SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Van wie ben jij de kloon?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Zou bij elke andere Nederlandse club ook gewoon een belangrijke speler zijn
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Zou bij elke andere Nederlandse club ook gewoon een belangrijke speler zijn
Tegen de stukadoors van Servië?quote:
En dat concludeer je met een niet aanwezige aanval?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
We gaan weer zo'n pijnlijk seizoen krijgen waarin dingen ook niet onze kant opvallen he.
Nog een blind renpaard met Traore erbij gaat vast het verschil tov vorig seizoen maken ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dat concludeer je met een niet aanwezige aanval?
Bergwijn en aanwezig (lol)quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dat concludeer je met een niet aanwezige aanval?
Tot nog toe staat het 0-0 met een niet aanwezige aanval,, die zogenaamde kutaanval met 2 internationals maakt dan wel degelijk het verschilquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog een blind renpaard met Traore erbij gaat vast het verschil tov vorig seizoen maken ja.
Nr 3 van Servie, beetje respect is wel op zijn plaatsquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tegen de stukadoors van Servië?
Ik vind het abject en infaam.quote:
Weet niet of ik dit nou serieus moet nemen of...quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
Sutalo niet betrapt op een gigantische fout. Positief.
Ik zou Henderson denk ik wel slijten samen met Sutalo, Akpom en Sosa.
Je had hier al voor moeten staan natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef CR7 het volgende:
En @:wotte maar denken dat ik trollde toen ik zei dat Ajax met een punt tevreden mocht zijn.
Verkeerd topicquote:
Eens obv de eerste helft. Je zag dat die Serviers het hadden onderschat. Tweede helft zie je gelijk het krachtsverschil.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had hier al voor moeten staan natuurlijk
Juichen mag blijkbaar niet meer als je in de slotfase scoortquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
Het wordt wel gevierd alsof de halve finale CL al is gehaald
Gebruik gewoon je Ratel en roep Hup. Zo bescherm je ook andere.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Juichen mag blijkbaar niet meer als je in de slotfase scoort
Vond Sutalo daadwerkelijk niet onaardig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit nou serieus moet nemen of...
Je kraamt gewoon onzin uitquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gebruik gewoon je Ratel en roep Hup. Zo bescherm je ook andere.
Ik hoop vooral dat Berghuis en Henderson blijven, want hij gaat die hoe dan ook samen opstellen. Dat kan qua loopvermogen echt niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:25 schreef TheVulture het volgende:
1e helft was voetballend in orde, 2e helft onder de maat. Mannen als Forbs en Akpom moet je echt gaan verkopen, want die zijn technisch om te janken...
Wat? Sutalo gaat enorm de mist in bij die grote kans.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
Sutalo niet betrapt op een gigantische fout. Positief.
Ik zou Henderson denk ik wel slijten samen met Sutalo, Akpom en Sosa.
Forbs speelde toch vrij aardig. Die moet gewoon vlieguren maken daar zit echt wel muziek in. Geen 16 miljoen euro muziek maar wel muziek.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:25 schreef TheVulture het volgende:
1e helft was voetballend in orde, 2e helft onder de maat. Mannen als Forbs en Akpom moet je echt gaan verkopen, want die zijn technisch om te janken...
Ik moet toegeven dat ik op het toilet zat bij die bal op de paal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wat? Sutalo gaat enorm de mist in bij die grote kans.
Nee. Hij mist techniek en overzicht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs speelde toch vrij aardig. Die moet gewoon vlieguren maken daar zit echt wel muziek in. Geen 16 miljoen euro muziek maar wel muziek.
De lat ligt inmiddels op de grond in Amsterdam?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Verdedigend stond het trouwens best goed, zelfs Sutalo kon me bekoren.
Forbs kan niet voetballen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs speelde toch vrij aardig. Die moet gewoon vlieguren maken daar zit echt wel muziek in. Geen 16 miljoen euro muziek maar wel muziek.
Forbs heeft echt veel te weinig rendement, er valt wel eens een bal goed maar hij laat de bal veel vaker van zijn schoen springenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat hij foutloos speelde?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wat? Sutalo gaat enorm de mist in bij die grote kans.
Heb jij vorig seizoen gezien? Met dat spel en tactisch vermogen hadden we er vanavond minimaal 2 tegengekregen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De lat ligt inmiddels op de grond in Amsterdam?
De muziek:quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
En maar roepen dat wij Ajacieden arrogant zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij vorig seizoen gezien? Met dat spel en tactisch vermogen hadden we er vanavond minimaal 2 tegengekregen.
Dom gelul. Zelfs Maurice won nog 1-7 van een stel Bulgaren. Deze tegenstander was nog veel slechter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij vorig seizoen gezien? Met dat spel en tactisch vermogen hadden we er vanavond minimaal 2 tegengekregen.
Die moet gewoon spelen bij een club dan kan dat echt wel wat worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forbs heeft echt veel te weinig rendement, er valt wel eens een bal goed maar hij laat de bal veel vaker van zijn schoen springen
Maurice verloor met 0-1 van een stel Bulgaren. Next.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dom gelul. Zelfs Maurice won nog 1-7 van een stel Bulgaren. Deze tegenstander was nog veel slechter.
Die kan alleen maar rennen met de bal en koppie naar beneden. Kerel kan 100 wedstrijden spelen en dan maakt hij er nog steeds niet meer dan 5.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ludogorets, ook een goede contender voor meelijwekkendste Ajax-thuiswedstrijden ooit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maurice verloor met 0-1 van een stel Bulgaren. Next.
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens. Had je er zestien miljoen voor moeten betalen. Nee.quote:
Iets met nail en head.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Dit Ajax gaat nog moeite hebben om in het linkerrijtje te eindigen. Er zat totaal geen idee in het spel. Als een kip zonder kop liepen spelers rond. Veel balverlies, veel passes waarvan je je afvroeg voor wie die bedoelt waren, maar ze kwamen niet bij een medespeler.
Fariola, de trainer die nergens wat heeft laten zien en nooit iets heeft gewonnen, maar wel hier op Fok! al op handen wordt gedragen, heeft er niets van gebakken. Als een B-acteur gedraagt hij zich langs te lijn, maar tactisch is het niets. Beetje charmante praatjes over dat hij zo fan was van Cruijff en het Ajax-voetbal, maar zelf heeft hij nul verstand van voetbal. Ga gewoon terug naar Italië of Frankrijk.
Qua spelers is het ook niet best natuurlijk. De aannames en pogingen tot afwerking van Akpom is amateurniveau, het kan niet dat je bij de Ajax-jeugd niet iemand kan vinden die beter is.
En die Taylor, wat is hij slecht zeg. Die eindpass van hem steeds, dat domme balverlies, die domme overtredingen (met name waar hij geel voor kreeg).
Forbs en Banel, dravertjes met nul spelinzicht en nooit weten wanneer ze wat moeten doen met de bal.
Dan heb Rensch, Rasmussen en Fitz-Jim, het jonge talent, wacht even, beide zijn wel al 21 jaar. Weten we nog hoe de echte talenten bij Ajax speelden toen ze 21 jaar waren? Kluivert, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, De Ligt, etc.
Wat we nu hebben is gewoon niveau FC Groningen, wat doen ze bij Ajax?
Nee dat kan je nou juist niet zien. Hij kan eigenlijk alleen hard rennenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens.
Nee hij kan niet voetballen. Echt niet. Kijk die momenten in de eerste helft nog eens terug als hij klaar is met rennen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens. Had je er zestien miljoen voor moeten betalen. Nee.
Maar dit is w l een talentvolle jongen. Geef het twee seizoenen waar hij vlieguren kan maken.
Trollquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien dat hij kan voetballen jongens. Had je er zestien miljoen voor moeten betalen. Nee.
Maar dit is w l een talentvolle jongen. Geef het twee seizoenen waar hij vlieguren kan maken.
Wel weer genoten van deze meltdownquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten blij zijn dat we 15de worden
Ik ben gewoon dusdanig stronteigenwijs dat ik zeg dat jullie er allemaal naast zitten. Ruwe diamant dit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hij kan niet voetballen. Echt niet. Kijk die momenten in de eerste helft nog eens terug als hij klaar is met rennen.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet wat minder drinken maat heb zelden een speler gezien die technisch zo slecht is en vervolgens eigenlijk geen overzicht heeft en vervolgens eigenlijk nog altijd de verkeerde keuze maakt ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dusdanig stronteigenwijs dat ik zeg dat jullie er allemaal naast zitten. Ruwe diamant dit.
Ik zie het wel zitten in 'm.
Jaquote:
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik vond het echt een zaadpot. Geen enkele trainer kan hier iets van maken. Je mag hopen dat er nog wat verkocht gaat worden en er kwaliteit gaat komen. Wat een ellende is deze selectie zeg.
Klopt, dat bereik je toch maar mooi door boven clubs als Sparta en NEC te eindigen.quote:
Er zat iig herkenbaar voetbal in met een drang naar voren. Jammer dat dat de tweede helft bijna volledig was verdwenen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wat minder drinken maat heb zelden een speler gezien die technisch zo slecht is en vervolgens eigenlijk geen overzicht heeft en vervolgens eigenlijk nog altijd de verkeerde keuze maakt ook.
Forbs kan er geen kut vanquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen zo negatief kunnen zijn na deze wedstrijd. Wat had je dan gedacht, dat we ineens niveau 2018-2020 aan zouden tikken? De eerste helft was drie klassen beter dan grote delen van vorig seizoen bij elkaar. Verdedigend, opbouwend, alles was een stuk verzorgder en dynamischer. Alleen voorin was het niet goed en dat is ook niet zo gek.
Als ik dan toch een keer mijn vriend @Tjacka gelijk moet geven. Dat veld ging wel echt helemaal nergens over. Ballen die bleven hangen op de meest vreemde momenten, spelers die geen balans hadden daardoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.
Iets met plank en mis.quote:
WDuidelijke speelwijze sat in het middenveld nog wel wat dynamischer gemogen. Inzakken en kaatsen en zo door de linies. Denk dat de voornaamste problemen ook liggen op het gebrek aan kwaliteit op het middenveld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
WDuidelijke speelwijze sat in het middenveld nog wel wat dynamischer gemogen. Inzakken en kaatsen en zo door de linies. Denk dat de voornaamste problemen ook liggen op het gebrek aan kwaliteit op het middenveld.
Ben niet zo overtuigd van Henderson in deze rol. Maar goed snap wel dat je 'm opstelt. Taylor zit ook niet echt veel ontwikkeling in. Fitz- Jim, Berghuis.
Ja gap de tijden dat we dit soort ploegen wel even oprollen zijn ff voorbij, dacht dat iedereen dat wel wist na vorig seizoen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Je speelt in eigen huis tegen Vojvodina. Er zit nog heel veel ruimte tussen 2018-2020 en het wat we vandaag zagen tegen deze tegenstander. We stonden zelfs bijna 0-1 achter en op basis van de tweede helft had ik dat niet eens gek gevonden. Ik kan me niet voorstellen hoe mensen nog positief kunnen zijn. Dit moet echt vele malen beter. Iedereen zat wat gefrustreerd rond te schoppen, ballen werden over de lijn gespeeld en er struikelen letterlijk spelers over de bal.
Als ik Kroes zo hoor is Bergwijn tegen elk aannemelijk bod op te halen. Opzich kan je wel uit de voeten met Forbs en Godts op die positie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Forbs kan er geen kut vandat schot de 2e helft waarbij hij de bal richting de corner vlag mikte zegt alles. Komt zwaar tekort op alle fronten en is door Farioli alleen neergezet omdat het een snelle neger is en Farioli in zijn systeem nu eenmaal rappe buitenspelers wil.
Je verlangt bijna naar Bergwijn als je Forbs ziet spelen.
Mwah speelde een degelijke pot. Lachwekkend natuurlijk toen hij diep gestuurd werd maar goed dat is zijn rol ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ff tussendoor, ben ik de enige of was die scheids vandaag echt totaal doorgesnoven ofzo?
Ik hoop oprecht dat die Italiaanse dwerg er ook zo over denkt. Dat gaat leuk worden over een maandje tegen Timber.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah speelde een degelijke pot. Lachwekkend natuurlijk toen hij diep gestuurd werd maar goed dat is zijn rol ook niet.
Wat valt er naast te zitten je ziet het toch zelf gewoon ook?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.
Die moet eerst maar eens fit blijven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat die Italiaanse dwerg er ook zo over denkt. Dat gaat leuk worden over een maandje tegen Timber.
Heb je voor Timber niet zo'n kek bijnaampje?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat die Italiaanse dwerg er ook zo over denkt. Dat gaat leuk worden over een maandje tegen Timber.
Het is toch ook geen zes en zeker geen zes die tussen de centrale verdedigers valt. Bij een club die met 30/40 meter in de rug wil spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.
Je gaat me uitlachen. Maar hij doet me wat denken aan Robben qua motoriek en snelheid.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat valt er naast te zitten je ziet het toch zelf gewoon ook?
Ja hij kan hard rennen, en verder?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je gaat me uitlachen. Maar hij doet me wat denken aan Robben qua motoriek en snelheid.
Als je er volgende week uitvliegt wil er al helemaal geen speler meer komen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er is nog ruimte voor verbetering, boys.
Hij lijkt gewoon op Robben hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik trek een heel seizoen Forbs niet hoor.
Italianen kijken alleen naar resultaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso dit elftal![]()
Farioli die niet klaagt over dit brandhout is echt diepe respect.
Hij is matige ploegen gewend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso dit elftal![]()
Farioli die niet klaagt over dit brandhout is echt diepe respect.
Dat kan ik me niet voorstellen met Godts en Bergwijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gaat gewoon 40 wedstrijden op linksbuiten staan dit seizoen.
Ik heb nu al hoofdpijn.
O ja, Bergwijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen met Godts en Bergwijn.
Ik hoop zó dat hij vertrekt.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste onlogisch
Je hebt een Ziggo Sport Free-account. Vanaf nu kijk je alle Europese voetbalwedstrijden van Nederlandse clubs en finales gratis met de Ziggo GO app.
Blijkbaar kijk je gewoon alles gratis. Ziggogoden.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Dit Ajax gaat nog moeite hebben om in het linkerrijtje te eindigen. Er zat totaal geen idee in het spel. Als een kip zonder kop liepen spelers rond. Veel balverlies, veel passes waarvan je je afvroeg voor wie die bedoeld waren, maar ze kwamen niet bij een medespeler.
Fariola, de trainer die nergens wat heeft laten zien en nooit iets heeft gewonnen, maar wel hier op Fok! al op handen wordt gedragen, heeft er niets van gebakken. Als een B-acteur gedraagt hij zich langs te lijn, maar tactisch is het niets. Beetje charmante praatjes over dat hij zo fan was van Cruijff en het Ajax-voetbal, maar zelf heeft hij nul verstand van voetbal. Ga gewoon terug naar Italië of Frankrijk.
Qua spelers is het ook niet best natuurlijk. De aannames en pogingen tot afwerking van Akpom is amateurniveau, het kan niet dat je bij de Ajax-jeugd niet iemand kan vinden die beter is.
En die Taylor, wat is hij slecht zeg. Die eindpass van hem steeds, dat domme balverlies, die domme overtredingen (met name waar hij geel voor kreeg).
Forbs en Banel, dravertjes met nul spelinzicht en nooit weten wanneer ze wat moeten doen met de bal.
Dan heb Rensch, Rasmussen en Fitz-Jim, het jonge talent, wacht even, ze zijn wel al 21 jaar. Weten we nog hoe de echte talenten bij Ajax speelden toen ze 21 jaar waren? Kluivert, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, De Ligt, etc.
Eens met deze man. Om de dag toch positief te beginnen;quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Dit Ajax gaat nog moeite hebben om in het linkerrijtje te eindigen. Er zat totaal geen idee in het spel. Als een kip zonder kop liepen spelers rond. Veel balverlies, veel passes waarvan je je afvroeg voor wie die bedoeld waren, maar ze kwamen niet bij een medespeler.
Dan heb Rensch, Rasmussen en Fitz-Jim, het jonge talent, wacht even, ze zijn wel al 21 jaar. Weten we nog hoe de echte talenten bij Ajax speelden toen ze 21 jaar waren? Kluivert, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, De Ligt, etc.
Je kan een heel land vullen met sporters die op de training beter zijn dan als het om de knikkers gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
BLACKED zegt net bij VI Live dat hij heeft gehoord dat Sutalo op de trainingen dingen laat zien die hij in de wedstrijd simpelweg niet durft te doen. Gaat dan om de cross/diepteballen waar LENTIN op doelt in bovenstaande.
Uit de geschreven analyse van Lentin:quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
BLACKED zegt net bij VI Live dat hij heeft gehoord dat Sutalo op de trainingen dingen laat zien die hij in de wedstrijd simpelweg niet durft te doen. Gaat dan om de cross/diepteballen waar LENTIN op doelt in bovenstaande.
quote:Het was duidelijk afgesproken dat de Kroaat de crosspass moest geven richting de linkerflank, om daar Forbs of Kenneth Taylor op het juiste moment aan te spelen. Farioli stond de eerste helft meerdere malen duidelijk te wijzen, maar Sutalo durfde het niet aan. Tot teleurstelling van Taylor die zijn handen in de lucht wierp, maar met name ook Farioli, die na de derde keer zijn ergernis niet meer kon verhullen.
De trainer wilde er achteraf op de persconferentie niet te veel over zeggen. ‘Dan ga ik hier mijn wedstrijdbespreking houden, dat houd ik even intern’, reageerde Farioli. Duidelijk is dat Sutalo nog niet het zelfvertrouwen heeft om écht een hoofdrol te spelen in de opbouw. Dat de Kroaat daar de kwaliteiten voor in huis heeft, is bekend. Hij is uiteraard ook pas net weer aangesloten, omdat hij het EK speelde, maar het zou Ajax enorm helpen als Sutalo wat meer uit zijn schulp kruipt. Als hij net als Baas meer linies gaat doorbreken, gaat Ajax een stuk makkelijker voetballen.
Scherp vraagje. Pieter is sowieso wel lekker bezig met dat blaadje de laatste jaren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Ja die komt vast naar Ajaxquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:07 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat we de jaarlijkse terugkerende interesse in Sergi Roberto als sinds Frank de Boer achter ons hadden gelaten.
Open ik voetbalzone Ajax komt uit bij Sergi Roberto.
Dit is wel een sympathieke reactie van hem.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Inlikken bij het journaille, inlikken bij supporters. Er moet een soort handleiding zijn voor nieuwe trainers want vrijwel iedereen doet dat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit is wel een sympathieke reactie van hem.
Dit kwam op mij nog wel spontaan over. Ten Hag die toen iedereen een hand ging geven was erg geforceerd bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Inlikken bij het journaille, inlikken bij supporters. Er moet een soort handleiding zijn voor nieuwe trainers want vrijwel iedereen doet dat.
Ik vond Farioli ontspannen ogen gisteren tijdens de persco dus ik ga met je mee, dit was gewoon een oprecht antwoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit kwam op mij nog wel spontaan over. Ten Hag die toen iedereen een hand ging geven was erg geforceerd bijvoorbeeld.
Die Priske stond ook al zowaar emotioneel voor de camera het legioen veren in de reet te steken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Inlikken bij het journaille, inlikken bij supporters. Er moet een soort handleiding zijn voor nieuwe trainers want vrijwel iedereen doet dat.
Exact. Gruwelijke hekel aan altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Priske stond ook al zowaar emotioneel voor de camera het legioen veren in de reet te steken.
Het komt inderdaad wel een stuk gemeender over dan ‘that’s a good question’quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit kwam op mij nog wel spontaan over. Ten Hag die toen iedereen een hand ging geven was erg geforceerd bijvoorbeeld.
Henk de Jong is daar ook zo'n meester in gedweep met de achterban. Die dankt zijn baantjes er gewoon aan.quote:
Soms wel waardevolle opmerking, zo werd dit bijvoorbeeld over Zlatan bij Ajax gezegd toen veel mensen (onder wie de technisch directeur) vonden dat hij de 9-positie niet goed genoeg invulde.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan een heel land vullen met sporters die op de training beter zijn dan als het om de knikkers gaat.
Dat was het ook maar het is een ajacied dus alles is kut.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond Farioli ontspannen ogen gisteren tijdens de persco dus ik ga met je mee, dit was gewoon een oprecht antwoord.
Ik mag echt hopen dat Ramaj eerste keeper wordt... pffffquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens ben ik nog steeds woedend over de voorkeur voor Pasveer.
Dan had hij gister wel in de goal gestaan lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat Ramaj eerste keeper wordt... pffff
Ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had hij gister wel in de goal gestaan lijkt mij.
Inderdaad ja, lees ik bij vi pro dat de keeper zo belangrijk is in de opbouw bij Farioli, kiest 'ie om filosofische redenen voor een 40-jarige keeper die veel minder kan voetballen dan zijn concurrent (en dat in de eerste 20 minuten meteen prachtig etaleerde)quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Niet echt, ik walgde er bij Priske ook van.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was het ook maar het is een ajacied dus alles is kut.
Als het de andere trainer betrof was een OH PRISKE geplaatst.
Dat ging na een minuut al mis ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees ik bij vi pro dat de keeper zo belangrijk is in de opbouw bij Farioli, kiest 'ie om filosofische redenen voor een 40-jarige keeper die veel minder kan voetballen dan zijn concurrent (en dat in de eerste 20 minuten meteen prachtig etaleerde)
Ik mag toch hopen dat Ramaj wanneer de competitie start 1e keeper is geworden. Pasveer is een prima 2e keeper maar hem 1e doelman maken slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees ik bij vi pro dat de keeper zo belangrijk is in de opbouw bij Farioli, kiest 'ie om filosofische redenen voor een 40-jarige keeper die veel minder kan voetballen dan zijn concurrent (en dat in de eerste 20 minuten meteen prachtig etaleerde)
Ik hoop het ook, maar waarom speelde Ramaj gisteren dan niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Ramaj wanneer de competitie start 1e keeper is geworden. Pasveer is een prima 2e keeper maar hem 1e doelman maken slaat echt nergens op.
Ravioli moest eerst nog ff in eigen lijve aanschouwen dat Pasveer's rust aan de bal vooral geveinsd is op trainingspotjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar waarom speelde Ramaj gisteren dan niet?
Dat hangt puur van het bedrag af lijkt mij. In principe heeft Bergwijn wel meer meerwaarde ja, al deed Godts het gisteren wel goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zie persoonlijk Henderson liever vertrekken dan Bergwijn.
Ik niet eigenlijk. De enige met nog iets top ervaring in het veld.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zie persoonlijk Henderson liever vertrekken dan Bergwijn.
Sjaakie ook maar opstellen danquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. De enige met nog iets top ervaring in het veld.
Ik snap met de huidige middenvelders wel dat je 'm opstelt maar dit is nou niet echt het type middenvelder dat je op die positie wilt in dit systeem.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. De enige met nog iets top ervaring in het veld.
Als er een betere is mag ie er van mij uit he.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap met de huidige middenvelders wel dat je 'm opstelt maar dit is nou niet echt het type middenvelder dat je op die positie wilt in dit systeem.
Ben gewoon niet zo'n fan van Henderson als zes. Henderson in zijn Liverpool tijd was een uitstekende box-to-box middenvelder.
Guido Rodríguezquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er een betere is mag ie er van mij uit he.
Maar tot die tijd zou ik hem dus niet verkopen en Bergwijn wel. Daar is al een vervanger voor, of 2 zelfs.
Ramaj verkopen nu de hype (hij is natuurlijk beter dan Pasveer, maar vind hem niet goed genoeg) nog levend is en er een betere voor terughalen. 5D-chess van Farioli.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we hopen van niet. Van die duurbetaalde slapzakken die reserve staan bij topclubs wordt je niks beter.quote:
En voorin een type Suarezquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Wotte het volgende:
Wat je eigenlijk zoekt op die positie is een Frenkie de Jong achtige speler.
De vergelijking met Kroos en Veerman is plotseling helemaal niet zo vergezocht meer idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
Type Robben. Of nouja. Die is er blijkbaar al
Dit is niet genuanceerd. Ik zei de motoriek en snelheid van Robben. Let maar eens op dat handje van 'm al hij een versnelling maakt. Dat deed me aan robben denken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
Type Robben. Of nouja. Die is er blijkbaar al
Dus omdat die rent als een wijf is het de nieuwe Robben. Ok logisch...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is niet genuanceerd. Ik zei de motoriek en snelheid van Robben. Let maar eens op dat handje van 'm al hij een versnelling maakt. Dat deed me aan robben denken.
Laten we nou niet doen alsof ik een of andere dorpsgek ben.
Vind maar eens een betere dan Ramaj en dat je er na aftrek van allerlei makelaarskosten nog geld aan overhoudquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ramaj verkopen nu de hype (hij is natuurlijk beter dan Pasveer, maar vind hem niet goed genoeg) nog levend is en er een betere voor terughalen. 5D-chess van Farioli.
Erg leuk dat Ajax heeft mogen acteren op de uitzwaaiwedstrijd van Vitesse.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax - Vitesse 4 - 1
https://www.ajax.nl/artik(...)se-traore-trefzeker/
1 - 0 Vd Boomen
2 - 0 Vd Boomen
3 - 0 Rijkhof
3 - 1 Vitesse (Ramaj wordt wel afgestraft voor een debiele pass door het centrum)
4 - 1 Traore
Ik zeg niet dat hij naar buiten gewerkt moet worden en/of dat dit een logische beslissing is (het argument coaching snap ik wel want daar heeft deze verdediging bij uitstek behoefte aan, maar dan moet het verschil in pure keeperskwaliteiten niet te groot zijn), maar als zo'n jongen na het eerste de beste tegenslagje al wil vertrekken en er zou iemand een goede prijs bieden dan zou ik het wel weten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind maar eens een betere dan Ramaj en dat je er na aftrek van allerlei makelaarskosten nog geld aan overhoud
Achterlijke beslissing om hem zo naar buiten te werken
Hoe zou dat nou komen, gelukkig is de lhbqti etc gemeenschap wel pro Hamas.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef tong80 het volgende:
uit de meest recente Gezondheidsmonitor Jeugd van de GGD blijkt dat nog maar 43 procent van de Amsterdamse jongeren homoseksutaliteit accepteert.
Henk de Jong heeft ook altijd goede resultaten behaald somehow.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Henk de Jong is daar ook zo'n meester in gedweep met de achterban. Die dankt zijn baantjes er gewoon aan.
We hebben nog wat meer Halsema nodig en meer boeken over pijpenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen, gelukkig is de lhbqti etc gemeenschap wel pro Hamas.
Amsterdam is gewoon een hele sneue stad geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef tong80 het volgende:
Pride Amsterdam begint zaterdag en om dat te vieren heeft Ajax een tweet geplaatst waarin iedereen een 'Happy Amsterdam Pride' wordt gewenst. De fans van de club blijken echter geen fan van lhbti-acceptatie en komen met massale kritiek op hun eigen club.
Ajax plaatste de tekst samen met een afbeelding van drie Andreaskruizen in de kleuren van de zogeheten Progress Flag. De tweet werd gepubliceerd om 09.00 uur, waarna negatieve reacties binnenstroomden. Fans vragen de club om de tweet te verwijderen. "Blijf hier alsjebliefvanaf, ik zeg dit als een fan die van je houdt", schrijft iemand bijvoorbeeld.
Op het moment van schrijven zijn er zo'n zeventig reaacties, waarvan slechts enkele als positief zijn te bestempelen. Een van de fans voelde de bui al hangen. "Benieuwd naar alle primitieve reacties die deze normale post van Ajax weer gaat opleveren."
Amsterdam gold in de tweede helft van de twintigste eeuw als 'homohoofdstad', oftewel Gay Capital, van Europa. In april 2001 werd het allereerste homohuwelijk ter wereld geregistreerd in Amsterdam. In de loop van de 21ste eeuw was echter sprake van een toenemende intolerantie jegens de lhbti-gemeenschap; uit de meest recente Gezondheidsmonitor Jeugd van de GGD blijkt dat nog maar 43 procent van de Amsterdamse jongeren homoseksutaliteit accepteert.
https://www.msn.com/nl-nl(...)feb71ec99915f5f&ei=5
Sneue bende. Gaat verkeerde kant opquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef tong80 het volgende:
Pride Amsterdam begint zaterdag en om dat te vieren heeft Ajax een tweet geplaatst waarin iedereen een 'Happy Amsterdam Pride' wordt gewenst. De fans van de club blijken echter geen fan van lhbti-acceptatie en komen met massale kritiek op hun eigen club.
Ajax plaatste de tekst samen met een afbeelding van drie Andreaskruizen in de kleuren van de zogeheten Progress Flag. De tweet werd gepubliceerd om 09.00 uur, waarna negatieve reacties binnenstroomden. Fans vragen de club om de tweet te verwijderen. "Blijf hier alsjebliefvanaf, ik zeg dit als een fan die van je houdt", schrijft iemand bijvoorbeeld.
Op het moment van schrijven zijn er zo'n zeventig reaacties, waarvan slechts enkele als positief zijn te bestempelen. Een van de fans voelde de bui al hangen. "Benieuwd naar alle primitieve reacties die deze normale post van Ajax weer gaat opleveren."
Amsterdam gold in de tweede helft van de twintigste eeuw als 'homohoofdstad', oftewel Gay Capital, van Europa. In april 2001 werd het allereerste homohuwelijk ter wereld geregistreerd in Amsterdam. In de loop van de 21ste eeuw was echter sprake van een toenemende intolerantie jegens de lhbti-gemeenschap; uit de meest recente Gezondheidsmonitor Jeugd van de GGD blijkt dat nog maar 43 procent van de Amsterdamse jongeren homoseksutaliteit accepteert.
https://www.msn.com/nl-nl(...)feb71ec99915f5f&ei=5
Een beetje zoals Amsterdam dus?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
X is gewoon een verzamelplaats van debielen en wappies
Je moet dat gewoon als vermakelijk maar niet als een afspiegeling van de maatschappij zien
Sowquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals Amsterdam dus?
oud-west is wel prima tochquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Amsterdam is gewoon een hele sneue stad geworden.
Denken dat het allemaal Amsterdammers zijn die reageren is sowieso wel schattig plattelands van @BehoorlijkKritischquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
X is gewoon een verzamelplaats van debielen en wappies
Je moet dat gewoon als vermakelijk maar niet als een afspiegeling van de maatschappij zien
Groeiende lhtb propaganda is nog een groter probleem aan het wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groeiende haat tegen homo’s is wel een serieus probleem aan het worden, maar een voetbalclub of stad zien als een bron van het probleem in plaats van een symptoom is een beetje dom.
Waarom is dit een groot probleem? Welke problemen levert dat jou in het dagelijks leven op?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Groeiende lhtb propaganda is nog een groter probleem aan het worden
Teveel concurrentie in de darkroom.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom is dit een groot probleem? Welke problemen levert dat jou in het dagelijks leven op?
Wel goed om te lezen dat homofobie bij de stadsgrenzen van Amsterdam ophoudt.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groeiende haat tegen homo’s is wel een serieus probleem aan het worden, maar een voetbalclub of stad zien als een bron van het probleem in plaats van een symptoom is een beetje dom.
Dat ze mijn favo shows verneuken en alleen nog bezig zijn met politiek geneuzel ipv goede series makenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom is dit een groot probleem? Welke problemen levert dat jou in het dagelijks leven op?
En is dat goed?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens Fabrizio Romano polst Ajax inderdaad Sergi Roberto.
Transfervrij, ervaren, multifunctioneel, geschikte back voor Farioliball. Kan ook prima op het middenveld. Alleen niet per se een 'wow'-voetballer. Zou gewoon wel een nuttige zet zijn in de staat van Ajax.quote:
Begrijpend lezen is niet je ding hè?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denken dat het allemaal Amsterdammers zijn die reageren is sowieso wel schattig plattelands van @:BehoorlijkKritisch
Sven had vorig jaar die stront uit zijn ogen moeten halen en gewoon Reijnders moeten halen.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:05 schreef Black-Death het volgende:
Sergi Roberto is dan gewoon een gevalletje Henderson. Erg duur, staat jeugd in de weg en brengt niet per se iets extra's. Laat maar gaan dan..
Eriksen wil ik
quote:Genoa heeft interesse in Ajax-doelman Ramaj
Genoa heeft zich naar verluidt gemeld bij Ajax om te informeren naar Diant Ramaj. De 22-jarige doelman aast op een transfer nu hij door trainer Francesco Farioli als tweede keus is bestempeld achter routinier Remko Pasveer. Genoa zoekt naar een nieuwe keeper na het vertrek van Josep Martínez naar Internazionale. Naast Ramaj staan ook onder anderen David de Gea (transfervrij) en Dominik Kotarski (PAOK) op het lijstje van de Italiaanse club. (Bron: Gianluca Di Marzio)
Slaap jij ook op de club net als Farioli? Dacht het niet he. Bakkes dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen moet gewoon onze 1e keeper zijn.
quote:Op maandag 29 juli 2024 12:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Slaap jij ook op de club net als Farioli? Dacht het niet he. Bakkes dan.
Kotarski, had niet verwacht dat hij nog stappen zou maken. Gozer kon er bijzonder weinig van.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die jongen moet gewoon onze 1e keeper zijn.
[..]
[..]
quote:Sergi Roberto neemt snel beslissing over toekomst
De interesse van Ajax in Sergi Roberto is inmiddels al een aantal dagen bekend, maar of de Amsterdammers overeenstemming gaan bereiken met de 32-jarige transfervrije Spanjaard is zeer de vraag. Het verschil tussen vraag en aanbod wat betreft salaris is groot. Binnen enkele dagen wordt verwacht dat Sergi Roberto een besluit neemt over zijn toekomst. Naar verluidt staat de multifunctionele speler, goed voor bijna 400 duels in het eerste van FC Barcelona, ook in de belangstelling van Aston Villa en West Ham United en clubs uit Saoedi-Arabië. Zij zijn financieel een stuk slagvaardiger dan Ajax. (Bron: Mundo Deportivo)
Zat die kale dwerg niet laatst te verkondigen dat ze zo’n 40-45% moesten snijden in het salarishuis?quote:
Yep.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat die kale dwerg niet laatst te verkondigen dat ze zo’n 40-45% moesten snijden in het salarishuis?
Dan lijkt het mij ook wel verstandig om de Roberto's en Hendersons van deze wereld naar binnen te halen.quote:
Ligt er ook aan wie je weet te dumpen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij ook wel verstandig om de Roberto's en Hendersons van deze wereld naar binnen te halen.
Kerlon, Atouba, Luque en Oleguerquote:Op maandag 29 juli 2024 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Na Roberto ook graag James Milner en Sebastian Rudy en we overtreffen de tijden met Rommedahl, Kuffour en Urzaiz.
Was dat onder Jol? Die had toch Suarez en MEHquote:Op maandag 29 juli 2024 15:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kerlon, Atouba, Luque en Oleguer
Martin Jol genot.
Ik associeer Jol gewoon met die periode feitelijk gezien waren het veelal aankopen achtereenvolgens Ten Cate, Marco 'het kapitaal moet op het veld staan' van Basten en Martin Jol.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat onder Jol? Die had toch Suarez en MEH
Jol deed het ook niet eens onaardig met Ajax. Maakten heel veel goals.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat onder Jol? Die had toch Suarez en MEH
Martin van Geel . Luque voor een miljoenensalaris halen terwijl die Modric had kunnen kopen .quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik associeer Jol gewoon met die periode feitelijk gezien waren het veelal aankopen achtereenvolgens Ten Cate, Marco 'het kapitaal moet op het veld staan' van Basten en Martin Jol.
Vos had ik wel echt meer van verwacht. De rest is wel logisch en een goed begin van een schoonmaakquote:Op maandag 29 juli 2024 18:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
Silvano Vos, Owen Wijndal, Borna Sosa en Benjamin Tahirovic mogen dus per direct vertrekken.
Goede zaak, eindelijk wat keuzes gemaakt en doorselecteren.
Vos zo afserveren vind ik schandalig.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
Silvano Vos, Owen Wijndal, Borna Sosa en Benjamin Tahirovic mogen dus per direct vertrekken.
linksback heb je dan hato / baas eventueel kaplan.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Vos zo afserveren vind ik schandalig.
Wijndal en Sosa zijn nog niet goed gebleken, maar welke backs hebben we nu wel nog over dan?
Tavirohic is een zak hooi
Op zich wel maar wel veel centjes weer door het putje.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:01 schreef Mestreech1990 het volgende:
Vos heeft helemaal niets laten zien in de kansen die hij kreeg. Hij maakte ontzettend veel overtredingen, was slordig in balbezit en liep zijn mannetje altijd lopen. Daarnaast liep hij altijd rond met een vreemde boze houding. Van dat soort gasten kan je beter afscheid nemen in deze fase. Je hebt spelers nodig die graag voor Ajax willen spelen nu.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Vos zo afserveren vind ik schandalig.
Wijndal en Sosa zijn nog niet goed gebleken, maar welke backs hebben we nu wel nog over dan?
Tavirohic is een zak hooi
enorm verschil met fitzjim die echt wel kansen aan het pakken isquote:Op maandag 29 juli 2024 18:12 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Vos heeft helemaal niets laten zien in de kansen die hij kreeg. Hij maakte ontzettend veel overtredingen, was slordig in balbezit en liep zijn mannetje altijd lopen. Daarnaast liep hij altijd rond met een vreemde boze houding. Van dat soort gasten kan je beter afscheid nemen in deze fase. Je hebt spelers nodig die graag voor Ajax willen spelen nu.
Tjah, dat was wel te verwachten. Op die gasten ga je geen cent meer verdienen. Maar je kan ze beter zo snel mogelijk kwijt zijn. Wellicht kunnen we dan nog een of twee gerichte aankopen doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel maar wel veel centjes weer door het putje.
Het zal wel huur worden of grotendeels afschrijven.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Tjah, dat was wel te verwachten. Op die gasten ga je geen cent meer verdienen. Maar je kan ze beter zo snel mogelijk kwijt zijn. Wellicht kunnen we dan nog een of twee gerichte aankopen doen.
het is niet het topniveau waar je naartoe wilt denk ik maar draait een positieve voorbereiding.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je bij Excelsior niet speelt zegt dat genoeg
Sosa lijkt me nog wel te slijten..quote:Op maandag 29 juli 2024 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel huur worden of grotendeels afschrijven.
hij laat nog een stuk minder zien dan een fitz jim dus tja, niet heel gek dan. Pakt werkelijk 0 kansen dn heeft waarschijnlijk een houding van niks.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is voor Vos vorig seizoen niet heel ver gegaan om hem te verlengen. Nu komt er een pizzabakker en hij mag wieberen
Branco is de belangrijkste pion in het nieuwe Ajax.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
Tahirovic die samen met Branco van der Trees wel even de lakens gingen uitdelen in de eredivisie
We zullen ze nooit meer vergeten
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Branco is de belangrijkste pion in het nieuwe Ajax.
Hoezo, het seizoen begint over twee weken pasquote:Op maandag 29 juli 2024 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou me wat meer druk maken om Feyenoord chef. Dat zou pas fantastisch zijn.
Caland is stiekem een ouwe jood.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou me wat meer druk maken om Feyenoord chef. Dat zou pas fantastisch zijn.
Jantje Vertonghen, Axel Witsel, Simon Kjaer... Ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 29 juli 2024 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Na Roberto ook graag James Milner en Sebastian Rudy en we overtreffen de tijden met Rommedahl, Kuffour en Urzaiz.
FDJ speelde niet eens bij Willem IIquote:Op maandag 29 juli 2024 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je bij Excelsior niet speelt zegt dat genoeg
Sooooow die dwaas was ik vergeten. Kwade tongen beweren dat hij elke dag verdwaasd over het Damrak loopt omdat hij nog steeds niet begrijpt waarom het grote Ajax hem gekocht heeft. Overmars kan ik ook nog horen lachen. Over dood hout gesproken, die 12 miljoen kun je volledig afschrijven. Het is een soort bande 2.0 verhaal, hij kijkt elke maand lachend naar zijn loonstrook de komende 5(!!!) jaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:20 schreef XDo het volgende:
Maar dit betekent dus dat Gastón Ávila mag blijven?
Is wel een speler die er met een omweg alsnog komtquote:Op maandag 29 juli 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb Vos nog geen 5 fatsoenlijke minuten in Ajax 1 zien spelen, dus snap het wel.
ligt er heel 2024 nog uit toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Sooooow die dwaas was ik vergeten. Kwade tongen beweren dat hij elke dag verdwaasd over het Damrak loopt omdat hij nog steeds niet begrijpt waarom het grote Ajax hem gekocht heeft. Overmars kan ik ook nog horen lachen. Over dood hout gesproken, die 12 miljoen kun je volledig afschrijven. Het is een soort bande 2.0 verhaal, hij kijkt elke maand lachend naar zijn loonstrook de komende 5(!!!) jaar.
Hoop het voor hem. Stond altijd te boek als groot talent. Maar goed, hopelijk via een Heracles ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Is wel een speler die er met een omweg alsnog komt
Godts is 2 jaar jonger.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het is dit seizoen erop of eronder voor:
- godts
- Fitz-Jim
- Baas
Anders ook doorselecteren.
De altijd misselijke ''hij heeft Eriksen gered dus hij is geweldig als speler-act''quote:Op maandag 29 juli 2024 19:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jantje Vertonghen, Axel Witsel, Simon Kjaer... Ik zie mogelijkheden![]()
![]()
Je kunt wel blijven doorselecteren maar op een gegeven moment moet je het doen met wat er voorhanden is.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het is dit seizoen erop of eronder voor:
- godts
- Fitz-Jim
- Baas
Anders ook doorselecteren.
Ja heb je wel gelijk in, anders heb je geen elftal meer.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven doorselecteren maar op een gegeven moment moet je het doen met wat er voorhanden is.
Heeft die niet laatst gespeeld?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ligt er heel 2024 nog uit toch?
Verder wel eens, dat was echt een misdadige actie van die mof
En het geld groeit ook niet aan de lichtmasten.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja heb je wel gelijk in, anders heb je geen elftal meer.
Miljoen of 15 plus die 26,5 al. Verkoop je Akpom voor 12 miljoen, Ramaj en Rulli voor twintig. Nou nog slechts een miljoen of vijftig te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel te slijten, maar op Vos na, niet voor de prijs waarvoor gekocht.
Sos, 40e per gram, alleen bij bulkafname.quote:
Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.quote:
Je hebt wel vaker van die voetballers die in de Nederlandse subtop best aardig mee ballen, maar daarna toch niet goed genoeg blijken te zijn voor een echte stap hogerop.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.
Hij is uiteindelijk zelfs niet goed genoeg voor de subtop, anders had hij nu wel gespeeld.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker van die voetballers die in de Nederlandse subtop best aardig mee ballen, maar daarna toch niet goed genoeg blijken te zijn voor een echte stap hogerop.
klopt, bij az was hij een aardige backquote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Wijndal was toch bij AZ een alleraardigste back. Blijft een bijzonder verhaal. Zou bij Feyenoord wellicht wel een versterking kunnen zijn. Voor een appel en een ei binnen te halen.
De meeste spelers die van daar zijn overgekomen hebben het niet gemaakt. De stap is te groot voor ze.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor een paar tonnetjes transfersomen een modaal salarisje kunnen we hem inderdaad best een jaarcontractje geven.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:20 schreef RipCity het volgende:
Vertrouwen is goed - Controleren is beter
Effe dubbelchecken of die gekke Italiaan gestoord is gewordenquote:Alex Kroes heeft na de keuze van Francesco Farioli voor Remko Pasveer bij de andere stafleden gecheckt of ze het ermee eens waren, zo vertelt RTV Oost-verslaggever Tijmen van Wissing in Voetbalpraat.
De Arena was afgelopen donderdag ook 30+ graden voor mijn gevoel. Dus we zijn het gewend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:22 schreef Tjacka het volgende:
37 GRADEN DONDERDAG
GAAN WE TOCH NOG WEL VOORRONDE CL SPELEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Vos het al wist, die is onlangs in zee gegaan met zaakwaarnemer Zahavi. Een enorme geldwolf. Lachwekkende keuze.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:40 schreef Black-Death het volgende:
Oke dus 4 spelers terug naar Jong Ajax.
Wijndal; ja dat begrijp ik wel. Volgens mij heeft die jongen het gewoon niet in zich om op het gewenste Ajax-niveau te spelen. Leek bij AZ goed, maar bij Ajax compleet geflopt. Prima dus.
Sosa; verbaast me toch wel. Een Kroatisch international die als aanvallende back volgens mij heeft nuttig kan zijn.
Tahirovic; vind ik lastiger in te schatten. Maar als Farioli hem onderaan het lange lijstje middenvelders heeft gezet, kan ie inderdaad maar beter vertrekken.
Vos; werd als groot talent gebracht. Brengt het kennelijk dus niet. Maar ik zou hem dan eerst 1-2 jaar verhuren en daarna eens verder kijken. Qua salaris niet spannend wrs, dus weinig risico.
Ben benieuwd of het nou slim is om ze zo opzichtig te koop te zetten. Dat zal de verkoopprijs behoorlijk drukken.
daar weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De Arena was afgelopen donderdag ook 30+ graden voor mijn gevoel. Dus we zijn het gewend.
hoe kan je dat nou weten. jij staat zeker ook 24/7 op het trainingsveld net als farioli???quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:51 schreef Simmertje het volgende:
Iets zegt mij dat het bij Vos gaat om zijn mentaliteit ook. Geen enkele trainer heeft hem uiteindelijk in de basis gezet terwijl hij zogenaamd een top talent is. Mijn gevoel zegt dat hij daar zelf ook erg in is gaan geloven. Alles willen hebben, maar er niet voor willen werken. Als hij echt zo goed was dan stond hij in dit Ajax al een hele tijd geleden elke wedstrijd in de basis.
Amateurpsychologie genotquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou weten. jij staat zeker ook 24/7 op het trainingsveld net als farioli???
vast een joodquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Vos het al wist, die is onlangs in zee gegaan met zaakwaarnemer Zahavi. Een enorme geldwolf. Lachwekkende keuze.
even serieus. de keren dat Vos speelde bij ajax vond ik het inderdaad een enorm groot talent. al was dat misschien de afgelopen seizoenen ook niet zo moeilijk.quote:
Nee joh, die konden er echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even serieus. de keren dat Vos speelde bij ajax vond ik het inderdaad een enorm groot talent. al was dat misschien de afgelopen seizoenen ook niet zo moeilijk.
wat denk jij calie? gaan we er uit tegen fk vojvodina?
quote:Ajax zou denken aan Colombiaanse aanvaller
De 21-jarige Carlos Andrés Goméz mag zich naar verluidt in de belangstelling van Ajax verheugen. De Colombiaanse spits speelt momenteel in de Amerikaanse Major League Soccer bij Real Salt Lake. Hij scoorde dit seizoen 13 keer in 23 duels en bereidde 7 keer een treffer voor. Het is nog niet duidelijk wat Goméz moet kosten. Bayer Leverkusen en Borussia Dortmund zouden ook in de markt voor hem zijn. (Bron: RCN Radio)
37 graden hequote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, die konden er echt helemaal niks van.
De volgende ronde wel, maar niet getreurd want de conference league is waanzinnig leuk.
Nee 1 doelpunt tegen is het is gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
37 graden he
1 doelpunt tegen en je gaat de bietenbrug op
heksenketel dit datquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee 1 doelpunt tegen is het is gelijk.
Nee dat weten we niet, maar het argument, hij is wisselspeler bij Excelsior is geen reden om niet in hem te geloven, want dat is grotere spelers dus gebeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |