Het beste, stateofmind. En kom anders terug als de emoties wat zijn gezakt.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een tabblad met Fok open had staan blijkbaar, anders had ik dit niet gezien.
Ik heb een week geleden besloten om volledig te stoppen met Fok.
Een aantal recente beslissingen van wat hogere Fok-crew betreffende een aantal users (heeft overigens niks met de WK kliek te maken overigens), stuitte mij dusdanig tegen de borst, dat mijn plezier en motivatie in/op Fok in één keer is weggevaagd.
Dit zal dan ook mijn laatste post zijn.
Why.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een tabblad met Fok open had staan blijkbaar, anders had ik dit niet gezien.
Een aantal recente beslissingen van wat hogere Fok-crew betreffende een aantal users (heeft overigens niks met de WK kliek te maken overigens), stuitte mij dusdanig tegen de borst, dat mijn plezier en motivatie in/op Fok in één keer is weggevaagd.
Eens. Dat vieze benauwde vochtige weer steeds, ik voel me daar niet goed bij.quote:
dat is jammer, ik hoop dat je er in de toekomst anders over denkt en gewoon weer gezelling mee komt posten.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De echte zomer begint deze week pas. De komende 2 dagen heel zonnig en zullen goed te verdragen zijn. Daarna weer vochtiger en minder stabiel, dus niet zo prettigquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Eens. Dat vieze benauwde vochtige weer steeds, ik voel me daar niet goed bij.Net of ik aan elk been een zak zand heb. Alles gaat moeizaam.
Het is gewoon nooit lang aaneengesloten echt mooi zomerweer. Als er wel zo'n voorspelling in de vooruitzichten zit dan verschijnt er toch al snel weer een hele reeks druppels in de voorspellingen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De echte zomer begint deze week pas. De komende 2 dagen heel zonnig en zullen goed te verdragen zijn. Daarna weer vochtiger en minder stabiel, dus niet zo prettig
Ondanks je dit mogelijk niet meer leest is het wel jammer dat je vertrekt maar begrijp het wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wanneer begint die klote winter nou weer eens
Hopelijk snel. Het voetbalseizoen staat voor de deur. Graadje of 5-10 is dan primaquote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wanneer begint die klote winter nou weer eens
Nee nee ik wil vrieskou, 4 weken lang -5 overdag, -15 in de nachten, 11stedentocht en daarna compleet los gaan met sneeuwstormen die Nederland compleet lam legtquote:Op zondag 28 juli 2024 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hopelijk snel. Het voetbalseizoen staat voor de deur. Graadje of 5-10 is dan prima
Ook goed. Als de hitte maar opbokt.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee nee ik wil vrieskou, 4 weken lang -5 overdag, -15 in de nachten, 11stedentocht en daarna compleet los gaan met sneeuwstormen die Nederland compleet lam legtom vervolgens nog eens stormen uit het oosten te krijgen die al het sneeuw doet opstuiven en voor nog meer problemen veroorzaakt
Dit dus, tegen kou kun je nog wel wat doen maar die pleuris hitte wordt het lastiger.quote:Op maandag 29 juli 2024 06:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook goed. Als de hitte maar opbokt.
Je kan ook gewoon wat minder doen? Waarom zou je hier überhaupt wat tegen willen doen? Met -5 kan je ook vrijwel niks. Ja, vooral binnenquote:Op maandag 29 juli 2024 06:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit dus, tegen kou kun je nog wel wat doen maar die pleuris hitte wordt het lastiger.
Hup team winter!
Hier ook team winter. Zomer vind ik tot een graad of 20/25 nog wel oké maar daarboven… klamme nachten, te warm om nog fijn te sporten of te koken, word er passief van… en ongediertes vind ik ook een nadeel. Gelukkig maar een paar dagen tropisch, daarna weer beter.quote:Op maandag 29 juli 2024 06:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit dus, tegen kou kun je nog wel wat doen maar die pleuris hitte wordt het lastiger.
Hup team winter!
Hier zou ik gelijk voor tekenen! Heerlijk! Denk niet dat het ooit gaat gebeuren 😄 maar zou wel leuk zijn!quote:Op maandag 29 juli 2024 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee nee ik wil vrieskou, 4 weken lang -5 overdag, -15 in de nachten, 11stedentocht en daarna compleet los gaan met sneeuwstormen die Nederland compleet lam legtom vervolgens nog eens stormen uit het oosten te krijgen die al het sneeuw doet opstuiven en voor nog meer problemen veroorzaakt
quote:Op maandag 29 juli 2024 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2024 06:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook goed. Als de hitte maar opbokt.
quote:Op maandag 29 juli 2024 08:55 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Hier zou ik gelijk voor tekenen! Heerlijk! Denk niet dat het ooit gaat gebeuren 😄 maar zou wel leuk zijn!
Wat? Neeeee! Wie moet mij dan elke dag aan het lachen maken? En als je nou eens blijft, maar alleen in dit topic? Ahhh?quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |