Waarom zou dat flauw zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou heel flauw zijn.Leuk dat je er bent.
Mijn fout dan excuus.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zou dat flauw zijn?
Jij begint er zelf over
Heb eigenlijk liever wijn dan portquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze?
< Port in zij, naast zich op de bank
< Wijn doorquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever wijn dan port
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Wijn door
Schenk FF ook nog ff bij!
Proost !
Tot over 2 uurtjes.quote:
Dat weet ik.quote:
Lust ook nog wel een glaasje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Wijn door
Schenk FF ook nog ff bij!
Proost !
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar is ze weer...![]()
< Schuift weer op in de bank
Klinkt mss heel raar,maar dit maakt me echt heel blij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cheers Mate!
We zijn de nachtploeg
Idem, We gaan best terug...quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klinkt mss heel raar,maar dit maakt me echt heel blij.
Tuuteren.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die gaat nog niet hoor... er is nog wijn
Oeh, lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet deze bij je neer, in neutrale verpakking
[ afbeelding ]
Proost
Shii is een leuke dame,quote:
Dat doe jij.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Shii is een leuke dame,
mag haar graag,
dit is een reclame.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is al laat en moet morgen gewoon werken, maar ik doe nog een laatste rondje mee.
Halloaquote:
Wat drinken wequote:
Had je lang vakantie?quote:
quote:
Die moet je niet horen maar voelen.quote:
Eigenlijk een soort vrouw dusquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet je niet horen maar voelen.
Proostquote:
Dat heb ik ook wel meegemaakt,of het iets zachter kon.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort vrouw dus
Hahah ja..quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel meegemaakt,of het iets zachter kon.
Ha dit verdient enige uitleg maar je pm/dm zit nog dicht zeker.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zet jet kraantje open.... kom maar Shii
met je glas .
Ja en geen DTS meer,Dus leuk je hier te zien.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha dit verdient enige uitleg maar je pm/dm zit nog dicht zeker.
Ik geniet hier zo van.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Helpt jje galand om onder het kraantje te komen.
Mag je niet meer of geen zin meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja en geen DTS meer,Dus leuk je hier te zien.
Oooh... Partyquote:Op donderdag 25 juli 2024 02:07 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Moest lachen.![]()
Gelukkig begint het eerste overleg morgen pas om 11 uur.
Perm banquote:Op donderdag 25 juli 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag je niet meer of geen zin meer.
Niet vergeten je cam uit te zetten ! Zag van de week nog een leuk filmpje rond gaan met thusiwerkersquote:Op donderdag 25 juli 2024 02:09 schreef Shii het volgende:
Thuiswerkgenotanders had ik wel eerder op gemoeten.
* FreshFruit schenkt even bijquote:Op donderdag 25 juli 2024 02:09 schreef Shii het volgende:
Thuiswerkgenotanders had ik wel eerder op gemoeten.
Ze genoot wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet vergeten je cam uit te zetten ! Zag van de week nog een leuk filmpje rond gaan met thusiwerkers
Soberso weer een jaar.Ik ben niet gewenst.quote:
Hier wel hoor, welkom in de mand met rijp fruitquote:Op donderdag 25 juli 2024 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soberso weer een jaar.Ik ben niet gewenst.
Als in wijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier wel hoor, welkom in de mand met rijp fruit
Stomquote:
Ach soms wil je er ook gewoon helemaal niet zijn. En soms wel. Het wisselt. Maar laat het maar lekker daar. Nu gewoon hier in 40+ of in een andere SC.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soberso weer een jaar.Ik ben niet gewenst.
Jam snap iik wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in wijn.
Maar serieus,ben wel blij dat ik nog wel mag posten.
Tactik,shirtje uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer ...knoei zo een glas wijjn over Shi haar shirt .... vervelend
quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer ...knoei zo een glas wijjn over Shi haar shirt .... vervelend
Heer Killem.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fruit .. let jij even op Shii... en zorg dat ze wat te drinken krijgt ... brb
Wat wil je drinken?quote:
Killemquote:
Alles on the line bro?quote:
quote:
Ai,dat is niet fijn.Hoe nu dan?quote:
Welterustenquote:Op donderdag 25 juli 2024 02:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had honger maar ga weer slapen.
Nee is goed zo anders slaap ik niet. Probeer het altijd voor middernacht af te ronden.quote:
Ik deed op laatst de craving oplossen met XTC.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee is goed zo anders slaap ik niet. Probeer het altijd voor middernacht af te ronden.
Goedemorgen.quote:
En hoe beviel dat?quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed op laatst de craving oplossen met XTC.
Dat kan als je alleen in het weekend gebruikt. Voor mij is dat geen optie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed op laatst de craving oplossen met XTC.
Dat was wel een moment dat ik er mee gestopt ben.Haske leuke tijden gehad met drugs maar de kater werd steeds zwaarder.quote:
Micro dosing.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat kan als je alleen in het weekend gebruikt. Voor mij is dat geen optie.
Slaap lekker paddoo was gezelligquote:Op donderdag 25 juli 2024 02:32 schreef Shii het volgende:
Welterusten!Moet echt slapen nu. Het was gezellig
, heb gelachen.
Ik heb nu juist geen kater meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was wel een moment dat ik er mee gestopt ben.Haske leuke tijden gehad met drugs maar de kater werd steeds zwaarder.
Tof dat je er was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:32 schreef Shii het volgende:
Welterusten!Moet echt slapen nu. Het was gezellig
, heb gelachen.
Dat is ook doseren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nu juist geen kater meer.
Hebben we nog vertrouwen in Priske ?quote:
Vertrouwen is alleen toegenomen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben we nog vertrouwen in Priske ?
Ha dat is mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vertrouwen is alleen toegenomen.
Toen bekend werd dat Feyenoord hem wilde hebben las ik ergens dat Priske de speelwijze best vaak aanpast aan de tegenstander. Komt wel goed denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha dat is mooi.
Ik hoop op aanpassingsvermogen van zijn kant wanneer zijn systeem niet werkt.
@mario390quote:
Je gaat pappa worden? Feli.quote:
Dit is wel heuglijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefelicitreerd![]()
< Schenkt ieders glas weer vol
quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker!
Ik zal hem ook een beetje oop weg helpem::
Nog wakkerquote:Op donderdag 25 juli 2024 03:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog wakker?
Weer wakker?
OPgestaan?
Idem!quote:
Ik heb gister ook weinig geslapenquote:Op donderdag 25 juli 2024 04:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem!
Zo llang geleden dat ik zo doorgehaald heb. Heerkijk
Grote maan ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 04:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gister ook weinig geslapenWas niet de bedoeling maar soms gebeurt dat
quote:
Is voor het zoontje van mijn neef.quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gefelicitreerd![]()
< Schenkt ieders glas weer vol
Goedemorgen Dotquote:
Morguhquote:Op donderdag 25 juli 2024 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotbeetje aan het opknappen?
Daar was ik bij. Dat was legendarischquote:
En het neusje?quote:Op donderdag 25 juli 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Ja en nee, de zwellingen worden wel minder, maar het blijft vervelend dat been.
Iedere morgen is weer eeen verrassing om te zien hoe het er nu uit ziet. Dat is wel mooi om te zien hoe dat veranders, verspreid en verkleurt
Daar heb ik helemaal geen last meer van gehad, is ook niet meer rood en blauwquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
En het neusje?![]()
Ah heeft beetje tijd nodig nog.
quote:
quote:
Beetje klagen moet kunnen op zijn tijdquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen last meer van gehad, is ook niet meer rood en blauw
Ja weet dat het tijd nodig heeft , maar je wordt er zo moe van
Maar goed ik moet niet klagen had allemaal veel erger kunnen aflopen
Hou niet zo van klagen, kom je niet verder mee en het wordt er niet minder vanquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje klagen moet kunnen op zijn tijd
Net lekker gewandeld. Ook over de Wallen. Zo noemen we hier de parken. Dus geen dubbele beglazing.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:12 schreef Puzzie het volgende:
nog een half uur en dan kan ik bloedprikken ,zit al een uur te wachten tot ik gaan gaan en het is hier zweet weer zonder zon
Ik zit te wachten om over een half uur naar de dokter te gaan, altijd dat wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:12 schreef Puzzie het volgende:
nog een half uur en dan kan ik bloedprikken ,zit al een uur te wachten tot ik gaan gaan en het is hier zweet weer zonder zon
Dat ken ik nog wel denk ikquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net lekker gewandeld. Ook over de Wallen. Zo noemen we hier de parken. Dus geen dubbele beglazing.
Ik zit nu ook al uur klaar om te gaan .. wachten is niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te wachten om over een half uur naar de dokter te gaan, altijd dat wachten
Ik ben nog niet b uiten geweest, het is hier wel zwaarbewolkt, de temp geen idee
Mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ken ik nog wel denk ikSowieso Bommel zit in mijn hart
Ik zweet ook.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:12 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te wachten om over een half uur naar de dokter te gaan, altijd dat wachten
Ik ben nog niet b uiten geweest, het is hier wel zwaarbewolkt, de temp geen idee
En net toen ik de deur uitstrompelde ging het regenenquote:
Gefeliciteerd met uw dochterquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En net toen ik de deur uitstrompelde ging het regenen
Dank u,quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met uw dochter
Volgende week tegen de 30 gradenquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
Morgen ook regen
Fijn voor de plantjes
Daarna veel zon
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Oh toch nietWat een domme vraag ook van mij
![]()
Meh ..op en gegeven moment gebeurt er iets met die mensen , hele dagen puntjes scoren met smileys en bolkenquote:
Doe je dat nooit dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:43 schreef D. het volgende:
Ik was na wat daagjes vrij nog zo in de vakantiestemming dat ik met korte broek aan ben gaan werken
Lekker werken in de hot pantsquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:43 schreef D. het volgende:
Ik was na wat daagjes vrij nog zo in de vakantiestemming dat ik met korte broek aan ben gaan werken
Officieel is het niet de bedoeling, maar heb jaren geleden besloten dan wanneer het boven de 30 graden is ik het wel prima vind.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Doe je dat nooit dan?
Ik zou willen dat het mocht. Ben al blij dat we in de werkplaats in t-shirt mogen lopen. Bij klanten mag dat ook niet.
Ah op die manier. Gelijk heb je.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Officieel is het niet de bedoeling, maar heb jaren geleden besloten dan wanneer het boven de 30 graden is ik het wel prima vind.
Doen!quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ah op die manier. Gelijk heb je.
Misschien moet ik dat ook gewoon eens proberen
Lang is niet kortquote:Op donderdag 25 juli 2024 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
In dat geval is de lange jeans de hot pants
aan de zijkantquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met bioscoop kantoor zakken
Gelukkig niet !!quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, kan hier wel aan wennen
En zo koud zijn onze winters nou ook weer niet
Dat lijkt mij wel beter idd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik alleen bij vergaderingen even omkleden, anders krijg ik vast vragen
Slim!quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Reservebroek in de auto
Reserveshirt ook maar meteen
Tuah much silencequote:Op donderdag 25 juli 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een afgang.
https://www.tiktok.com/@:(...)=7393135810377288990
Ach.. ze heeft haar 5 minutes of fame gehad... maar ook spuug droogt een keer opquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een afgang.
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een afgang.
Oh het ging dus om haarquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. ze heeft haar 5 minutes of fame gehad... maar ook spuug droogt een keer op
Hier zijn tags voorquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een afgang.
Wat doe ik fout?quote:
Ik pm je even, daar past meer tekst in dan in een dmquote:
Okee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pm je even, daar past meer tekst in dan in een dm
Mooi wat leesvoer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
33 pagina's HTML met Java snippits
Oh dat gedoe, wel ergens vaag wat van meegekregenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier lees je enige uitleg
https://www.elle.com/nl/l(...)a61436307/hawk-tuah/
Ik word oudquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat gedoe, wel ergens vaag wat van meegekregen
Oew dit klinkt lekker!quote:
Gen Z krijgt voortaan van mij een dikke middelvingerquote:
Gisteren nog een filmpje gezien over Gen Z.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Gen Z krijgt voortaan van mij een dikke middelvinger
de beer?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren nog een filmpje gezien over Gen Z.
Was een compilatie van Gen Z die continu Gen X zat aan te vallen, en ineens: "Hoi, millennial hier. Gen Z: het is niet verstandig om de beer te gaan sarren. Wij millennials hebben de beer zachtjes in z'n winterslaap gesust, Gen X kent de klappen van de zweep, en als jullie de beer blijven porren, doen wij rustig een stapje opzij als de beer jullie gaat aanvallen, en vervolgens scharen wij ons achter de beer! Want vergis je niet: wij staan aan de kant van Gen X!"
Gen X is de beer die constant door Gen Z aangevallen wordt, maar als de beer wakker wordt, mag Gen Z wel heeeeeeel erg hard gaan rennen volgens die millennial!quote:
Ach..quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar zoomers zien het als iets negatiefs.
Daar heeft geen enkele Gen problemen meequote:
The Mountain vs The Viper ook!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige duimen kunnen best agressief zijn ja
[ afbeelding ]
Boomers vinden de video's niet eensquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige duimen kunnen best agressief zijn ja
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook aan, maar nu met middelvingersquote:
Dit was een waanzinnig moment in Game Of Thrones!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gatver!!!
![]()
Hoe kun je hier naar kijken..
Ja ik heb regelmatig weggekeken bij die serie ook al weet ik dat het allemaal maar film is natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was een waanzinnig moment in Game Of Thrones!![]()
Er gebeurde wel meer extreme shit in die serie!
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik heb regelmatig weggekeken bij die serie ook al weet ik dat het allemaal maar film is natuurlijk.
Ik spoelde die shit af en toe gewoon door....quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef chufi het volgende:
Ik zou het laatste seizoen misschien nog eens terug moeten kijken want toen heb ik er eigenlijk weinig van meegekregen omdat ik toen zo slecht zag dat alles donker voor me was...
Eerst maar eens 2eS House of Dragons kijken ..
Ik kon me er ook niet meer serieus op concentreren ..quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat het veel te donker was deed weinig afbreuk aan de afgeraffelde verhaallijn.
[ afbeelding ]
Ik vond het wel meevallen, ja het kon beter, maar de boeken zijn ook nog steeds niet af.quote:
Jon Snow die wat tegen een draak staat te schreeuwen terwijl Arya vanuit het niets met 1 messteek alle problemen oplost.....quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, ja het kon beter, maar de boeken zijn ook nog steeds niet af.
En George RR Martin was deze week in NL
Ik kijk dan weg altijdquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar de jurk van Sansa was zo gaaf in die laatste afleveringquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jon Snow die wat tegen een draak staat te schreeuwen terwijl Arya vanuit het niets met 1 messteek alle problemen oplost.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |