SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
@Flitsbezorgerquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:12 schreef Caland het volgende:
Voelt er zich iemand geroepen om de OP te updaten? Ik ben namelijk enorm beperkt in photoshop (o.a.)
Ik zat me al af te vragen waarom je hier vraagtekens bij had. Het marketingmateriaal van Gen Z stagaire begrijp ik inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
(Dat filmpje dan he, de verlenging is natuurlijk goddelijk)
Met 9 uit 3 was je ook wel door geweest. Blijft frustrerend die overmacht en dat iedere halve kans van hen een goal was, terwijl een potje daarvoor Atletico grote kans na grote kans miste. Maar de EL-groepsfase daarvoor hadden we ongelooflijk geluk met plek 1, nu flinke pech, dat is ook voetbal.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
Eens, net iets te weinig gekregen op beslissende momenten. Met name Atletico uit had je met die overmacht drie punten moeten bijschrijven.
Lazio had ook vies veel geluk met al die late goals.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met 9 uit 3 was je ook wel door geweest. Blijft frustrerend die overmacht en dat iedere halve kans van hen een goal was, terwijl een potje daarvoor Atletico grote kans na grote kans miste. Maar de EL-groepsfase daarvoor hadden we ongelooflijk geluk met plek 1, nu flinke pech, dat is ook voetbal.
Er zat meer in, maar ik denk dat we aanvallend in de 1 op 1 uiteindelijk toch iets te kort kwamen. Benieuwd hoe we nu Europees voor de dag gaan komen aangezien we redelijk hetzelfde materiaal lijken te houden en het nieuwe SYSTEEM minder afhankelijk is van die kwaliteiten in de 1 op 1.
Ja hoorquote:
Tsoungui werd geboren in België als zoon van een vader van Kameroense oorsprong en een moeder van Italiaanse oorsprong. Op vijfjarige leeftijd verhuisde hij naar Engeland. In 2018 ruilde hij de jeugdopleiding van Chelsea FC voor die van Brighton & Hove Albion.quote:
Aha, maak je dan kans op de vlaggetjesbonus?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tsoungui werd geboren in België als zoon van een vader van Kameroense oorsprong en een moeder van Italiaanse oorsprong. Op vijfjarige leeftijd verhuisde hij naar Engeland. In 2018 ruilde hij de jeugdopleiding van Chelsea FC voor die van Brighton & Hove Albion.
Op 24 augustus 2021 maakte Tsoungui zijn officiële debuut in het eerste elftal van Brighton & Hove Albion: in de League Cup-wedstrijd tegen Cardiff City (0-2-winst) kreeg hij een basisplaats van trainer Graham Potter. Tsoungui speelde de hele wedstrijd mee.
Op 31 januari 2023 leende Brighton & Hove Albion hem voor de rest van het seizoen uit aan de Belgische tweedeklasser Lommel SK.
Op 12 juni 2023 werd bekend dat Tsoungui de overstap maakt naar Feyenoord, waar hij een contract tekent voor twee seizoenen, met een optie voor nog één jaar.
Waarom heb jij altijd zo veel moeite met de namen van spelers? Tsoungui is niet eens een ingewikkelde naam, dit kan zelfs Peter nog fatsoenlijk uitspreken.quote:
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd zo veel moeite met de namen van spelers? soungui is niet eens een ingewikkelde naam
*Tsounguiquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd zo veel moeite met de namen van spelers? soungui is niet eens een ingewikkelde naam, dit kan zelfs Peter nog fatsoenlijk uitspreken.
Verder heeft die jongen het grootste deel van zijn leven in Engeland gewoond ja, dat hoor je toch te weten.
Jan Plug kiest voor een stukje inteeltquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:48 schreef Pistolero het volgende:
Tevens kan ik mensen die Ronald of Messi als grootste atleet ooit bestempelen echt niet serieus nemen.
Gelukkig hebben we wel een verstandige trainer. JordanGOD.
Ik had verwacht dat die jongen inmiddels al aan RKC was verhuurd dus niet zo in verdieptquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veelzeggend dat @:caland niet eens weet dat Tsjongtsjong een Belg is met Kameroense en Italiaanse ouders die in Engeland is opgegroeid inderdaad.
Nepsupporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |