Nee, officieel diegene die van pole in de race startquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want die kan door penalties van anderen tot stand zijn gekomen.
De snelste in kwalificatie heeft pole position.
Spa is een mooie baan, maar de race is meestal niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt morgen dan eindelijk weer een interessante editie van Spa? Ik hoop van wel. Wordt erg gaaf.
Ik ben daar nog steeds boos over. Na de zomerstop ineens alles winnen en vervolgens ow wacht, onderzoek, hier klopt iets niet. We zoeken het uit. Foei Ferrari, niet meer doen en verder zeggen we niks over hoe of wat. En vervolgens nergens meer zijn als Ferrari.quote:
Het waren vorig jaar fijne F1-podcasts met Hill iedere keer dat Max won.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:16 schreef vosss het volgende:
Goed, hont eten wandeling maken was leuk doei!!
In Nederland eten we geen hont hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:16 schreef vosss het volgende:
Goed, hont eten wandelen maken was leuk doei!!
Vaak niet inderdaad. qua F1 heb ik zelf nog nooit een goede Spa gezien eigenlijk. Maar als de auto's dicht bij elkaar zitten en de grid een beetje gehusseld is dan kan het wel interessant worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Spa is een mooie baan, maar de race is meestal niet zoveel aan.
Eens in de tien jaar of zo is het fantastische race waarin van alles gebeurd, maar meestal is één auto gewoon de beste en gaat de race na 15 rondjes als een nachtkaars uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vaak niet inderdaad. qua F1 heb ik zelf nog nooit een goede Spa gezien eigenlijk. Maar als de auto's dicht bij elkaar zitten en de grid een beetje gehusseld is dan kan het wel interessant worden.
Wat er op dat bandje staat boeit niet, het gaat om de officiële regels. En die zeggen dat dat diegene is die van de eerste plek start.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:13 schreef Perox het volgende:
Pirelli Pole Position staat er toch echt @:Starflyer
quote:The pole position is usually earned by the driver with the best qualifying times in the trials before the race, although penalties may award it to the second fastest driver, as the pole position is statistically awarded to the driver starting in first position.
Ik niet. Seizoen werd er leuk van.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben daar nog steeds boos over. Na de zomerstop ineens alles winnen en vervolgens ow wacht, onderzoek, hier klopt iets niet. We zoeken het uit. Foei Ferrari, niet meer doen en verder zeggen we niks over hoe of wat. En vervolgens nergens meer zijn als Ferrari.
Die hebben toen echt 6 of 7 races volstrekt illegaal die flowmeters gemanipuleerd en het is een schande dat toen niet gewoon alles openbaargemaakt werd. En dan meer specifiek wat die overeenkomst tussen Ferrari en die FIA precies was.
Stond niet op het bandje maar in beeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat er op dat bandje staat boeit niet, het gaat om de officiële regels. En die zeggen dat dat diegene is die van de eerste plek start.
Denk niet dat het veel uit maakt. McLaren vliegt er morgen voorbij aan het eind van de eerste stint.quote:
Zie editquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Stond niet op het bandje maar in beeld.
Coldilocks dus.quote:
4 letters, 4 hoeken! Toeval? Dacht het niet!quote:
Je bent iets op het spoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
4 letters, 4 hoeken! Toeval? Dacht het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |