Sterker nog, hij deed in '88 een gooi.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best wel sad eigenlijk. Werken tot je er bijna bij doodvalt. Die heeft niets gehad aan zijn pensioen. Biden had al 15 jaar kunnen genieten van zijn pensioen. Biden had in 1994 ook presidentskandidaat kunnen zijn
Dat bedrag krijgen de Clintons en Obama's van deze wereld ongeveer per lezing.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Voor de meeste presidenten is dat een bedrag van niks.
Kan ie een hoop luiers voor halenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
Fun fact: ex-presidenten krijgen hun hele leven een jaarsalaris van 250.000 dollar doorbetaald.
quote:Op zondag 21 juli 2024 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij is het morgen weer vergeten joh.
Het lijkt het Engelse koningshuis wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best wel sad eigenlijk. Werken tot je er bijna bij doodvalt. Die heeft niets gehad aan zijn pensioen.
DAt corona verhaal is ook en leugentje , de man kan nauwelijks lopen , en weet helemaal niet waar ie isquote:Op zondag 21 juli 2024 21:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik weet ook niet of Biden januari nog haalt
volgens mij is hij op sterven na dood
quote:Gavin Newsom (56)
De gouverneur van Californië wordt gezien als een rijzende ster in de partij.
De oud-burgemeester van San Francisco bouwt ook al langer nadrukkelijk aan zijn profiel, officieel met het oog op de presidentsverkiezingen van 2028.
Vraag is of Newsom niet te links is voor de gemiddelde Amerikaanse kiezer.
Als gouverneur wordt hem onder meer het enorm gestegen aantal daklozen in Californië aangewreven, als ook de woke-indoctrinatie op scholen en het 'softe beleid' ten aanzien van misdaadbestrijding.
Foto van de Dem-kandidaten uit 1988:quote:Op zondag 21 juli 2024 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sterker nog, hij deed in '88 een gooi.
Het is natuurlijk veel gunstiger voor de kansen van de Democraten als Harris nog voor januari president wordt, want dan kan ze meteen laten zien hoe goed ze is. Dus neem aan dat dat nog wel gaat gebeuren. Toeval bestaat bij dit soort dingen niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
DAt corona verhaal is ook en leugentje , de man kan nauwelijks lopen , en weet helemaal niet waar ie is
ik zie geen goede opvolger
[..]
Een financieel argument tegen jonge presidenten.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
Fun fact: ex-presidenten krijgen hun hele leven een jaarsalaris van 250.000 dollar doorbetaald.
Gore, Dukakis, Biden en Jackson haal ik er nog wel uit.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Foto van de Dem-kandidaten uit 1988:
[ afbeelding ]
Zitten een aantal bekenden tussen. Leuk voor de pubquiz.
Heel netjesquote:Op zondag 21 juli 2024 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gore, Dukakis, Biden en Jackson haal ik er nog wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Biden is 81.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
Oh, Kamala Harris is ook gewoon 59 jaar![]()
Zijn er geen jonge mensen in de politiek ofwa
Voor de entertainment waarde zeker beter.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel beter dit, Biden kon echt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |