SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Indian Prime Minister plans to visit Ukraine in August
Narendra Modi, the Indian Prime Minister, wants to visit Ukraine in August for the first time since the war began.
Source: WION publication with reference to Indian diplomats
Details: According to media sources, Modi's visit to Ukraine is most likely set for 23 August. Several diplomatic sources in Delhi corroborated this.
Earlier this year, Zelenskyy phoned India's Prime Minister and encouraged him to visit Ukraine.
In June, Modi spoke with Zelensky on the margins of the G7 summit. During the meeting, the parties talked about the situation in Ukraine, and the Indian prime minister emphasised "dialogue and diplomacy."
Background:
• In early July, on the day of the Russian attack on the Okhmatdyt hospital in Kyiv, Modi visited Russia. At a meeting with Russian leader Vladimir Putin, Modi urged him to end the war in Ukraine. He told Putin that a solution cannot be found on the battlefield.
• Zelenskyy criticised Modi's meeting with Russian leader Vladimir Putin, calling it a "devastating blow to peace efforts". In response, India summoned the Ukrainian ambassador to discuss Zelenskyy’s words.
• The United States has expressed concern about India's relations with Russia in light of Russia's aggressive war against Ukraine.
quote:Russia claims Ukraine attacks Bryansk region with 21 drones
Russian air defense units intercepted 21 Ukrainian drones late on July 26 over the southern border region of Bryansk, the Russian Defense Ministry claimed.
The regional governor said 12 drones were downed in the space of an hour. There were no casualties or serious damage. The Kyiv Independent could not verify the reports.
Bryansk region borders Ukraine's Chernihiv and Sumy oblasts to the south.
Vyacheslav Gladkov, the governor of the Belgorod region bordering Ukraine to the southeast, reported that three drone attacks and several shelling incidents had shattered windows and caused additional damage to buildings.
Ukrainian forces have frequently targeted Russian border regions, especially Belgorod, to diminish Russian attacks within Ukraine's borders.
On July 22, an oil refinery in the Russian town of Tuapse on the Black Sea coast caught fire after over 75 drones targeted multiple Russian regions overnight. A source in Ukraine's military intelligence service (HUR) confirmed to the Kyiv Independent that the refinery strike was carried out by the agency.
Russian Telegram channels reported that the attack also started a fire near the Morozovsk airbase in Rostov Oblast.
quote:"War stops immediately": Former US Secretary of State predicts Trump's "peace plan" for Ukraine
Former US Secretary of State Mike Pompeo has outlined what Donald Trump's "peace plan" might look like if he wins the presidential election. It involves increasing military aid to Ukraine and its membership in the EU and NATO.
Source: Pompeo’s op-ed in The Wall Street Journal, as reported by European Pravda
Details: Pompeo said there is "no evidence" that Trump, if elected president, would push Ukraine towards capitulation. Instead, due to the "Biden administration’s weakness," Ukraine finds itself with "cities destroyed, hundreds of thousands killed, and millions of refugees, and without the means to win".
Pompeo believes that a "successful plan" for Ukraine from a future Trump administration might include the following points:
• Unleash America's energy potential, restore ties with Saudi Arabia and Israel, and work together against Iran.
• Implement real sanctions against Russia, including the removal of exemptions for Russian banks involved in energy extraction – a crucial revenue source for the Kremlin's military machine.
• Expand the American defence industry and require NATO allies to spend at least 3% of their GDP on defence.
• Establish a US$500 billion "lend-lease" programme for Ukraine, which involves providing military aid on a loan basis rather than as a grant.
• Remove all restrictions on the types of weapons Ukraine can receive and use.
Ik ben benieuwd wat voor drugs hij gebruikt heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn juist heel veel loopgraven ten oosten van Pokrovsk. Alleen heb ik het gevoel dat ze weinig manschappen gebruiken om ze te bemensen. Er zijn zoveel onbemande loopgraven, dat de Russen deze met motoren 'gemakkelijk' kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:47 schreef Delenlill het volgende:
https://x.com/UkrReview/s(...)p-de-vredesduif.html
Ik mag hopen dat er genoeg fortificaties and loopgraven er al om heen zijn gebouwd. We hebben al te vaak gezien dat ze defensief de zaken niet op orde hadden.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:02 schreef Delenlill het volgende:
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/07/26/7467563/
[..]Dit lijkt mij erg sterk gezien zijn verleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat voor drugs hij gebruikt heeft.
Maar het is nogal een onberekenbare joker.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
[..]Dit klinkt niet slecht anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat voor drugs hij gebruikt heeft.
Het is ook niet zozeer drugs, houd trump zich eraan op het moment supreme. Pompeo is ook geen vreemde, dat is iemand die je duidelijk als trump-incrowd mag beschouwen.quote:
[..]Het probleem met Trump is dat hij heel veel wilde uitspraken doet. Weet je nog dat Trimp een muur ging bouwen, en dat Mexico die ging betalen? Wat is daarvan terecht gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat voor drugs hij gebruikt heeft.
We hebben al ervaring met Trump als president, en dat was vooral heel veel drama. Maar qua beleid gebeurde er weinig spannends of schokkends.
Ik zeg het nogmaals: je moet niet naar politici luisteren, maar kijken wat hun daadwerkelijke beleid is.
Zoals de bestorming van het Amerikaanse Capitool in 2021?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:07 schreef oheng het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is dat hij heel veel wilde uitspraken doet. Weet je nog dat Trimp een muur ging bouwen, en dat Mexico die ging betalen? Wat is daarvan terecht gekomen?
We hebben al ervaring met Trump als president, en dat was vooral heel veel drama. Maar qua beleid gebeurde er weinig spannends of schokkends.
Ik zeg het nogmaals: je moet niet naar politici luisteren, maar kijken wat hun daadwerkelijke beleid is.
[..]Klinkt niet zo consistent, totaal niet eigenlijk, met de houding en communicatie van Trump en de Republikeinen. Ook maandenlang hulp aan Oekraïne weerhouden, terwijl het bombarderen en moorden elke dag daar doorging, geeft aan dat ze daar toch niet echt mee zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat voor drugs hij gebruikt heeft.
Trumps aanhang wil ook helemaal niet Oekraïne helpen. Niet onze oorlog enzo.
Ik maak mij ook geen zorgen over de bestorming van een gebouw.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals de bestorming van het Amerikaanse Capitool in 2021?
Nee, het is simpelweg contrarianism.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Klinkt niet zo consistent, totaal niet eigenlijk, met de houding en communicatie van Trump en de Republikeinen. Ook maandenlang hulp aan Oekraïne weerhouden, terwijl het bombarderen en moorden elke dag daar doorging, geeft aan dat ze daar toch niet echt mee zitten.
Ze willen vooral niet dat de Democraten met de prijs er vandoor gaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Klinkt niet zo consistent, totaal niet eigenlijk, met de houding en communicatie van Trump en de Republikeinen. Ook maandenlang hulp aan Oekraïne weerhouden, terwijl het bombarderen en moorden elke dag daar doorging, geeft aan dat ze daar toch niet echt mee zitten.
Qua binnenlands beleid kan een president niet eens zoveel. Wat dat betreft is het meest blijvende dat Trump gedaan heeft, het benoemen geweest van drie conservatieve rechters voor het supreme court.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:07 schreef oheng het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is dat hij heel veel wilde uitspraken doet. Weet je nog dat Trimp een muur ging bouwen, en dat Mexico die ging betalen? Wat is daarvan terecht gekomen?
Wie zijn er nog over binnen de GOP die tegenstand aan Trump gaan bieden?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:15 schreef oheng het volgende:
Als Trump het Capitool bezet, dan schiet het leger hem er wel uit, met goedkeuring van de GOP.
Onder de MAGAts is 51% tegen hulp.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:21 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, het is simpelweg contrarianism.
Ze zijn tegen hulp voor Oekraïne, omdat de Democraten vóór hulp zijn. Alles, maar dan ook ALLES wat de tegenstander doet is verkeerd.
Het is weer verkiezingstijd mensen. De tijd dat politici nóg dommer zijn dan gebruikelijk.
DE USA heb je niets aan , EU moet zelf materiaal producerenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Onder de MAGAts is 51% tegen hulp.
https://today.yougov.com/(...)ssia-ukraine-war-aid
Volk op z'n breedst is dus wel voor.
Maar goed, de onbetrouwbaarheid, he.
Ik ga geen specifieke namen noemen, anders zijn we zo 5 pagina's verder, maar je kunt denken aan alle GOP concurrenten die hij heeft gehad in de presindentiële voorverkiezingen. En de Rhino's.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wie zijn er nog over binnen de GOP die tegenstand aan Trump gaan bieden?
Ik denk dat Trump een behoorlijke greep heeft op de republikeinse partij, en die greep wordt alleen maar sterker als hij herkozen wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:46 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik ga geen specifieke namen noemen, anders zijn we zo 5 pagina's verder, maar je kunt denken aan alle GOP concurrenten die hij heeft gehad in de presindentiële voorverkiezingen. En de Rhino's.
Het zijn politici he, genoeg GOP lui die zitten te trappelen om Trump te naaien. Trump heeft bitter weinig vrienden binnen de GOP, als het erop aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |