Met die luchtvochtigheid wordt niks gedaan door een warmtepomp. Die koelt de vloer, en dat is leuk, maar daarvan komt er niet magisch minder vocht in de lucht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:38 schreef carebaer het volgende:
[..]
Heb ik dan een kut warmtepomp of zo? Wat voor merk is de jouwe?
Laminaat is niet de beste geleider. PVC hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:38 schreef carebaer het volgende:
[..]
Heb ik dan een kut warmtepomp of zo? Wat voor merk is de jouwe?
Weet ik. De WTW is het al droog aan het trekken as we speak. Zit al op 63%. Standje turbo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid wordt niks gedaan door een warmtepomp. Die koelt de vloer, en dat is leuk, maar daarvan komt er niet magisch minder vocht in de lucht.
Leuk als het vocht gaat condenseren op de vloer dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:10 schreef laziness het volgende:
Mijn huis is anders door de vloerkoeling niet warmer geworden dan 22graden. Werkt dus prima
Ik ben wel heel blij dat het geen dinsdag meer is in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:26 schreef deadly_kiss het volgende:
24.5 vanaf 06:00 staat alles open..
De slowcook functie van dit huis blijft nog even door sudderen
Het is wel duidelijk dat je zelf geen warmtepomp hebt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk als het vocht gaat condenseren op de vloer dan.
Dan heb je dus meer dan vloerkoeling.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:24 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je zelf geen warmtepomp hebt.
Koel en condensvrij huis hoezee
Ik reageer op het bericht van carebaerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je dus meer dan vloerkoeling.
Jep! Even wennenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:44 schreef Boca_Raton het volgende:
21.5 Begint wat koel aan te voelen
wat is normaal volgens jou? 11 maand regen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:19 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende week weer naar normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |