1 aflevering is meer dan genoegquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:25 schreef NailQueen het volgende:
Leuke kandidaat die Khalid. Daar kan je mee lachen
Ja, ik kan hem ook erg waarderen. Hele mooie vent. Uiteraard wel voor 1 aflevering, want hij is niet goed genoeg. Toch extra genoten van die uitzendingen. Al hou ik niet zo van dat reclame maken voor een eigen show tijdens het spel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:25 schreef NailQueen het volgende:
Leuke kandidaat die Khalid. Daar kan je mee lachen
Volgens mij was die man door een taxidermist behandeld. Wellicht laatste wens ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:01 schreef Martinello het volgende:
Wat zit daar voor James Bond-villain achter Philip?
Een opgezet mens in het publiek? Loopt het zó slecht?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was die man door een taxidermist behandeld. Wellicht laatste wens ofzo.
Ja dit was wel dramatisch, hij kreeg 3 kansen om zich eronder te laten zakken onder de 80 ofzo. En ze wisten allebei ook ineens dramatisch weinig in de finalequote:Op maandag 12 augustus 2024 23:59 schreef GwaiLow het volgende:
Zonde, want die vent wist echt wel veel. Aan de andere kant, als je tactisch zo slecht speelt in de finale dan verdien je het ook niet. Ik blijf me erover verbazen dat daar zoveel fouten in gemaakt worden. Tuurlijk, de spanning en iedereen kijkt mee. Maar twee keer op rij de fout in gaan? Tja...dan maar naar huis.
Had wel verwacht dat hij een speler zou zijn die het finalespel redelijk slim zou kunnen spelen. Echt heel zonde, want vond 'm verder een leuke en sterke speler. Maartje weet gelukkig ook vrij veel, dus het is ook niet zo dat er een nietsnut door is. Al was ook zij in de laatste paar finale vragen wel heel zwak. Zal toch de stress zijn..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dit was wel dramatisch, hij kreeg 3 kansen om zich eronder te laten zakken onder de 80 ofzo. En ze wisten allebei ook ineens dramatisch weinig in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |