SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De Afghaanse bij de vrouwen is (relatief, uiteraard) niet eens zo slecht, toch?
Volgens mij zag ik die dit jaar best wat degelijke uitslagen rijden zo nu en dan, in elk geval vergeleken met toen ze voor het eerst ten tonele verscheen. Dan bedoel ik natuurlijk niet winnen of top-10, maar gewoon, respectabel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Kneuzenbendequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hij is wellicht blij dat het atletiek in de tweede week valt, kan hij met Blanka Vlasic nog wat rondhangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Samen een weekendje weg in de stad van de liefde?![]()
De kwalificatielimiet is overal hetzelfde?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:42 schreef heywoodu het volgende:
De Afghaanse bij de vrouwen is (relatief, uiteraard) niet eens zo slecht, toch?
Volgens mij zag ik die dit jaar best wat degelijke uitslagen rijden zo nu en dan, in elk geval vergeleken met toen ze voor het eerst ten tonele verscheen. Dan bedoel ik natuurlijk niet winnen of top-10, maar gewoon, respectabel.![]()
Ine Beyvrouwquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij is wellicht blij dat het atletiek in de tweede week valt, kan hij met Blanka Vlasic nog wat rondhangen.![]()
Hoeveel jongetjes?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoeveel meisjes zullen er het asfalt van dichtbij gaan bewonderen?![]()
Er zal een minimum kandidaten per continent zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
De kwalificatielimiet is overal hetzelfde?![]()
Die man die die fiets vasthoudt doet het prima. NOSzeikerds.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aliënhelmen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zelfs mongolen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze tijdrit laat eigenlijk al zien, de pelotons in de wegritten gaan niet alleen klein zijn, ze zijn voor een kwart tot misschien de helft gevuld met totale debielen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kim Euro. Wan Yau Vincent Lau. Ali Labib Shotorban. Christopher Rougier-Lagane.quote:Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |