Ik ben al bijna 10 jaar niet meer op zo'n feest geweest makker. Hier weer ik dan weer niks van.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je net die zesde pil in je mik gepropt, wordt het licht
Parodie op een nachtfeest.
Dat zijn de mensen die net iets teveel hebben gepakt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij wel gaar om op zo'n tribune te staan
Ah dat wist ik niet. Bedankt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die net iets teveel hebben gepakt.
Het verschil was wel een beetje dat Matthews in zijn hoogtijdagen de beste speler ter wereld was en Pasveer in zijn beste jaren prima op zijn plek was in het doel van Heracles Heracles.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef tong80 het volgende:
Matthews bleef fit genoeg om tot zijn 50e op het hoogste niveau te spelen. Hij was ook de oudste speler die in de hoogste voetbaldivisie van Engeland speelde (50 jaar en 5 dagen) en de oudste die het land vertegenwoordigde (42 jaar en 104 dagen). Hij werd in 2002 opgenomen in de English Football Hall of Fame om zijn bijdrage aan het Engelse spel te eren.
In 1956 wordt Stanley Matthews de eerste Europese Voetballer van het jaar. Niet alleen in eigen land wordt de voetballer erg gewaardeerd, ook in het buitenland
[ afbeelding ]
Kom op zeg, de tegenstander is zo'n beetje niveau Hercules.quote:
Mwa. Volgens mij kunnen deze gasten er echt helemaal niks van en zelfs vorig jaar hebben we van tegenstanders met een beter niveau gewonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:41 schreef Black-Death het volgende:
Heb er wel zin in, heeft weer lang genoeg geduurd. Ben wel bang dat ik na 45 minuten al hoop dat het seizoen ten einde is
Heb je gemistquote:Op donderdag 25 juli 2024 05:51 schreef manny het volgende:
Nou mannen. Daar gaan we dan. Min of meer dezelfde selectie, maar nu met een plannetje en instructies.
Matchday. Op naar glorie!
Als je hier thuis niet van wint moet je jezelf opheffen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Volgens mij kunnen deze gasten er echt helemaal niks van en zelfs vorig jaar hebben we van tegenstanders met een beter niveau gewonnen.
En als je roept dat je goed in het geld zit mag je overal meer betalen. Zo is het altijd wat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Vooral in elk interview roepen dat je moet verkopen, goed voor de verkoopwaarde
Snap alleen niet zo hoe je zo gigantisch hard moet snoeien in het salarishuis en een half jaar geleden nog een kreupele opa uit de zandbak voor een monstersalaris haalt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En als je roept dat je goed in het geld zit mag je overal meer betalen. Zo is het altijd wat.
Wellicht is dat een van de redenen. Dat Henderson bizar veel salaris krijgt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo hoe je zo gigantisch hard moet snoeien in het salarishuis en een half jaar geleden nog een kreupele opa uit de zandbak voor een monstersalaris haalt.
Ik hoop toch dat ze toen al wel een beetje zagen aankomen dat het halen van CL wat lastig ging worden (lol).quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Wellicht is dat een van de redenen. Dat Henderson bizar veel salaris krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |