SiGNe | dinsdag 23 juli 2024 @ 01:27 |
![]() ![]() Hungaroring ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen? # Countdown naar de sessies | |
Sally | dinsdag 23 juli 2024 @ 02:16 |
De boardradio is wel te horen via Live Timing. Alles. Is verplicht. | |
Evenstar | dinsdag 23 juli 2024 @ 08:35 |
Ik luister bijna altijd naar boardradio van Max tijdens de race en dit keer was het echt wel overdreven met hoe hij het normaal doet. Geen idee hoe Norris eerst was, want nooit naar zijn boardradio geluisterd en misschien was hij altijd al zo maar valt het nu op omdat ze het meer uitzenden. Ik vind het in ieder geval niet heel anders dan een voetballer die met schwalbe als een gillende keukenmeid naar de grond gaat om zijn tegenstander te naaien, omdat hij (of zijn team) niet goed genoeg is om anders punten uit een wedstrijd te slepen. Spelbederf. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 23 juli 2024 @ 08:50 |
Hij wringt zich in alle bochten om maar te kunnen blijven trollen. Chronologisch gaat het als volgt: 1. Hij stelt dat je nooit buiten de baan mag inhalen (wat op zich al onzin is, dat gebeurt elke race wanneer er door de drukte in bocht 1 auto’s af schieten. Alonso maakt er inderdaad een sport van en ook Hamilton is er talloze keren mee weg gekomen. O.a. Mexico schiet me zo even te binnen). 2. Er wordt gesteld dat Verstappen al voor Norris lag bij het rempunt. Dan is het argument ineens dat er geen ruimte is voor 3 man in bocht 1. Los van dat ook dit weer onzin is maakt dat toch niks uit voor of je daar mag zitten of niet? Overigens gaan ze in het achterveld met regelmaat met 3 of soms zelfs 4 auto’s door een bocht. Zeker op de Hungaroring is bocht 1 zo’n beetje het breedste stuk van het circuit. 3. Dan komt Piastri erbij. Die zou niet weten dat Verstappen er zit en kan er sowieso geen rekening mee houden want dan wordt zijn eigen exit slecht. Dus omdat Piastri de bocht te ruim neemt en hij Norris (die helemaal niet veel ruimte had) en Verstappen wijd duwt moet Verstappen als hij die plek niet terug geeft een straf krijgen. Juist.. En zo doe ik vervolgens toch weer aandacht geven aan de troll ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 23-07-2024 10:47:25 ] | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 08:56 |
Waar blijft die barbecue @ESF1Gamer | |
TheFreshPrince | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:08 |
Ja, het is te horen, dat begrijp ik ![]() Maar via de reguliere uitzending hoor je maar een paar procent van de gesprekken, alleen wat interessant is voor de regie. En nu Norris vaker vooraan rijdt, hoor je hem ook vaker. Dat betekent ook niet dat hij ineens in een klager is veranderd. Rijders klagen. | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:14 |
Die heb ik gisteravond aangezet en vlees erop gegooid. Zet nu bakken popcorn neer. DM me als je wilt leeglopen over iemand hier. | |
WheeledWarrior | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:15 |
Vrijdag en zaterdag regen in Spa? Zondag (zo goed als) droog. | |
TheStigsDutchCousin | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:20 |
Spannend wel ![]() | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:23 |
Zoals gewoonlijk in Spa | |
de_boswachter | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:23 |
wil | |
TheStigsDutchCousin | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:32 |
Krijgen we hopelijk wel een race ![]() | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:44 |
Spa 2021 says NO. Masi says YES | |
TheStigsDutchCousin | dinsdag 23 juli 2024 @ 09:47 |
![]() | |
Rianne84 | dinsdag 23 juli 2024 @ 10:58 |
Hij liep ook wat moeilijk na de race | |
TheStigsDutchCousin | dinsdag 23 juli 2024 @ 11:00 |
Was ook geen kleine crash (no pun intended) ![]() | |
Rianne84 | dinsdag 23 juli 2024 @ 11:04 |
Dit heb ik niet meegekregen. Wtf ![]() ![]() | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 11:08 |
Daarom zou het beter geweest zijn om het gewoon zo te laten in plaats van de plek terug te moeten geven. | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 11:26 |
We weten sowieso niet wat de FIA zou hebben gezegd, want de rijder heeft het opgelost dus de stewards hoefden er niets meer van de vinden, behalve de no further action. Wedstrijdleiding heeft het puur doorgestuurd naar de stewards waarschijnlijk op aangeven van McLaren. RBR wilde het risico niet aan waarschijnlijk. Maar ik vind nog steeds, in hoeverre heb je een positie als je ergens voor zit, terwijl je twee auto’s aan je binnenkant hebt en eigenlijk niet de bocht goed door kunt? | |
schommelstoel | dinsdag 23 juli 2024 @ 11:26 |
Spa is altijd nat.
| |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 11:34 |
Hoe dan. Ze kunnen toch met die trackers toch zien wie er rijdt. | |
Sally | dinsdag 23 juli 2024 @ 12:15 |
Het argument voor GP om aan Max te zeggen om het niet allemaal via de radio te "bespreken" - neem ik aan ![]() Anderen kunnen leuk meeluisteren ![]() ![]() | |
Sally | dinsdag 23 juli 2024 @ 12:16 |
Die van Kubica zou 75 G zijn geweest..? Zie nog die voetjes uit de kapotte monocoque bungelen aan de voorkant... | |
Sally | dinsdag 23 juli 2024 @ 12:17 |
Whut?! Dit is idioooooot!!! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 12:25 |
68G voor Yuki? Het zag eruit als een klein tikje tegen de muur na die lancering op de betonrand. Hoe kan Verstappens crash in Silverstone minder G zijn geweest ![]() | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 12:31 |
Schijnt te zijn omdat die uit de lucht op de grond landde blijkbaar | |
Nieuwschierig | dinsdag 23 juli 2024 @ 12:39 |
Afgezien over de schuld, te weinig of genoeg ruimte van wie dan ook.. Meestal wordt bij het buiten de baan gaan gezegd "and gaining an advantage" Zit 'm daar niet het probleem in? Omdat het buiten de baan ook asfalt is kan er vol geraced worden en daarmee is er een voordeel behaald op een plek waar het niet mag. Op de pitmuur hebben ze denk ik ook die conclusie getrokken en gezegd: Max ga weer achter Lando | |
Rianne84 | dinsdag 23 juli 2024 @ 12:59 |
![]() ![]() | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:14 |
Net zoals Norris en Piastri een voordeel hadden bij het van de baan duwen van een concurrent. Dat mag ook niet. | |
schommelstoel | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:17 |
Daar istie weer ![]() | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:23 |
Er is wel een decision document. Er is dus alleen gekeken naar het buiten de baan "inhalen" en niet hoe hij daar gekomen is. Zeer selectief dus. https://www.fia.com/sites(...)20an%20advantage.pdf | |
Electric_Eye | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:28 |
Je kunt ook zeggen dat Verstappen op P1 lag net voor hij van de baan werd gedrukt. | |
heywoodu | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:29 |
Wat hij bewust gedaan kan hebben door extra laat te remmen, wetende dat hij waarschijnlijk buiten de baan zou komen dan, maar 'ik lag voor!' kon gebruiken als munitie. | |
Whiskers2009 | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:31 |
Volgens Ho Pin Tung in de analyse na de race was de wagen van Max de enige die wél ingestuurd was om de bocht te halen. De stuurtjes van zowel Piastri als Norris stonden richting "bocht uit". [ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-07-2024 14:20:02 ] | |
Electric_Eye | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:32 |
Dat kun je zeggen wanneer hij met hoge snelheid uit de bocht vliegt maar dat was hier helemaal niet het geval. Zonder Norris had hij de bocht met gemak gehaald. | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:33 |
Er staat niet per se inhalen maar voordeel behalen. Bocht in zat Max naast, en bocht uit zat Max voor. Dat is dus voordeel. Dan het feit dat McLaren niet onder investigation is geweest: had wellicht gekund. Maar dan moet RBR daar een melding van maken naar de wedstrijdleiding, we weten niet of dat wel of niet is gebeurd. Maar ik vond de McLarens niet per se fout zitten. Piastri gaat natuurlijk behoorlijk wijd bocht 1, om Norris af te blocken. Vond dat zelf dan wel weer redelijk binnen de grens. Hard racing. | |
Tijn | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:39 |
Ik denk dat-ie de bocht gewoon gehaald zou hebben als-ie niet voor Lando had moeten uitwijken. | |
SiGNe | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:47 |
En Stroll ook genaaid zo te zien. | |
SiGNe | dinsdag 23 juli 2024 @ 13:49 |
Dat weet iedereen behalve Chevy | |
Tijn | dinsdag 23 juli 2024 @ 14:05 |
Wie? Nooit van gehoord. | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 14:28 |
Dat vond ik ook van Verstappen in Oostenrijk, maar hij werd wel bestraft omdat de regels zo zijn. Als je inhaalt aan de binnenkant (Piastri bij Norris) of ingehaald wordt aan de buitenkant (Verstappen bij Norris) moet je minimaal een wagenbreedte ruimte laten. Beiden deden dat niet. En Verstappen klaagde wel degelijk dat hij buiten de baan geduwd werd. | |
Evenstar | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:14 |
Ik snap werkelijk niet hoe Lewis hier keer op keer mee weg komt en nu was het wel opeens gaining an advantage ![]() ![]() Het is sowieso de hele tijd meten met 2 maten. Eerst bocht incident is een ding, maar ook die divebomb van Max op Lewis .... iedereen is opeen 180 graden gedraaid tov Norris vs Max in Oostenrijk ![]() | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:16 |
Dat Verstappen op de radio heeft geklaagd weet ik, maar het is dan vervolgens de vraag of RB er wat mee doet. FIA gaat niet af op de onboards aan de engineer, maar op meldingen van de sporting director van het team. | |
Sabata | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:18 |
nou mooi zeg volgens mij is gewoon iedereen dit weekend kwaad op mekaar geworden tijdens de Grand Prix de mclarens om wie er mag winnen, de red bulls omdat Perez niet levertde strategie er naast zit en Max zich als een gt7 racer gedraagt, Aston Martin om een Track positie én fia amateurs, Visa Cash app vanwege een slechte strategie.. missen we nog iemand. missen we nog wat misschien Bottas omdat zijn snor kriebelde, Albon omdat zijn engineer besluiteloos was? | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:19 |
FIA is prima objectief. Lewis krijgt vaak genoeg penalty als die wat fout doet. Net als Max, Norris, en wie dan ook. | |
Sally | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:24 |
Heeft het nut...? | |
Evenstar | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:31 |
Haha ja zelfs Albon was boos ![]() | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:32 |
Iets met #Blessed | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:32 |
Ik ben wel aan het genieten van reddit nu. | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:36 |
Verblij ons met leuke comments van reddit | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:37 |
Dat doen anderen hier al. Het is eigenlijk vrij treurig allemaal. | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:40 |
Nou vertel ons alles! | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:43 |
O, de usual supects | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:44 |
Ik trok inderdaad dezelfde conclusie. In Oostenrijk was het allemaal de schuld van Max en nu Max in de omgekeerde positie zit is het allemaal de schuld van Max ![]() De consistentie is ver te zoeken. | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:46 |
Vond het nog meevallen dat men zich op Reddit wel echt verzette tegen die Britse rotzooi betreffende de crash en erkende dat Norris een klein beetje zichzelf ermee had. | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:47 |
Die conclusie geldt sinds Max F1 rijdt | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:53 |
Oostenrijk kreeg max maar van één ding de schuld. Over consistentie kan je alleen praten als er identieke incidenten anders worden beoordeeld. En juist het identieke is in deze gevallen niet van toepassing. Die zijn zelden van toepassing want elk ongeluk is weer anders. | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:56 |
Ik probeer geen ouwe koeien uit de sloot te halen @Nattekat | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:57 |
F1 / Oude koeien - discussieer hier nog even over voorgaande seizoenen ? | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:58 |
Goed bezig ![]() | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:58 |
In het begin vond ik het nog meevallen en kon ik 9 van de 10 keer de beslissing wel verklaren met de regels, maar de laatste tijd is de consistentie ver te zoeken, zelfs binnen een race. | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 15:59 |
Twee dingen, want achteraf vonden ze dat Max de waarschuwingsvlag had moeten krijgen voor moving under braking. Terwijl het in het geval van Hamilton gezien werd als race incident. En van de baan duwen is van de baan duwen. Maar daar werd zelfs in Oostenrijk verschillend op gereageerd. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 23 juli 2024 @ 17:38 |
![]() Ach, Lando. | |
TheFreshPrince | dinsdag 23 juli 2024 @ 17:40 |
Oude RedBulls uit de sloot halen dan? ![]() | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 18:00 |
Met een Mercedes ![]() | |
ChevyCaprice | dinsdag 23 juli 2024 @ 18:06 |
Damn. Stroll met een indrukwekkende overtake op Yuki. Yuki niet heel sterk in de verdediging maar wel erg clean. (eigenlijk te clean) | |
opgebaarde | dinsdag 23 juli 2024 @ 18:07 |
Hamilton werd door Verstappen beschuldigd van 'moving under braking' alleen de stewards hebben dat niet kunnen terugvinden. Hamilton had het incident wel beter kunnen voorkomen wat wel een gekke opmerking is aangezien Hamilton instuurt alsof Max er niet is. Als Verstappen zijn voorbanden niet had geblokkeerd dan was Hamilton vast en zeker als schuldige aangewezen Ik denk omdat in Oostenrijk er geen fysiek contact was en Verstappen zijn positie kon behouden er daarom niet ingegrepen is. | |
THEFXR | dinsdag 23 juli 2024 @ 18:20 |
Tarado | dinsdag 23 juli 2024 @ 18:52 |
Het werd een racing incident omdat geen van beiden predominantly at fault was, dat betekent niet dat de stewards dat niet terug hebben kunnen vinden. Ik vond het een wat lompe actie van Verstappen, maar Hamilton stuurde wel op hem in. | |
Donderkonijn | dinsdag 23 juli 2024 @ 19:02 |
We weten toch al langer dat de FIA eigenlijk zwaar incompetent is? M.a.w. het verrast me niet eens..... | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 19:17 |
En bewoog in de remzone om te verdedigen tegen Verstappen, wat hij ook toegaf in de persconferentie na afloop. Dus imho niet anders dan in Oostenrijk. [ Bericht 0% gewijzigd door Starflyer op 23-07-2024 21:03:30 ] | |
Weltschmerz | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:19 |
Het mag een grap zijn, Hamilton stuurt wel degelijk in op Verstappen. | |
aeque | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:35 |
FIA en de stewards incompetent? Wat? Sinds wanneer!? ![]() Oke ik zal het sarcasme weer uitzetten. ![]() | |
-XOR- | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:36 |
Dat is dive bombing en dat deed hij niet. Als er iemand een prima lijn had en op koers lag om goed door de bocht te komen dan was het Verstappen. | |
aeque | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:44 |
Ohw vandaar die blokkerende wielen! ![]() | |
-XOR- | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:46 |
hier is het commentaar trouwens wel aardig. | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:47 |
Nou is dat blokkeren het gevolg van Hamilton ontwijken, dus slecht punt ![]() Hij had vast wel de bocht gehaald, maar als Hamilton deed wat Verstappen in Oostenrijk deed, was het nooit een inhaalactie geweest. | |
-XOR- | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:47 |
Huh? er waren geen blokkerende wielen bij Verstappen. Verstappen was daar de cleanste. | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:49 |
F1TV was echt fantastisch dit weekend ![]() Ze zaten al ronden van tevoren een soort van op te bouwen naar een 'wat zal er toch gebeuren'. | |
aeque | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:52 |
Ontwijken terwijl hij al naast hem rijdt met zijn neus zelfs iets ervoor en op dat moment moet Hamilton eigenlijk nog insturen. Dat noem ik niet ontwijken. ![]() | |
-XOR- | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:54 |
Er was geen Hamilton. | |
aeque | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:54 |
Ah wacht dat ging origineel over het Piastri/Norris/Verstappen incident. Ik las dive bombing en dacht dat je doelde op het Verstappen/Hamilton moment. Mijn excuses. ![]() | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:56 |
Hij blokkeert omdat hij stuurt, niet omdat hij te hard remt. Hij stuurt omdat er een Hamilton zijn kant op komt. | |
opgebaarde | dinsdag 23 juli 2024 @ 20:59 |
Dit past wel bij het verhaal van Anthony Davidson. Dat Lewis zich net zoals Verstappen in Oostenrijk in het 'grijze gebied' positioneren om het de tegenstander moeilijk te maken. | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 21:00 |
Ik denk dat Hamilton gewoon een Strolletje deed. | |
opgebaarde | dinsdag 23 juli 2024 @ 21:13 |
Ik vind het er verdacht veel op lijken. | |
SiGNe | dinsdag 23 juli 2024 @ 21:36 |
Is toch gewoon een standaard Hamiltonnetje met een tikje op het achterwiel? Zodra Lewis zegt dat het een racing incident is dan weet je dat er meer aan de hand is. Als het duidelijk de fout van Max was geweest dan had Lewis dat ook laten horen. | |
-XOR- | dinsdag 23 juli 2024 @ 21:37 |
Hamilton en insturen is nooit een leuke rubriek. | |
Nattekat | dinsdag 23 juli 2024 @ 21:39 |
Nee, een Hamiltonnetje is naar buiten laten lopen vanuit de binnenbocht. Een Strolletje is dom insturen op iemand die een divebomb doet. | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 21:45 |
Dat Hamiltonnetje mag niet meer met de aangepaste inhaalregels van dit jaar ![]() | |
ESF1Gamer | dinsdag 23 juli 2024 @ 21:48 |
Stroll heeft wel meer op zijn kerfstok, zie video hierboven | |
-XOR- | dinsdag 23 juli 2024 @ 23:53 |
Het is een beetje apart dat Verstappen in vergelijkbare situaties altijd de schuld krijgt, de placering soms precies omgedraaid is. Aan de andere kant moet hij wel oppassen dat ze hem bij RB niet compleet gaan uitkotsen. Dat "childish" van Lambiase maakte wel duidelijk dat ze (of in ieder geval zeker GP) hem goed zat waren. | |
Starflyer | dinsdag 23 juli 2024 @ 23:58 |
Dat childish sloeg op het zeuren om penalties door de coureurs, niet alleen door Max. | |
-XOR- | dinsdag 23 juli 2024 @ 23:59 |
Nee natuurlijk niet. Dat sloeg op het constante gezeik en gescheld van Verstappen op het team. | |
SiGNe | woensdag 24 juli 2024 @ 01:13 |
GP zei er vlak voor dat hij geen zin had om net als andere teams te gaan zeuren bij de FIA. | |
-XOR- | woensdag 24 juli 2024 @ 01:20 |
Neuh, dit was een omfloerste maar wel vrij duidelijke uithaal naar Verstappen. Dat "It's childish on de radio, childish" kwam redelijk uit het niets, en nogal geergerd. | |
SiGNe | woensdag 24 juli 2024 @ 01:28 |
Zou goed kunnen hoor, waarom zou GP het boeien wat andere teams over de radio zeggen immers. Al probeerde Lando Verstappen natuurlijk wel een straf aan te naaien. En Lando was daar zo hard mee bezig dat hij verget te racen, kan me voorstellen dat GP Max daar ook voor waarschuwde: concentreer je op het racen en klaag daarna pas. | |
manny | woensdag 24 juli 2024 @ 08:57 |
Eens. En onnodig ook van vriend Max. Derde plek had prima gekund, en ja de strategie hielp hem zeker niet; maar om elke ronde drie keer te roepen hoe kut de auto is, en twee keer hoe slecht de strategie is, en dan terloops nog even het team afzeiken.... dat helpt niet. maar goed 1: hij wil gewoon winnen natuurlijk en baalt als een stekker maar goed 2: je kan de man wel uit Limburg halen, maar Limburg niet uit de man; en dat zie je als het even tegen zit. [ Bericht 0% gewijzigd door manny op 24-07-2024 13:24:41 ] | |
Starflyer | woensdag 24 juli 2024 @ 09:01 |
Horner zei zelf dat het om het continue vragen om penalties van de coureurs ging. | |
Rianne84 | woensdag 24 juli 2024 @ 11:35 |
Max voortaan op tijd naar bed en geen lelijke woorden op de teamradio meer ![]() ![]() | |
Starflyer | woensdag 24 juli 2024 @ 11:57 |
Het was in eerste instantie helemaal niet de bedoeling dat hij ging simracen, maar omdat een teamgenoot uitviel is hij toch maar ingestapt. | |
WismutVeilchen83 | woensdag 24 juli 2024 @ 12:23 |
Wat heeft dat in godsnaam met Limburg te maken? | |
THEFXR | woensdag 24 juli 2024 @ 12:50 |
dit is gewoon PR, Max kennende trekt hij er zicht niks van aan. De oorzaak ligt wat dieper wat begon met Hornergate. | |
Ferry_76 | woensdag 24 juli 2024 @ 12:52 |
Wel weer bijzonder dat de hele media over Verstappen zijn gedrag struikelt, maar hoe Norris zich gedroeg lijkt men allemaal prima te vinden..? Norris kan zich niet vinden in kritiek: "Wil me niet als een lul gedragen" Heeft niet lang geduurd trouwens. ![]() | |
-XOR- | woensdag 24 juli 2024 @ 13:00 |
Het is Horners job om dergelijke brandjes te blussen en de rust in de tent te bewaren, zeker naar buiten toe, maar wat hij zei was natuurlijk volslagen onzin. | |
BehoorlijkKritisch | woensdag 24 juli 2024 @ 13:17 |
Het begon helemaal niet met Hornergate. Dat was slechts een symptoom van de tot die er al langer tussen twee kampen is. | |
opgebaarde | woensdag 24 juli 2024 @ 13:21 |
Het is teleurstellend dat Verstappen de nieuwe banden direct hard op zijn flikkert geeft terwijl hij weet dat hij daarmee de banden oprookt en de levensduur ernstig verkort. Hij weet het, het wordt hem verteld en ondanks dat, uit pure frustratie, doet hij het net niet. Dat gedrag heeft hij vaker laten zien en past niet | |
Starflyer | woensdag 24 juli 2024 @ 13:28 |
Dat mag jij geloven. Ik geloof liever Horner. Past ook beter bij het moment dat het gezegd is. | |
ChevyCaprice | woensdag 24 juli 2024 @ 14:04 |
Was een kwestie van tijd. | |
hoatzin | woensdag 24 juli 2024 @ 14:27 |
iets met hoge bomen. Ik vind de aap nogal snel uit de mouw komen als het eens echt tegenzit. | |
WismutVeilchen83 | woensdag 24 juli 2024 @ 14:36 |
Deze is wel sterk, om even zaken in perspectief te zetten: https://x.com/433_marc/st(...)dXbX39xTdcxXqRFxPJKA | |
Nober | woensdag 24 juli 2024 @ 14:43 |
Typisch Limburgs. | |
bedachtzaam | woensdag 24 juli 2024 @ 14:45 |
Max moet er lekker mee stoppen, weg uit die giftige boel dat F1 heet want ze moeten hem gewoon niet. | |
Ferry_76 | woensdag 24 juli 2024 @ 14:56 |
Max reed in de meeste races toen gewoon ver vooraan, terwijl Lewis in het middenveld aan het vechten was. | |
bedachtzaam | woensdag 24 juli 2024 @ 15:09 |
Ook toen Lewis de snelste auto had en vooraan reed was het niet anders, 2x Albon er af bijvoorbeeld. | |
Ferry_76 | woensdag 24 juli 2024 @ 15:12 |
Deadpool Alpine voor Belgie:![]() | |
Nizno | woensdag 24 juli 2024 @ 15:16 |
deze kun je beter in algemeen plaatsen, heeft weinig met de nabeschouwing van Hongarije te maken ![]() | |
Nizno | woensdag 24 juli 2024 @ 15:17 |
En dan doen we ook het topic op slot, gaan we lekker aan het voorbeschouwen straks |