SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Oh. Ze doen ook alles om Ueda soms te laten praten met mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat lijkt me Takahiro Nakada, de fysio van het eerste die we deze zomer van Utrecht hebben gejat.
Toch had ik die lul graag gehouden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een lul van een vent.
[ x ]
Zou Ueda nooit zo doen.
🐍quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een lul van een vent.
[ x ]
Zou Ueda nooit zo doen.
35+ minimaal en anders moeten ze opbokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef fetX het volgende:
Richting de 30 miljoen exclusief bonussen.
Ik heb vertrouwen dat Dennis nog even blijft volharden
35 excl bonussen lijkt me prima, ja. Volgend jaar kan je hem ook nog wel voor 30 kwijt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
35+ minimaal en anders moeten ze opbokken
Tsja, hij wil weg, hij wil alleen naar een club als Atletico en niet naar de grauwe middelmaat in de PL, ben bang dat we er om die redenen wederom het minimale bedrag voor krijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
35 excl bonussen lijkt me prima, ja. Volgend jaar kan je hem ook nog wel voor 30 kwijt.
Hahahaquote:De Spaanse krant Marca meldde vrijdagmiddag echter dat de technische leiding van Atlético Madrid vertrouwen heeft dat Feyenoord in de loop van de transferperiode genoegen gaat nemen met minder.
Met het verschil dat we helemaal niet hoeven te verkopen en hij nog een lang contract heeft plus zelf CL spelen. Heb hier iets meer vertrouwen in dat Dennis nog even zijn poot stijf houdt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, hij wil weg, hij wil alleen naar een club als Atletico en niet naar de grauwe middelmaat in de PL, ben bang dat we er om die redenen wederom het minimale bedrag voor krijgen.
Dat gaat met 35 wel rondkomen. Of 32+3 ofzo, zoiets.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat we helemaal niet hoeven te verkopen en hij nog een lang contract heeft plus zelf CL spelen. Heb hier iets meer vertrouwen in dat Dennis nog even zijn poot stijf houdt.
Als je er uiteindelijk tussen de 35 en 40 gegarandeerd aan overhoudt heb je een goede deal gemaakt. Alles daar onder vind ik eigenlijk wel te weinig. Kerel is echt krankzinnig goed met een langlopend contract.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat met 35 wel rondkomen. Of 32+3 ofzo, zoiets.
Is Jannes al een mijn tweet klopt aan het doen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hockeyhoofd voor Cambuur NIET haalbaar, zowel financieel als sportief. Totaal niet aan de orde volgens de TD, ook nooit contact geweest.
1908 IN THE MUD.
Ik kan dat helaas niet zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Jannes al een mijn tweet klopt aan het doen?
Natuurlijk. Als puntje bij paaltje komt heeft @Caland gewoon nog een beetje de Martin vGeel reflexen van vroeger. DIRECT VERKOPEN TOTDAT ALLES INSTORT.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat we helemaal niet hoeven te verkopen en hij nog een lang contract heeft plus zelf CL spelen. Heb hier iets meer vertrouwen in dat Dennis nog even zijn poot stijf houdt.
Contract lag anders al klaar, jammer dat er nooit contact is geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hockeyhoofd voor Cambuur NIET haalbaar, zowel financieel als sportief. Totaal niet aan de orde volgens de TD, ook nooit contact geweest.
Vraag het mij toch af. Ook toen die over Wieffer zei dat er op een dinsdag voor het eerst door Brighton contact werd opgenomen. En een paar dagen later zat die in Engeland.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
En nu zitten we met 30 miljoen op zak met nog wat bonussen in het verschiet. Toch een andere situatie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vraag het mij toch af. Ook toen die over Wieffer zei dat er op een dinsdag voor het eerst door Brighton contact werd opgenomen. En een paar dagen later zat die in Engeland.
Volgend jaar is hij waarschijnlijk evenveel of meer waard. Die waarde gaat echt niet dalenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
35 excl bonussen lijkt me prima, ja. Volgend jaar kan je hem ook nog wel voor 30 kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |