yupquote:
nee niet zo...quote:
Ik las dat hij als opvolgend presentator niet alles wilde winnen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee niet zo...
maar meer dat hij het maar laat gebeuren
ook weer waar iddquote:Op maandag 29 juli 2024 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las dat hij als opvolgend presentator niet alles wilde winnen.
Of dat nu al is weet ik niet…
de finaleweek heeft hij sowieso welquote:Op maandag 29 juli 2024 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zien die man nog vaak genoeg bij dit programma…
Ook dat constante commentaar op de achtergrondquote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:43 schreef Vincent_student het volgende:
Dat mens is weg met haar stomme gitaar en zaag en haar hemelse goedheid. Ik snap niet wat ik daar als puber in zag.
Liquorice werd niet goed gerekend.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:54 schreef derLudolf het volgende:
Herman werd wel genaaid zeg. Met Engelse drop en Delftse straatjes.
Ik had al wel eens het gevoel dat vragen wel eens worden gedeeld / gerecycled tussen de verschillende NPO kwisjes, zoals oa ook met het mes op tafel. Waarschijnlijk zijn het voor een deel ook dezelfde vragen-makers.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Herman was wel legendarisch afgelopen week zeg. Waar die soms zijn antwoorden vandaan toverde...
Dat deed hij zelf. Ik vond het afkeuren van zijn antwoord liquorice bij de snoepjes kwalijker, dat had gewoon goedgekeurd moeten worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Herman werd wel een beetje genaaid. Het 5e antwoord goed hebben, en daardoor met 28s eindigen tegenover 9s. Had hij beter zijn mond kunnen en passen. Maar goed, die komt wel terug
Klopt maar dingen zoals cloaca... Ik vond het knap. Meestal kan ik een eind meekomen maar tegen Herman had ik het ook verloren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik had al wel eens het gevoel dat vragen wel eens worden gedeeld / gerecycled tussen de verschillende NPO kwisjes, zoals oa ook met het mes op tafel. Waarschijnlijk zijn het voor een deel ook dezelfde vragen-makers.
Maar sowieso als je al jaren zo'n kwis presenteert vult je hoofd zich vanzelf met allerlei trivia die dan hier goed van pas komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |