waarom nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:26 schreef THEFXR het volgende:
door al die regen kan ik de ramen niet openen, tocht het nog niet door.
quote:On Easter Monday, 13 April, Edward's army arrived at the gates of Chartres. The French defenders again refused battle, instead sheltering behind their fortifications, and a siege ensued.
That night, the English army made camp outside Chartres in an open plain. A sudden storm materialized and lightning struck, killing several people. The temperature fell dramatically and huge hailstones – along with freezing rain – began pelting the soldiers, scattering the horses. Two of the English leaders were killed, and panic set in among the troops, who had little to no shelter from the storm. Tents were torn apart by the fierce wind and baggage trains were strewn around. In half an hour, the precipitation and intense cold killed nearly 1,000 Englishmen and up to 6,000 horses.
Het begint hier ineens behoorlijk te rommelen in de vertequote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:21 schreef ACT-F het volgende:
Omweer omweer omweer![]()
Een heerlijk weertje om je huis af te koelen.
Gemiddeld gezien is 13 graden volgens mij, dus het is wel wat aan de warme kant. Maar ook vrij normaal, het komt regelmatig voor. Vaak wel bij hogere dagtemperaturen, maar het is dan ook weer lekker vochtig in de lucht.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je dat warm of koud? Redelijk normale nachttemperatuur toch, voor in de zomer?
warmquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je dat warm of koud? Redelijk normale nachttemperatuur toch, voor in de zomer?
Hier net een flinke bak regen en omweer. Ik heb de woonkamer inmiddels op 21,5 graden weten te krijgenquote:
Lekker koelenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier net een flinke bak regen en omweer. Ik heb de woonkamer inmiddels op 21,5 graden weten te krijgenWat een verschil met vorige week toen het opliep tot 27 graden.
Is je buienradar stuk?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:36 schreef Frutsel het volgende:
Komt hier weer met bakken uit de lucht en een enorme klap onweer net....
en volgens Buienradar valt er niets
Ja die komen altijd naadloos aan, itt het onweer vand de afgelopen weekend. Dat wurmden zich weer vakkundig om ons heen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:08 schreef INViCTuS het volgende:
Weer een dikke buien straat komende uren. Man man man wat is toch vaak treurnis deze zomer
Denk ik... ik keek online maar tussen 12.15 en 15.15 was er niets te zien. Alles trok er langs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |