Dat is fijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral waar ik invloed op heb. Heb ik dat niet dan accepteer ik en laat ik los. Geeft mij heel veel rust.
quote:
Het zweet breekt me al uit door dit te lezenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zo'n deken die uit twee lappen bestaat. Beide lappen met drukknoopjes op elkaar en dat is zomer. In de winter volgen er meer
Het was een heerlijke nacht met mijn dekensquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:30 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het zweet breekt me al uit door dit te lezen
Hier ook, en dan nog had ik het koud in de ochtend...quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was een heerlijke nacht met mijn dekens
Het was een heerlijke nacht met mijn ventilator.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was een heerlijke nacht met mijn dekens
Gatsie wat naarquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook, en dan nog had ik het koud in de ochtend...
Maar ja, met 38.6 graden koorts is het niet helemaal gek
Fijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het was een heerlijke nacht met mijn ventilator.
Dank dank.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie wat naar
Beterschapjes
Ja wel lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dank. Hoe is het met jou?
Ah, fijn. Hoop het voor jequote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja wel lekker![]()
Even rust in de agenda, dus hopelijk ook snel in de bol
Ja, en luisterboekjes luisteren en series kijken...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, fijn. Hoop het voor je![]()
Lekker lezen, haken, tekenen of serie kijken dus?
Klinkt goed! Vooral even dat doen waar jij zin in hebt en lekker opladenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en luisterboekjes luisteren en series kijken...
En een dagje weg (Deventer Boekenmarkt)...
Heb tot half augustus maar twee afspraken
Yesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed! Vooral even dat doen waar jij zin in hebt en lekker opladen
Oh, lekker zeg. Jaloers wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes
En alles is er niet tot september. Geen vrijwilligersjob, geen clubjes.
Heerlijk
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, lekker zeg. Jaloers wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |