Niks verzonnen. Ik schrijf het hier alleen om het te kunnen verwerken en adviezen te vragen. Daar is dit forum toch voor bedoelt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ah, we hebben er lang op moeten wachten, maar hier is het volgende fantasie-verhaaltje van kleine bitchney. Met haar grote duim.
Gefeliciteerd alvast met de zwangerschap, daar kun je vast weer een paar mooie verzinsel-topics mee vullen
Dat weet ik helemaal niet. Wie zegt dat mijn andere kinderen verwaarloosd worden? Waar heb jij die informatie vandaan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Kind nummer drie onderweg om te verwaarlozen.
Ik denk dat je gelijk heb. Ik ga ook op vakantie en wil niet alleen maar op whatsapp zitten. Ik ga hem blokkeren. Het is denk ik niet nodig nog iets te sturen, aangezien hij ook nergens meer op reageerde van mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je na enkele weken al zo ongelukkig word van de situatie, denk je dat het na verloop van tijd beter zal worden?
Denk aan jezelf en zoek bescherming bij je familie en vrienden, en laat deze gozer lekker gaan.
Vind je dit nu nog normaal???quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:27 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik zit ermee in mijn maag dat ik onveilig sex heb gehad ( op vruchtbare dagen) Ik moet nu dus wachten tot ik ongesteld word. Dit vind ik moeilijk want ik kan het nu niet met hem bespreken aangezien ik genegeerd wordt.
Mijn vrienden zeggen het is heel simpel: Hem blokkeren en abortus.
Ik haal dat uit wat je in de loop der tijd post.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:18 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat weet ik helemaal niet. Wie zegt dat mijn andere kinderen verwaarloosd worden? Waar heb jij die informatie vandaan?
Hier is je antwoord al he.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:58 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb nu een aantal opties:
- Hem voorlopig blokkeren en op mij zelf en kinderen richten, daten met andere mannen.
- Hem nog meer berichten sturen met vragen wat hij nou wil.
- Het zelf uitmaken ( wat hij waarschijnlijk niet serieus neemt).
Wat denken jullie wat de beste optie is?
Als hij nu niet voor je wilt vechten, zal hij dat later zeker niet doen. Ga lekker op vakantie, ga lekker wandelen, maak je hoofd leeg en denk vooral aan je kinderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk heb. Ik ga ook op vakantie en wil niet alleen maar op whatsapp zitten. Ik ga hem blokkeren. Het is denk ik niet nodig nog iets te sturen, aangezien hij ook nergens meer op reageerde van mij.
Het was geen one night stand. Nee het is niet verstandig geweest want je ziet hoe het nu gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vind je dit nu nog normaal???
Als dit alles waar is van de laatste jaren dan ben jij letterlijk de meest hardleerse, zelfs bijna domste persoon die ik ooit 'gekend' heb.
Hoe vaak ga jij in godsnaam nog tegen dezelfde muur lopen?
Maak morgen nog een afspraak met een gyneacoloog en laat een spiraal of de prikpil zetten (als het niet al te laat is) zodat je tegen jezelf beschermd kan worden.
Daarom ben ik ook tot de realisatie gekomen dat blokkeren beter is. Ik heb nog een hoop niet verteld, maar het zegt allemaal al genoeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:42 schreef Groepfunder het volgende:
Dus de knul waarop jij verliefd bent is: 15 jaar ouder, verslaafd aan drugs en heeft zijn leven niet op orde. Wat zou jij een goede vriendin hebben geadviseerd die met dit verhaal bij jou zou komen uithuilen? Jullie kennen elkaar al jaren, maar hebben sinds een paar weken een relatie. Jullie communicatiestijl/-behoefte is duidelijk heel anders en jij bent doodongelukkig in deze 'relatie'. Welk advies had je gedacht te krijgen? Dat hij een klootzak is, maar dat als jij hem maar lang genoeg met lieve berichtjes bestookt hij vanzelf bijdraait en jou als de prinses gaat behandelen die je eigenlijk bent? Zeker.
Misschien had je ons beter eerst om advies kunnen vragen voordat je met deze relatie begon.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:17 schreef britneycheers het volgende:
Niks verzonnen. Ik schrijf het hier alleen om het te kunnen verwerken en adviezen te vragen. Daar is dit forum toch voor bedoelt?
dat is in al jouw topicsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop niet verteld, maar het zegt allemaal al genoeg.
Brit, ik heb geen enkel idee om je op weg te helpen, maar wat ik mij afvroeg is; Hoe oud ben jij?quote:
Wat. Vroeg. De. Conducteur?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zie hier wel wat groeien![]()
Hopelijk stelt ze geen vragen...
Ik vind het wel zorgelijk dat je schrijft dat hij jou vermoedelijk niet serieus neemt als jij het uit maakt. Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook tot de realisatie gekomen dat blokkeren beter is. Ik heb nog een hoop niet verteld, maar het zegt allemaal al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |