Het lijkt me steeds erger te worden. Soort slechte vijf uurs show. En dan ook nog vreselijk Nederlands gekwijl.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:00 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kijkt er nog iemand naar deze bagger
Ja, die muziek... Het lijkt me niet handig om uitgerekend met het slechtste onderdeel van je programma te beginnen. Je jaagt mensen weg voordat het programma goed en wel begonnen is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt me steeds erger te worden. Soort slechte vijf uurs show. En dan ook nog vreselijk Nederlands gekwijl.
Was de laatste uitzending toch gisteren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:00 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kijkt er nog iemand naar deze bagger
Ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was de laatste uitzending toch gisteren?
Het was diep treurig.quote:
Bijnaam de slangquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:45 schreef casita het volgende:
Heleen begrijpt niet dat Gordon het pestgedrag vind als ze steeds het huilfimpje uitzend.
Ik vind Heleen gewoon een pleurismokkel constant andere belachelijk maken, heeft ze van Wilfred geleerd.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was de laatste uitzending toch gisteren?
quote:SBS 6 ·
Straks ·
21:33 - 22:34
De vorige reeks van De Oranjezondag met Hélène Hendriks trok goede kijkcijfers en dus besloot de zenderleiding al snel dat er een nieuwe reeks kon komen. Die gaat vanavond van start en loopt sowieso door tot november.
Oh, de Oranjezondag.. dacht ook al, ze gaan die 2 talkshows toch niet na elkaar uitzenden, dan moeten al die gasten 2x achter elkaar aanschuivenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |