Dat rondreizende circus van analisten en commentatoren is gewoon walgelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus Jan v Halst gaat van RVC Ajax naar analist 2e voorronde conferenties league?
Interne overplaatsing is vaak de goedkoopste oplossing, zo ook nu weer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij de mogelijkheid krijgt voor zo'n grote stap omhoog.
Zo'n klein rondreizend groepje wat het verpest voor de rest.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat rondreizende circus van analisten en commentatoren is gewoon walgelijk.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totdat ze een keer een goed resultaat halen in Europa. Maar ik zal het niet meer doen.
Overal mislukt ie maar komt toch altijd weer terug bij Ziggo. ESPN, Talpa, RTL en NOS komt ie volgens mij al jaren niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij de mogelijkheid krijgt voor zo'n grote stap omhoog.
Zeker als de OS bezig zijn merk je hoe saai dit soort B-voetbal is.quote:
En deze kans missen is exemplarisch.quote:
Ik weet het niet knul, maar bijna alle sporten op de OS zijn saaier dan voetbal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker als de OS bezig zijn merk je hoe saai dit soort B-voetbal is.
Wat wil je zeggen ? Het was in 1984 dat ze het organiseerden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
EK-00 vonden de Fransen ook magnifiek.
Oei, hier valt iemand gruwelijk door de mand.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik weet het niet knul, maar bijna alle sporten op de OS zijn saaier dan voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |