Goede vraag, zolang de regels voor iedereen gelijk zijn dan maakt het niet uit wat de regels zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom zijn die regels er eigenlijk? Gewoon allemaal lekker laten flexen
Dat is wel logisch, ze gaan best hard over de kerbs heen en dan is het vanzelfsprekend dat het allemaal meer beweegt dan normaal door het geweld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gek genoeg mogen ze flexen in de bochten, op de rechte stukken niet.
Mogelijk wordt dat ook door de beweging van de auto en de neus extra vergroot op beeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 02:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is wel logisch, ze gaan best hard over de kerbs heen en dan is het vanzelfsprekend dat het allemaal meer beweegt dan normaal door het geweld.
Oostenrijk had gekund bedoel je neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Bahrain Max 1, Perez 2
Saudi-Arabië Max 1, Perez 2
Max DNF, Perez 5
Japan Max 1, Perez 2
China Max 1, Perez 3
Miami Max 2, Perez 4
Niks aan het handje en prima resultaten voor Perez.
Hierna begon Max het ook lastig te krijgen en was de RB duidelijk niet de snelste auto.
Emilia Max 1, Perez 8
Monaco Max 6, Perez DNF
Canada Max 1, Perez DNF
Spaje Max 1, Perez 8
Oostenrijk Max 5, Perez 7
GB Max 2, Perez 17
Hongarija Max 5, Perez 7
Wel echt een heel duidelijk verschil tussen wat er mogelijk was pre-Miami (ook voor Perez) en wat er daarna is gebeurd. Het heeft echt niet alleen te maken met McLaren die dichterbij is gekomen, maar ook RB is gewoon iets kwijt. Ja Perez presteert niet goed, maar er is meer aan de hand. Zelfs in 2021 was Max niet zo aan het bitchen over de auto.
Perez is van 2 2 5 2 3 4 naar 8 DNF DNF 8 7 17 7 gegaan en dat is echt wel een flinke stap terug.
Max is van 1 1 DNF 1 1 2 naar 1 6 1 1 5 2 5 en wint al drie keer niet, iedere keer ook behoorlijk kansloos voor de overwinning eigenlijk. GB had gekund, maar de rest echt niet.
Het gaat allemaal heel stroef de laatste tijd, ook naast de baan. Het loopt absoluut niet lekker bij Red Bull en ik denk dat dat mede de oorzaak is dat Max in plaats van zijn rustige zelf, gewoon ontplofte in Hongarije. Er is absoluut sprake van een giftige werksfeer daar, dat gedonder helpt niet, dat kan je zo'n koele kikker zijn , je gaat er toch enige last van krijgen op den duur.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oostenrijk had gekund bedoel je neem ik aan.
Dat kostte Verstappen een goede klassering in Hongarije, doordat hij daarna geen hard meer over had, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:17 schreef THEFXR het volgende:
wat denken jullie dat ze gaan testen in FP3, long runs op de harde band?
Hangt van de omstandigheden af. Als het zoals 2021 dan wel, anders gewoon vandaag kwalificeren.quote:
Het is dan ook nog droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
De F3 sprint is in elk geval gewoon verreden vanochtend.
Jawel. Alleen was de baan nog nat.quote:
dus niet droogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Alleen was de baan nog nat.
Oh zo. Voor mij is dat gewoon deels nat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Alleen was de baan nog nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |