Ik ook, daarom staat ie überhaupt aan nu. Zo veel mogelijk warmte de muren uit trekken nu het nog kan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Houden zo, maar ik vrees ervoor
Ik zag ook omweer in jouw richtingquote:Op zondag 28 juli 2024 00:46 schreef minthy het volgende:
Wow, ik zat al helemaal in de "vanaf nu droog en warm en bloedhitte aanstaande"-modus vandaag. Plenst het ineens de lucht uit
Klopt, maar dat trekt gelukkig grotendeels langs ons heenquote:
Stuur maar deze kant op. Ik kan er niet genoeg van hebbenquote:Op zondag 28 juli 2024 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar dat trekt gelukkig grotendeels langs ons heen
Nooit geweten dat augustus gemiddeld de natste maand is. Heb altijd het gevoel dat dit juist de maand is met de meeste zon en hoogste temperaturen en af en toe een onweersbui.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur toch een best acceptabele pluim wel
[ x ]
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur toch een best acceptabele pluim wel
[ x ]
Iets met in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Vanaf augustus waarschijnlijk weer wisselvalliger. Gemiddeld gezien is augustus de natste maand van het jaar in Nederland.
Dat is al jaren zoquote:Op zondag 28 juli 2024 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nooit geweten dat augustus gemiddeld de natste maand is. Heb altijd het gevoel dat dit juist de maand is met de meeste zon en hoogste temperaturen en af en toe een onweersbui.
Sterkte alvast komende 2 wekenquote:Op zondag 28 juli 2024 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima ochtendje zo. Al moet het nu niet meer warmer worden
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:46 schreef minthy het volgende:
Wow, ik zat al helemaal in de "vanaf nu droog en warm en bloedhitte aanstaande"-modus vandaag. Plenst het ineens de lucht uit
Komt wel Sahara stof aan. Zal de temperatuur wel eens kunnen temperenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:06 schreef THEFXR het volgende:
hier zonnig blauwe lucht, goede LV
dins-woensdag 32 graden.
Het is dat ik nog een tabblad met Fok open had staan blijkbaar, anders had ik dit niet gezien.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:19 schreef dick_laurent het volgende:
Rustig hier de laatste tijd. Zelfs onze gillende keukenmeid @:StateOfMind laat zich opeens niet meer horen 😱😱😱😱
Wij eisen toelichting.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een tabblad met Fok open had staan blijkbaar, anders had ik dit niet gezien.
Ik heb een week geleden besloten om volledig te stoppen met Fok.
Een aantal recente beslissingen van wat hogere Fok-crew betreffende een aantal users (heeft overigens niks met de WK kliek te maken overigens), stuitte mij dusdanig tegen de borst, dat mijn plezier en motivatie in/op Fok in één keer is weggevaagd.
Dit zal dan ook mijn laatste post zijn.
Treurig nieuwsquote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een tabblad met Fok open had staan blijkbaar, anders had ik dit niet gezien.
Ik heb een week geleden besloten om volledig te stoppen met Fok.
Een aantal recente beslissingen van wat hogere Fok-crew betreffende een aantal users (heeft overigens niks met de WK kliek te maken overigens), stuitte mij dusdanig tegen de borst, dat mijn plezier en motivatie in/op Fok in één keer is weggevaagd.
Dit zal dan ook mijn laatste post zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |