Ze zijn nog niet eens officieel begonnenquote:

Itt de Ajax-defensie weten ze daar wel hoe ze een goede tackle inzettenquote:

Ze zijn wel erg middelmaat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:52 schreef Nober het volgende:
GAE zal er toch wel een paar moeten maken in eigen huis.

En de Spanjaarden zouden eens moeten kijken hoe ze met een scheidsrechter omgaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Itt de Ajax-defensie weten ze daar wel hoe ze een goede tackle inzetten

Utrecht had dit 100% gewonnen maarjaquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg middelmaat.
"Vroeger" speelde de subtoppers gewoon goed tegen Atletico of Milan.

Het WK-98 was geweldig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet je nu al?
Het is natuurlijk wel in Frankrijk, dus daar heb je wel een punt.

Van allebei die ploegen!quote:

Meestal zijn het ook nog flutspelersquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Is het regel dat Nederlandse trainers in het buitenland altijd een excuusnederlander moeten halen? Willems volgt Seuntjens naar Dick Schreuder!

Was het Differdange of Dudelange ? Ik haal die topclubs altijd door elkaar.quote:

Seuntjens snap ik nog wel 'ergens'. Maar Jetro in zo'n fysieke doelpuntarme competitie vind ik een vrij hilarisch idee.quote:

Zoals ? Vaak zijn het juist de betere. Maar dan nog is het niet verstandig.quote:

FC Groningen toen, magische avonden, stukje zwart geld weliswaar maar alles voor de club, RenzeGod.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg middelmaat.
"Vroeger" speelde de subtoppers gewoon goed tegen Atletico of Milan.

pfff hoeveel jaren moet ik dat differdange nog aanhorenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het Differdange of Dudelange ? Ik haal die topclubs altijd door elkaar.

Zeker, mooie wedstrijden tegen Milaan, Keulen en Madrid. Maar ook Roda uit bij Milan winnen of Sparta in Hamburg toen die top waren in Europa. FC Amsterdamquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
FC Groningen toen, magische avonden, stukje zwart geld weliswaar maar alles voor de club, RenzeGod.

Totdat ze een keer een goed resultaat halen in Europa. Maar ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
pfff hoeveel jaren moet ik dat differdange nog aanhoren

Tegen wie was dat dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totdat ze een keer een goed resultaat halen in Europa. Maar ik zal het niet meer doen.

Zit weinig niveauverschil bij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus Jan v Halst gaat van RVC Ajax naar analist 2e voorronde conferenties league?

Ik snap ook niet waarom hij de mogelijkheid krijgt voor zo'n grote stap omhoog.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus Jan v Halst gaat van RVC Ajax naar analist 2e voorronde conferenties league?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |