Heeft Taylor Swift wel fans van 18 jaar of ouder?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tja, alles staat of valt met wie Taylor Swift steunt als kandidaat
Lees inderdaad dat maar liefst 52% van de VS fan is van haar en 25% Swiftie. Dus daar zitten ook veel oude mannen tussen.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die dilan van de VVD is ook een swifty
Ja, dat stond al op.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Welke duiding zoek je dan die niet al voorbijgekomen is de afgelopen weken? Je kunt ook gewoon CNN kijken bijv als het je om gebabbel gaat.
According to a 2023 survey by Morning Consult, in the U.S., 53% of adults said they were fans of Swift, of whom 44% identified as Swifties and 16% as her "avid" fans. Of the fans, 52% were women while 48% were men. Racially, the 74% of the fans were white, 13% were Black, 9% were Asian, and 4% from other races. Politically, 55% of the fans were Democratic, 23% were Republican, and 23% were independent. In terms of generations, 45% are millennials, 23% are baby boomers, 21% are Generation X, and 11% are Generation Z.[151] Journalists have also noted an increase in Swift's boomer and Generation X fans, known as "senior Swifties".[98][152]quote:Op zondag 21 juli 2024 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heeft Taylor Swift wel fans van 18 jaar of ouder?
Trump en beschaafdheid lol. Maar hoe lomper en tegendraads hoe leuker zijn hardcore fans hem vinden.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel onbeschaafd.
Biden is niet z,n beste vriend dat weten we maar af en toe mag Trump best eens doen of hij nog iets van respect heeft.
Dus Biden sterkte wensen met z,n gezondheid en vanaf nu z,n pijlen richten op Harris.
Wacht even, hier ben ik te oud voor.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Lees inderdaad dat maar liefst 52% van de VS fan is van haar en 25% Swiftie. Dus daar zitten ook veel oude mannen tussen.
‘I endorse Donald Trump’quote:Op zondag 21 juli 2024 22:10 schreef Triggershott het volgende:
Biden says he’ll speak to the nation later this week in more detail
Hopelijk niet live? I endorse Camel Herder, eh, ghrwghrwghreww%$^&
Ik ga graag naar concerten van Rammstein maar draag er niet elke dag een shirt van. Dat bedoelen ze met dat verschil.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht even, hier ben ik te oud voor.
Er is verschil tussen "fan" en "swiftie"? Ik dacht dat dat gewoon de naam van de fans was??
Ik snap het. Voor mij zijn dat gewoon fans. Shirt of geen shirt. Maar het zal wel een soort "ik ben een grotere fan dan jij hoor!" dingetje zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik ga graag naar concerten van Rammstein maar draag er niet elke dag een shirt van. Dat bedoelen ze met dat verschil.
Daarom zeg ik ook doen alsof .quote:Op zondag 21 juli 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Trump en beschaafdheid lol. Maar hoe lomper en tegendraads hoe leuker zijn hardcore fans hem vinden.
quote:LIVE | Harris wil voor presidentschap gaan, nog geen openlijke steun van Obama
De verkiezingen in de Verenigde Staten zijn op z’n kop gezet na het terugtrekken van de kandidatuur van Joe Biden en een mislukte moordaanslag op oud-president Trump.
De Democratische partij zal snel een nieuwe kandidaat naar voren moeten schuiven.
Of dat vicepresident Kamala Harris wordt is nog maar de vraag. Volg alle ontwikkelingen in ons liveblog.
Heel veel mensen endorsen niemand.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:28 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij gaat dat gewoon Harris worden. Al die endorsements zijn zo geregisseerd dat er geen andere serieuze kanshebbers gaan zijn.
Komt nog wel. Je moet dat een beetje spreiden om zo veel mogelijk aandacht te genereren.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heel veel mensen endorsen niemand.
Ik denk dat het een open strijd gaat worden. Maar ik denk ook dat het geen reet uit gaat maken.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:28 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij gaat dat gewoon Harris worden. Al die endorsements zijn zo geregisseerd dat er geen andere serieuze kanshebbers gaan zijn.
Denk het niet, dit zal intern wel beklonken zijn en als er al tegenkandidaten zijn zal dat van C-garnituur zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een open strijd gaat worden.
Het is ook wel gelikt ook hè.quote:
Ja, die zijn fan van haar 'muziek'quote:Op zondag 21 juli 2024 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Lees inderdaad dat maar liefst 52% van de VS fan is van haar en 25% Swiftie. Dus daar zitten ook veel oude mannen tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |