Ah dat zou best logisch zijn, dat is zonde.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had het idee dat daar straaljagers over zouden moeten vliegen o.i.d.
Bizar vreemd gekozen anders.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je ziek wordt van regen, ze blijven komen
Denk het nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ookHebben we elkaar daar gezien?
Ik vermoed dat daar een paar straaljagers over moesten vliegen, gezien de shot en de muziek (speculaas).quote:
Kwaliteitsshotquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:03 schreef Aratanax het volgende:
Prachtige sfeerbeelden van Nederlandse boot. Hulde aan de regisseur en cameraman.
Dat beetje water houdt een vliegtuig niet tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:02 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Misschien wat vliegtuigen gemist door het weer?
Die zijn ze nu Kuweit?quote:
Bij hoge luchtvochtigheid kunnen virussen niet rondvliegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Boven het water, terwijl je zeiknat bent? En er gaan al wat virussen rond, daar word je na 3 uur staan in dit weer echt wel een stuk vatbaarder voor. Wat mij betreft ben je een idioot als je de komende 4 dagen moet sporten en op die boot staat, ik had mijn trainer gestuurd.
Je bent snel terug!quote:
Het enige steady shotquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:03 schreef Aratanax het volgende:
Prachtige sfeerbeelden van Nederlandse boot. Hulde aan de regisseur en cameraman.
En bij balletjeballetje?quote:
Die topsporters kunnen niets hebben. Beetje nat en koud en een kuchje erbij en ze hebben een probleem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |