Natuurlijk wel, maar normaal ver van m'n bed show. Iets waar ik niet snel aan zal denken. Maar omdat we naar Berlijn op vakantie gaan staat die wel op m'n wensenlijstje. Ik ben al drie maanden bezig om alles uit te zoeken waar ik perse langs wil. En sommige antwoorden kun je ontrafelen aan hun schaduw.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:28 schreef derLudolf het volgende:
Je had er nog niet eerder van gehoord ?@:DJMO
Het was 'onenigheid om geld'. Dan mag je iets met geld wel goed rekenen, zeker als je 'je kunt er van Europa naar het Verenigd Koninkrijk en Noord- en Zuid-Amerika varen' voor 'drukbevaren' goed rekent, dat was ook weer heel bijzonder. Maakte verder natuurlijk niets uit omdat ze niets over de Noordzee wist te vertellen maar goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
iets met geld is wel vrij algemeen, ruzie over geld wat specifieker (dacht dat dat het was)
ow zei ze onenigheid? Dat eas imo wel prima iddquote:Op zondag 28 juli 2024 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was 'onenigheid om geld'. Dan mag je iets met geld wel goed rekenen, zeker als je 'je kunt er van Europa naar het Verenigd Koninkrijk en Noord- en Zuid-Amerika varen' voor 'drukbevaren' goed rekent, dat was ook weer heel bijzonder. Maakte verder natuurlijk niets uit omdat ze niets over de Noordzee wist te vertellen maar goed.
Nee dat was het antwoordquote:Op zondag 28 juli 2024 19:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ow zei ze onenigheid? Dat eas imo wel prima idd
ahh okquote:Op zondag 28 juli 2024 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat was het antwoord. Ze zei 'iets met geld'.
7 dacht ikquote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef Rianne84 het volgende:
Hoezo zit Herman er nog, max. 5 avonden toch?
Denk dat iedereen baalde dat ze die grap over laat zindelijk zijn niet bedacht haddenquote:
ow wacht nee ze lieten alleen dwdd als antwoord toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |