Wanneer komt Moura erin?quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Uruguay er wel 100 maken!
Ik tel er 21.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:14 schreef franklop het volgende:
Dat betekent dus dat ZAF met 19 punten verschil moet winnen straks van Japan om door te gaan
Bedoelde zelf 20, maar zijn er 21 idd vanwege punten en tries voor.quote:
Ja nee. Niet meer.quote:
Reeds gecommuniceerd.quote:
Dan komen ze op 6 punten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:21 schreef franklop het volgende:
Wat zijn de tiebreakers? Want Frankrijk is nu 3e in de poule en als zij van Fiji verliezen hebben ze minder doelsaldo dan Samoa en net zoveel punten (5)? Was deze optie beetje uit het oog verloren.
Je krijgt 1 punt bij verlies, Frankrijk is dus sowieso zeker van kwartfinale.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:21 schreef franklop het volgende:
Wat zijn de tiebreakers? Want Frankrijk is nu 3e in de poule en als zij van Fiji verliezen hebben ze minder doelsaldo dan Samoa en net zoveel punten (5)? Was deze optie beetje uit het oog verloren.
Ah ja. Ik dacht al dat ik iets over het hoofd zagquote:
Moeten ze met 18 punten verschil verliezen van Fijiquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk kan hoogstens nog 3e in de groep worden.
Kruisbandje?quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:31 schreef kilon het volgende:
Interessant dat het spel doorgaat bij blessurebehandeling.
Wat opvallend is want ze hebben het hele seizoen geen halve finale bereikt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fiji is topfavoriet voor mij als totale leek
De magie van de Spelen. Maar het is nog vroeg.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat opvallend is want ze hebben het hele seizoen geen halve finale bereikt.
Het is leuk om naar te kijken, maar eens zien wat ze tegen een wat beter land doen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Parijs is nog ver.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:47 schreef kilon het volgende:
[..]
De magie van de Spelen. Maar het is nog vroeg.
Frankrijk is toch gewoon absolute top samen met Argentinië?quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:47 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is leuk om naar te kijken, maar eens zien wat ze tegen een wat beter land doen.
Wat denk jij? Toch gewoon Australië of Nieuw Zeeland?quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit ja, samen met Nieuw Zeeland. Maar goed, Frankrijk valt erg tegen gisteren en vandaag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Frankrijk is toch gewoon absolute top samen met Argentinië?
Ik vind ze zwaar tegenvallen, spelen niet als een topland.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit ja, samen met Nieuw Zeeland. Maar goed, Frankrijk valt erg tegen gisteren en vandaag.
De druk van de premier league?quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik vind ze zwaar tegenvallen, spelen niet als een topland.
Australië tegen USA/Zuid-Afrika wordt wel een beetje de matige pot zo.quote:
Had al geëditquote:
Jij hebt er redelijk zicht op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:08 schreef kilon het volgende:
Ik denk, quote me niet hoor, maar ik denk dat Japan dit niet meer gaat winnen.
Beste Aziatische land.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is Japan hier beland. Dit kan niet.
Dropkicks ipv af de grond, veel meer tijdsdruk ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef Zorro het volgende:
Heb ik weer eens niet opgelet of is het echt zo dat ze bij de sevens ineens geen reet kunnen van die conversions?
Je hebt aanzienlijk minder tijd om je hartslag naar beneden te krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:15 schreef Zorro het volgende:
Heb ik weer eens niet opgelet of is het echt zo dat ze bij de sevens ineens geen reet kunnen van die conversions?
Och natuurlijk, die dropkicks zal een stuk lastiger zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dropkicks ipv af de grond, veel meer tijdsdruk ook.
Er gaan nog wel eens sprinters naar 7s.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
Wat zouden de snelste rugby seven spelers op de 100m lopen? Onder de 11 verwacht ik wel.
Winnaar tegen Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnaar moet tegen USA neem ik aan?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste Aziatische land.
Moet je nagaan dat 4 jaar terug, Korea dus ook mee deed.
(lol)quote:Argentina 56–0 South Korea
Wat raar, die zitten in dezelfde groep.quote:
Onee toch wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat raar, die zitten in dezelfde groep.
Waarschijnlijk elke keer makkelijk met bal tussen de palen de try gedruktquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
(lol)
8 uit 8 conversions die wedstrijd trouwens
Oh mja gaat op ranking natuurlijk.quote:
Had je ook prima een EK schema van kunnen maken zodat ze elkaar ontlopenquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh mja gaat op ranking natuurlijk.
Einde tijdperk Ierlandquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch gewoon Fiji - Ierland dus, ja jammer.
Gelijkspel was ook genoeg natuurlijk voor #1quote:
Maakt niets uit toch? Doelsaldo was toch al in voordeel van Nieuw-Zeeland?quote:
Klopt maar wel voor de winstquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelijkspel was ook genoeg natuurlijk voor #1
Lijkt me ook. Hopen dat Zuid-Afrika of Ierland kunnen verrassen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:52 schreef Bezsen het volgende:
Nieuw Zeeland
Argentinië
Fiji
Australië
Mijn voorspelling.
Zuidelijke Halfrond gaat domineren
Vanavond vanaf 21 de kwartfinales, dan gaat het weer ergens over.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
Deze wedstrijd gaat nergens over?
Oh, dit is niet live. HBO Max verwarrend soms
Yup. Speelt het Franse rugbyteam vaak zijn wedstrijdenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spelen ze in Stade d france? Wel unieke ervaring . Probeer de sport te begrijpen
Omdat de regels zo zijn beschreven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom krijgen ze 5 punten? Kijk nu naar uruguay tegen kenia
5 punten voor een try die niet uit penalty wordt gezet. De conversie (bal tussen de palen schoppen) is twee punten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom krijgen ze 5 punten? Kijk nu naar uruguay tegen kenia
In rugby heb je alleen een Duitse helm.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is nu het verschil met American football?
Stel toch niet zulke kankerdomme vragenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
En het spel ligt niet na elke play stilquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In rugby heb je alleen een Duitse helm.
Dit is wel echte sportquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry manquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Stel toch niet zulke kankerdomme vragen
Of dat ze hiervoor een variant moeten doen met ongeveer 15 man per landquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
Voor je het weet zitten we weer met topics over beneliga voor rugby
IJskoud bad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Stel toch niet zulke kankerdomme vragen
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Of dat ze hiervoor een variant moeten doen met ongeveer 15 man per land
Diep in de nacht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef zorro28 het volgende:
Verlenging, dan gaan ze 21:00 uur niet halen voor de kwartfinales
Ik vind dat het verplicht acheruitspelen een domme regel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
Voor je het weet zitten we weer met topics over beneliga voor rugby
Mooi moet om 21:00 nog wat werk doen. Kan niet eerder want de zon schijnt nog en het is nog 34 graden hier.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef zorro28 het volgende:
Ja, dat wordt krap.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef zorro28 het volgende:
Dan hoop ik voor je dat het een kwestie van minuten isquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mooi moet om 21:00 nog wat werk doen. Kan niet eerder want de zon schijnt nog en het is nog 34 graden hier.
Wat zand in kruiwagen en in gat gooien, vanmorgen de andere helft gedaan. Ze komen zaterdag terras leggen dus moet dicht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het een kwestie van minuten is
Ik denk dat ze 10e wordenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze kunnen alleen niet goed hardlopen. Maar 9e worden? Best knap toch
Voor wat was die wedstrijd nu?quote:
Sterker nog.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef Madhouse11 het volgende:
Ook in het stadion is het een leuke sport om te kijken
Veel plezier, en een beetje jaloersquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef Madhouse11 het volgende:
Zit tussen Fransen en Argentijnen, dus dat wordt gezellig straks.
De winnaars spelen zaterdag om plek 9-10quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor wat was die wedstrijd nu?
Beetje te doen met de toegangscontrole en drukte daar?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef Madhouse11 het volgende:
Zit tussen Fransen en Argentijnen, dus dat wordt gezellig straks.
In de pub is rugby kijken ook erg leukquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik vind het een stadionsport pur sang.
Veel plezier
Pub, fanzone, thuis, stadion, overal leuk om te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In de pub is rugby kijken ook erg leuk
Zeker.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In de pub is rugby kijken ook erg leuk
Zet op Engels danquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Faraday01 het volgende:
Commentator heeft niet door dat dit meters voorwaarts was
Afgelopen WK hadden de scheidsrechters daar ook moeite meequote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Faraday01 het volgende:
Commentator heeft niet door dat dit meters voorwaarts was
Heb de optie op tv nog niet gevonden (kpn)quote:
Is die ook raad van commissaris?quote:
Kan gewoon in HBO Max menu. Bij mij tijdens de stream op tv twee keer pijltje omhoog en dan kom je op audio en ondertiteling.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb de optie op tv nog niet gevonden (kpn)
Tegen Ierland ook al met alle moeite de meubelen gered.quote:
Kan helaas ook niet bij KPN. Extra reden voor maandje HBO.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb de optie op tv nog niet gevonden (kpn)
Kijk niet via de app, maar tvquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kan gewoon in HBO Max menu. Bij mij tijdens de stream op tv twee keer pijltje omhoog en dan kom je op audio en ondertiteling.
Haka-aidsquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef superniger het volgende:
Hadden ze maar eerst een haka moeten doen.
Nee is niet verplicht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten ze ieder keer schieten tussen die 2 palen nadat ze een try hebben gescoord?
Lijkt net American Football.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten ze ieder keer schieten tussen die 2 palen nadat ze een try hebben gescoord?
Je had de spelregels toch gelezenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ging heel soepel moet Ik zeggen. Stadion zit goed vol. Kijken of het op de terugweg ook zo gaat. Metro zat wel propvol.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje te doen met de toegangscontrole en drukte daar?
Curry niet scherp?quote:
Wij zijn rugby puristenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach is leuk toch dat iemand een nieuwe sport leert kennen. Ik heb dit ook ooit voor het eerst gekeken.
Nee je mag er ook voor kiezen om gelijk de kick-off te doen. Als er weinig tijd is en je moet 4 punten goedmaken is dat een optie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het de leukste sport die ik tot nu toe heb leren kennen deze Spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach is leuk toch dat iemand een nieuwe sport leert kennen. Ik heb dit ook ooit voor het eerst gekeken.
Heb je ook kaarten voor andere wedstrijden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ging heel soepel moet Ik zeggen. Stadion zit goed vol. Kijken of het op de terugweg ook zo gaat. Metro zat wel propvol.
FOK! is niet altijd een warm bad voor nieuwkomers/dagjesmensen .quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:19 schreef superniger het volgende:
[..]
FOK! is niet altijd een warm bad voor nieuwkomers/dagjesmensen .
Vragen zijn prima maar dit lijkt verdacht veel op trollen door een modquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:19 schreef superniger het volgende:
[..]
FOK! is niet altijd een warm bad voor nieuwkomers/dagjesmensen .
Dit was wat minder.quote:
Dit was een normale vraag toch?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vragen zijn prima maar dit lijkt verdacht veel op trollen door een mod
Eerst de vraag wat het verschil is met AF en daarna zeggen dat je de spelregels gelezen hebt en dan vragen of er na een try een conversie volgtquote:
Niet voor Rugby. Wel genoeg andere sporten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb je ook kaarten voor andere wedstrijden?
Enkele dagen geleden ook. Dat wordt een leuk potje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Argentinië Frankrijk straks.
In 2018 hadden de Fransen een nare herinnering in een andere sport.
Ja ze hebben al met al veel te veel fouten in balbezit gemaaktquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:26 schreef franklop het volgende:
Jeetje, slordig van Nieuw-Zeeland de hele wedstrijd.
Zullen wel weer de hele tijd uitgefloten worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:28 schreef kilon het volgende:
Nu zijn we voor Argentinië. Is leuk voor het publiek
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:28 schreef kilon het volgende:
Nu zijn we voor Argentinië. Is leuk voor het publiek
Eens.quote:
Dan ben je net op tijd want zaterdag is het al klaar.quote:
Er zijn ook nog de dames (maar da's wel minder natuurlijk)quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ben je net op tijd want zaterdag is het al klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |