Dit is heel lekker inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:14 schreef INViCTuS het volgende:
Best wel perfect weer dit. Mag van mij komende 3 maanden zo blijven.
Wel beetje jammer dat ik moet werken, maar gelukkig wel buiten
airco op de bedrijfsrekening?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is het echt perfect ja. 28 graden, klein briesje, niet benauwd. Wat ben ik toch gezegend dat ik mijn eigen bedrijf heb met kantoor aan huis. Net heerlijk met het paard het bos in geweest en nu weer verder met alle BTW-aangiftes, tot een uur of 12. Prima toch?
Al jaren paardloos inmiddels, maar ik had altijd al een hekel aan dit weer. We zitten hier op zandgrond en bomenwallen, dus veel dazen en knutten. De paarden stonden hier in de zomer bijna meer op stal dan in de winter door die rotbeesten.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is het echt perfect ja. 28 graden, klein briesje, niet benauwd. Wat ben ik toch gezegend dat ik mijn eigen bedrijf heb met kantoor aan huis. Net heerlijk met het paard het bos in geweest en nu weer verder met alle BTW-aangiftes, tot een uur of 12. Prima toch?
Oh, da's hier ook. Kunnen ze wel tegen, staat 24/7 buiten. En met rijden doe ik een uitrijdeken op, omdat het in het bos nog erger is qua dazen. Die vallen in de wei wel mee trouwens, af en toe een verdwaalde. Wel vliegen, muggen, knutten, soms een horzel.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:19 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Al jaren paardloos inmiddels, maar ik had altijd al een hekel aan dit weer. We zitten hier op zandgrond en bomenwallen, dus veel dazen en knutten. De paarden stonden hier in de zomer bijna meer op stal dan in de winter door die rotbeesten.
Kwam er zojuist tijdens mijn rondwandelingetje eentje tegen. Lag lekker in het gras te doezelen langs de waterkant naast het riet.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:36 schreef Evangelion het volgende:
Als de kadten voor pampus in de schaduw op de stoep liggen is het lekker weer.
Kan me toch onmogelijk voorstellen dat mensen vriesweer preferen boven dit. Koekoekquote:Op maandag 29 juli 2024 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is heel lekker inderdaad.
Ik ook totaal niet. Wel als je het hebt over veel andere dagen. Zomer onwaardig ondanks de "hoge" temperaturen. Zomer is meer dan alleen temp.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kan me toch onmogelijk voorstellen dat mensen vriesweer preferen boven dit. Koekoek![]()
Ik kan me dat heel goed voorstellenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kan me toch onmogelijk voorstellen dat mensen vriesweer preferen boven dit. Koekoek![]()
Uh ja en rap een beetjequote:Op maandag 29 juli 2024 20:19 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Okay... okay, misschien nu toch maar airco aanzetten.
Stuur maar door hierheenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
mega mcs incoming in Frankrijk morgen
[ x ]
whut, weer code geel?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef INViCTuS het volgende:
mega mcs incoming in Frankrijk morgen
[ x ]
Bereikt misschien alleen Limburg. Kan wel een flink complex wordenquote:
Even in de gaten houden hoe het allemaal gaat ontwikkelen, wel jammer dat het niet even xxx aantal km noordelijker is, een MCS als deze omvang zou wel leuk zijn boven NLquote:Op maandag 29 juli 2024 22:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bereikt misschien alleen Limburg. Kan wel een flink complex worden
[ x ]
Doe maar in het weekend. Ik zit deze week weer in Limburg voor werk.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Even in de gaten houden hoe het allemaal gaat ontwikkelen, wel jammer dat het niet even xxx aantal km noordelijker is, een MCS als deze omvang zou wel leuk zijn boven NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |