Nou er zijn in het kaartje hierboven nog maar weinig regio's die onder het gemiddelde van 85mm in juli zitten. En dan hebben we nog dik een week te gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Of jij juist als enige niet. En een stukje Zeeland. Of is dat Brabant?
Hoeveel dagen nog MAKKER?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:44 schreef onlogisch het volgende:
Weer volledig bewolkt en alleen maar regen.Nederland
Oh best nat ja overal. Ik heb 44mm gemeten hier tot nu toe. Dat is vrij in lijn met wat je normaal kunt verwachten. Maar die stukjes zijn erg spaarzaam op de kaart ja..quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Of jij juist als enige niet. En een stukje Zeeland. Of is dat Brabant?
We hebben fris, je wilde fris, we hebben het dus afgevinkt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh best nat ja overal. Ik heb 44mm gemeten hier tot nu toe. Dat is vrij in lijn met wat je normaal kunt verwachten. Maar die stukjes zijn erg spaarzaam op de kaart ja..
Oostelijk Limburg dus?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh best nat ja overal. Ik heb 44mm gemeten hier tot nu toe. Dat is vrij in lijn met wat je normaal kunt verwachten. Maar die stukjes zijn erg spaarzaam op de kaart ja..
Zojuist op de radarbook door 'best wat regen' gegaan. Maar is nog geen 1 mm in de praktijk, koning van maximaal door de gaatjes glippen
Maar de regen mag wel wegblijven. Ja, ik ben veeleisend. Koude, droge, zonnige zomerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben fris, je wilde fris, we hebben het dus afgevinkt.
Zelfs dat niveau ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar de regen mag wel wegblijven. Ja, ik ben veeleisend. Koude, droge, zonnige zomer
‘t Waas twelf oor in Venloquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Regio Venlo, dus dat stuk tegen de Duitse grens aan ja
Leuk dat dialect uit Horst.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
‘t Waas twelf oor in Venlo
‘t woord tied um nar hoes te goan
toen iemand zei: ‘hei, loep ’s mei
‘t is heer nog neet gedoan’
ik keek ow aan en ik schrok d'r vaan
ik haj ow joare neet gezeen
geej waard nog moei, net zo moei
als toen gans in ’t begin
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
‘t Waas twelf oor in Venlo
‘t woord tied um nar hoes te goan
toen iemand zei: ‘hei, loep ’s mei
‘t is heer nog neet gedoan’
ik keek ow aan en ik schrok d'r vaan
ik haj ow joare neet gezeen
geej waard nog moei, net zo moei
als toen gans in ’t begin
Nog 2 weken MAKKER. Als je je nieuwe adres even dm't sturen we je een kaartjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog MAKKER?
Ik moet vandaag de laatste spullen uit m’n oude huis halen. En nog even schoonmaken. Dus ik zou liegen als ik zeg dat ik het erg vindt dat het even fris is.
Maar het is geen zomer, nee.
Ik maak geen grappen, morgen weer! Dan snelle plons piir om het zwemmen.quote:
Nu 19, maar luchtvochtigheid op 94%. Niet te doen dit. Sloom weerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:32 schreef dick_laurent het volgende:
17 graden... lekker fris had ik gedacht
Lucht ontvochtiger kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nu 19, maar luchtvochtigheid op 94%. Niet te doen dit. Sloom weer
Heeft buiten weinig zinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |