De hele dag blauwe lucht en volgens mij ook geen wolken. Man, dat is lang geleden joh. Hoe kan je dit nou niet willen of waarderen? 24-28 graden! Luchtvochtigheid zou nog iets lager kunnen, maar de wind draait naar meer oost vandaag, dus dat komt dan, hoop ik. Veel perfecter kan het niet. En komende nacht 13-15quote:Op maandag 29 juli 2024 09:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag wordt het perfect zo! Wat een mooie blauwe lucht, veel te weinig gezien de laatste maanden.
Dit dus.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat? Neeeee! Wie moet mij dan elke dag aan het lachen maken? En als je nou eens blijft, maar alleen in dit topic? Ahhh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@StateOfMind"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Het was goed fris ja, heerlijk slaap genotquote:Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef INViCTuS het volgende:
Komende nacht koelt het mooi nog even af naar 10-12 graden
De kruidnootjes zijn vast al weer te vinden..1e hint richting winterseizoenquote:
We noemen het ook wel herfst halfjaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De kruidnootjes zijn vast al weer te vinden..1e hint richting winterseizoen
De Eifel krijgt ook iedere keer een pak slaag volgens mijquote:Op maandag 29 juli 2024 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag terreur buien? Beste en mooiste uiteraard voor 🇩🇪
[ x ]
quote:Op maandag 29 juli 2024 09:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De kruidnootjes zijn vast al weer te vinden..1e hint richting winterseizoen
We worden hier gewoon afgeknepen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag ff het net flink overbelasten met terugleveren
Eens!quote:Op maandag 29 juli 2024 09:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat? Neeeee! Wie moet mij dan elke dag aan het lachen maken? En als je nou eens blijft, maar alleen in dit topic? Ahhh?
Hier is nog ruimte genoeg op het net wat dat betreft. 242V, slaan pas af bij 253.quote:
Je beseft dat juni de enige maand is die (iets) kouder is uitgevallen? Februari t/m mei waren (erg) fors te warm.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:31 schreef KingRoland het volgende:
Mogen we eindelijk global warming roepen. Het heeft even geduurd jongens
Je beseft dat dit soort users alleen hier komen om een beetje nu en dan one-liners te roepen?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je beseft dat juni de enige maand is die (iets) kouder is uitgevallen? Februari t/m mei waren (erg) fors te warm.
Van die keiharde regen buien en harde woei enzo erbijquote:Op maandag 29 juli 2024 11:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]![]()
Stamppot, erwtensoep, mosselen met bokbier, Irish coffee bij een knetterend haardvuur..
Volgens mij morgen ook nog en dan woensdag weer drama met de luchtvochtigheidquote:Op maandag 29 juli 2024 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
Luchtvochtigheid zit ook bijna op een acceptabel niveau.
Jepquote:Op maandag 29 juli 2024 12:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je beseft dat dit soort users alleen hier komen om een beetje nu en dan one-liners te roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |