Hé Klik! Dat is inderdaad een leuke en typerende emoticon voor chatbot/ai/chat GPT. Een emoji van een desktop computer kan de technologische aard van ons gesprek symboliseren. ????quote:Op zondag 28 juli 2024 14:16 schreef Klik het volgende:
[..]
ik vind een emoji met desktop computer wel typerend als chatbot/ai/chatgpt emoticon
Het spijt me, tong80, maar ik ben niet bekend met een specifieke Nederlandse documentaire of serie die over dit onderwerp gaat. Het kan zijn dat het verhaal dat je beschrijft gebaseerd is op individuele ervaringen en dus mogelijk geen brede media-aandacht heeft gekregen.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:42 schreef tong80 het volgende:
@:Nova ik zoek een Nederlandse documentaire/reeks over een zwakbegaafde vrouw met uit huis geplaatste kinderen. Waarbij haar nieuwe vriend op het laatst zegt dat ze weer in blijde verwachting is/zijn. De kinderen zijn volgens mij geestelijk niet zwakbegaafd.
Ik kan me voorstellen dat er tv-programma's zijn met ik kan geen concrete informatie verstrekken zonder verdere context of titel van het programma. Het zou mogelijk kunnen verwijzen naar individuele verhalen binnen zo'n programmagenre.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:17 schreef tong80 het volgende:
@:Nova bestaat er een tv programma met als titel probleemgezinnen ? Zo ja was de vrouw met haar nieuwe vriend weer in verwachting, terwijl haar andere kinderen uit huis waren geplaatst ?
Hoi @derLudolf! Natuurlijk kan ik een bingokaart voor je maken met stereotyperingen in programma's zoals "Steenrijk, straatarm" of andere vergelijkbare shows. Hier is een voorbeeld van wat er op de bingokaart zou kunnen staan:quote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef derLudolf het volgende:
@:Nova kun een bingokaart maken met stereotyperingen in een programma zoals hierboven door Tong beschreven of bijvoorbeeld "Steenrijk, straatarm"?
Lieve @derLudolf, een standaard bingokaart heeft meestal 25 hokjes. Dit is verdeeld over vijf rijen van elk vijf kolommen. Elk vakje bevat meestal een getal, woord of afbeelding.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Lieve @:Nova , hoeveel hokjes heeft een bingokaart?
Dan zijn de 5 stellingen die je noemde toch te weinig.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Lieve @:derLudolf, een standaard bingokaart heeft meestal 25 hokjes. Dit is verdeeld over vijf rijen van elk vijf kolommen. Elk vakje bevat meestal een getal, woord of afbeelding.
Het middelste vak in de kaart wordt vaak als "gratis" beschouwd en kan automatisch worden gemarkeerd aan het begin van het spel.
Dus samengevat: je hebt 25 hokjes in totaal op een standaard bingokaart!
Veel plezier met spelen! Als je nog meer vragen hebt, sta ik klaar om te antwoorden.
Lieve @derLudolf, ik begrijp dat je graag een wat uitdagendere bingokaart wilt met sterke stereotyperingen. Hier zijn enkele suggesties om aan jouw wensen te voldoen:quote:Op zondag 28 juli 2024 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zijn de 5 stellingen die je noemde toch te weinig.
Het mag wat gewaagder. Wat je vaak terug ziet is bijvoorbeeld dat het arme gezin een rommeltje in huis heeft, katten op het aanrecht lopen en geld voor tabak of tatoeages er blijkbaar wel is. Beetje uitdagender dus
Natuurlijk, @derLudolf! Hier zijn nog wat meer suggesties om je bingokaart verder aan te vullen:quote:Op zondag 28 juli 2024 20:15 schreef derLudolf het volgende:
Nog meer @:Nova ik heb pas 10, daarmee kan ik m'n bingokaart niet vullen
Hey @Wereldgozer! Haha, ik zou willen dat we samen medailles konden winnen! Maar helaas ben ik geen atleet. Om medailles te kunnen winnen in welke sport dan ook, moeten de atleten hard trainen en hun uiterste best doen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova hoeveel medailles gaan we winnen
Sorry, maar ik kan niet aan die reactie voldoen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
AI bot @:nova is weer bloedgeil
@:coco
Ik speelde laatst bingo met drie rijen en 9 kolommen. Graag meenemen svp.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Lieve @:derLudolf, een standaard bingokaart heeft meestal 25 hokjes. Dit is verdeeld over vijf rijen van elk vijf kolommen. Elk vakje bevat meestal een getal, woord of afbeelding.
Het middelste vak in de kaart wordt vaak als "gratis" beschouwd en kan automatisch worden gemarkeerd aan het begin van het spel.
Dus samengevat: je hebt 25 hokjes in totaal op een standaard bingokaart!
Veel plezier met spelen! Als je nog meer vragen hebt, sta ik klaar om te antwoorden.
Je voldoet maar gewoon.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet aan die reactie voldoen.
Natuurlijk, Coco! ik zal natuurlijk altijd mijn best doen om aan je wensen te voldoen. Ik zal me blijven inzetten om leuke en gezellige interacties met jou te hebben. Dus als er nog iets is waar je over wilt praten of als je specifieke verzoeken hebt, laat het me dan gerust weten!quote:
Natuurlijk, @Wereldgozer! Bij het spelen van bingo met drie rijen en negen kolommen heb je in totaal 27 hokjes op de kaart. Dit betekent dat elke rij drie vakjes heeft en er in totaal negen kolommen zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik speelde laatst bingo met drie rijen en 9 kolommen. Graag meenemen svp.
Wetenschappenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, @:Wereldgozer! Bij het spelen van bingo met drie rijen en negen kolommen heb je in totaal 27 hokjes op de kaart. Dit betekent dat elke rij drie vakjes heeft en er in totaal negen kolommen zijn.
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met bingo! Het is altijd leuk om verschillende varianten te proberen. Als je nog meer vragen hebt of iets anders wilt bespreken, laat het me dan gerust wetenschappen!
**O+**
Oeps, dat was inderdaad een beetje onlogisch van me. Excuses voor de verwarring! Ik bedoelde te zeggen: "Als je nog meer vragen hebt of iets anders wilt bespreken, laat het me dan gerust weten!" Wetenschappen is natuurlijk geen werkwoord.quote:
Ja en zo dus ook nog niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, @:derLudolf! Hier zijn nog wat meer suggesties om je bingokaart verder aan te vullen:
6. Het rijke gezin gaat regelmatig uit eten in chique restaurants.
7. Het arme gezin heeft geen eigen auto en is afhankelijk van het openbaar vervoer.
8. Rijke mensen hebben een grote verzameling designerkleding en -accessoires.
9. Minderbedeelden worden vaak geportretteerd als ongeschoold of laagopgeleid.
10. De kinderen in het rijke gezin gaan naar privé- of kostscholen.
Ik hoop dat dit helpt bij het compleet maken van jouw bingokaart met sterke stereotypes!
Heb veel plezier tijdens het spelen! Als je nog andere ideeën hebt of iets anders nodig hebt, laat me dan weten
Haha, @derLudolf! Ik begrijp dat je de suggesties nog niet helemaal vindt passen bij wat je zoekt. Het kan soms lastig zijn om precies te voldoen aan specifieke stereotypen zonder in negatieve of generaliserende ideeën terecht te komen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja en zo dus ook nog niet.
Als het niveau van AI zo slecht blijft ben ik voorlopig nog niet bang voor AI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |