Geen idee. Rare keuze ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het roeien niet gewoon live op de NOS?
Lek?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna de zwakste boot van de dag.
Dubbeltwee vrouwen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna de zwakste boot van de dag.
Wat deden die?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italiaantjes gingen een beetje de mist in.
Misslag en toen nokten ze er maar mee volgens mijquote:
Zou ook wel wat hebben, roeien in de mist.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italiaantjes gingen een beetje de mist in.
Keer wat anders dan Gorilla's. Zit een Werner Herzog in.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou ook wel wat hebben, roeien in de mist.
Irritante nos zeg dan even dat het niet live is, meteen over naar de streamquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:00 schreef Szura het volgende:
Ah Nederlandse vrouwen meteen eerste heat, wel buitenbaan
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit een medailleboot voor Nederland?
Ik hoop het niet wat ze roeien achteruit nuquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke? Die op tv wel, die op de stroom niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Euhm, die op Max nu. Scheenaard of zoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke? Die op tv wel, die op de stroom niet.
Nee das geen goede bootquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euhm, die op Max nu. Scheenaard of zo
Tongetje komt iedere keer naar buiten.quote:
Twee schermen, vier streams. Ik denk dat ik genoeg volgquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:13 schreef Redefine het volgende:
Je kunt tot nu toe steeds wel op drie verschillende momenten instappen. Live op de stream, dan halverwege bij ES en nog iets later bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |