beter van wordt als Tsunoda naast Verstappen zit?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:47 schreef vosss het volgende:
Leuk om een 2de viool als Ricciardo binnen te halen, maar beter zetten ze daar een retesnelle jonge hond naast die Max gewoon opjaagt ipv netjes 2de viool te spelen.
Daar wordt max beter van. Daar wordt het team beter van. En Lawson ook.
En met zo’n instelling word je never nooit meer constructeurs kampioenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar als je er op pace voor zorgt dat je binnen de top 10 valt vind ik dat geen geluk.
En als je ervan uitgaat dat Verstappen iets meer talent heeft dan moet je hier als team mee kunnen leven vind ik.
Blijkbaar is dat hun intentie ook niet anders hadden ze al lang een topper aangetrokken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
En met zo’n instelling word je never nooit meer constructeurs kampioen
Nu zeg je echt iets doms.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat hun intentie ook niet anders hadden ze al lang een topper aangetrokken.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:50 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Precies. Ik zie alleen even niet waarom Lawson er beter van wordt als Tsunoda naast Verstappen zit?
Of bedoel je dat hij dan in de vcarb kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |