abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214372693
Thuis verder aan het werk. Wat IT problemen op de boot en mijn wifi is stabieler.

Herkenbaar @Lucky_Strike Duurde bij mij ook even dat ik daar alert op moet zijn. Ging een keer mee om meubels uit te zoeken. Vond een paar stoelen erg mooi en dat zei ik ook. Meneer wilde ze perse aan mij geven :D Moest echt m'n best doen om te voorkomen dat ze bij mij afgeleverd werden.
De Belarusroute is echt de hel. Heeft ook te maken met Putin en de oorlog in Oekraïne

Een van de collega's was op vakantie geweest en had lekkers meegenomen. Gesuikerde amandelen (zo lust ik wel amandelen), drop van arabische gom, vers gemaakt en was nog warm toen ze het meenam dus wat aan elkaar geplakt (wat een verschil met het drop dat ik hier ken) en een soort fruitleer van abrikoos (lekker, maar het plakt zo aan je kiezen, niet handig voor vullingen)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 22 juli 2024 @ 13:42:56 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214372885
Stoelen als kadootje _O-

Hij werd platgebombardeerd in Jemen. Gevlucht naar Oekraïne en was daar net een paar weken toen Poetin ook daar bombardeerde :{

Al dat lekker dat jij steeds krijgt O+
Spoilers!
pi_214372932
Ik heb wel eens wat docu's gezien over de Belarus route (ook wat hulpverleners voor de vluchtelingen doen). Ze worden doorgelaten, niemandsland ingestuurd, Polen/Europa wil ze niet, ze kunnen ook niet terug, geweren aan de ene en aan de andere kant.

Het ergste wat ik ooit heb moeten tegenhouden is iemand die mijn huiskamer wilde schilderen als bedankje. Rondom was de bedoeling om een soort mozaïek te maken met goud/zilver en zwart als een soort lambrizering en dan daarboven zwart met zilver behang (hij had het al uitgekozen, had hij ook voor z'n eigen huis in Nederland gekocht).
Heb toen verteld dat ik veel geld had betaald om mijn huiskamer te schilderen, dat bedrag vertienvoudigd en dat was dan volgens hem ook zonde om daar niet een tijdje van te genieten. Maar hij vond het wel erg saai, die gebroken witte muren _O-
  maandag 22 juli 2024 @ 14:13:18 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214373133
Heeft ie wel een beetje gelijk in ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214373144
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 14:13 schreef Barreltje het volgende:
Heeft ie wel een beetje gelijk in ;)
Vond dit niet zo passen in mijn huis _O-
  maandag 22 juli 2024 @ 14:59:12 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214373456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vond dit niet zo passen in mijn huis _O-
[ afbeelding ]
ach dat had ik in het blauw in mijn slaapkamer O+
het is wel minder saai :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214373549
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 14:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ach dat had ik in het blauw in mijn slaapkamer O+
het is wel minder saai :P
Effen vind ik ook niet zo'n probleem. Maar dat onrustige gekriebel, daar kan ik niet zo goed tegen.
pi_214374105
Halve nacht wakker geweest door maagpijn en ook misselijkheid -O-
Vandaag nog steeds niet helemaal 100%, sowieso durf ik maar weinig te eten.
  maandag 22 juli 2024 @ 16:20:21 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214374122
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Meh da's waardeloos; iets verkeerds gegeten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214374141
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Balen zeg. Wel verstandig om even niet zoveel te eten, de boel van binnen even tot rust laten komen.
pi_214374407
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:20 schreef fietsie het volgende:

[..]
Meh da's waardeloos; iets verkeerds gegeten?
Precies hetzelfde als mijn man en die heeft nergens last van. Dus denk niet dat het daar aan ligt.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Balen zeg. Wel verstandig om even niet zoveel te eten, de boel van binnen even tot rust laten komen.
Hopelijk is het woensdag weer over want dan ga ik met ons mam uiteten.
pi_214374834
Ik kreeg kippenvel bij deze recensie O+
Had geen kaart gekocht voor haar, omdat ik niet dacht dat ze nog echt lekker bij stem zou zijn op haar 76e...
Next time ben ik er bij!

https://archive.ph/gGWWs
pi_214374839
Dubbel om te lezen Lucky, je ervaringen met de statushouders. Net als de verhalen van Kaat.
Ik neig er naar om als ik met pensioen ben ook iets in die richting te gaan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 22-07-2024 17:38:25 ]
pi_214374852
Beterschap aan alle zieken!

Er zijn er heel wat ziek, op het werk ook. Veel dezelfde klachten van spijsverteringskanalen enz. Maar ook veel covids.

Vandaag met 4 gewerkt (1 eigenlijk ook voor andere poli maar zat bij ons ter ondersteuning). Was zo gezellig, en ik heb een tandje minder gedaan en voel me daar veel beter bij. Kom ook niet helemaal doodmoe en zonder energie thuis.
Volhouden dus, dat lagere tempo o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214375018
Collega biedt me 15 jaargangen EPPO aan :o
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 22 juli 2024 @ 17:41:44 #66
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214375032
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:40 schreef sigme het volgende:
Collega biedt me 15 jaargangen EPPO aan :o
Is dat uit dezelfde tijd als de Jippo en de Okkie ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214375058
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 12:27 schreef Barreltje het volgende:
Beterschap @:Borisz

hier net een solli de deur uit gedaan.. is wel weird want een week geleden heb ik ook op een andere positie binnen hetzelfde team gesolliciteerd :o dus maar in de brief gezegd dat ik graag voor beide posities in aanmerking kom.

wat ik ook wel lastig vind is dat 70% of de brief wel echt precies hetzelfde is.. ( wat mijn kwalificaties en ervaringen zijn) het voelt dan wel alsof ik enorm door de mand val ofzo..

aan de solliciteerders : in hoe verre is jullie brief hetzelfde en in hoe verre pas je hem eigenlijk aan aan de positie ?
Bij 9 vd 10 vacatureteksten straalt de knip-en-plak er ook vanaf, dus ach
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214375110
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is dat uit dezelfde tijd als de Jippo en de Okkie ?
Jippo ken ik niet, Okkie ken ik uit 1980.
EPPO is begonnen in.. '73 ofzo, uit een fusie van PEP en Sjors.
Volgens mij ook een tijd weggeweest (min of meer voortgezet onder de naam Wordt Vervolgd denk ik?) en bestaan blijkbaar ook al weer een hele tijd want dit zijn nummers vanaf 2009.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214375112
Wat mooi @Blues dat je dat even samen met die mevrouw kon doen.
  maandag 22 juli 2024 @ 17:52:42 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214375147
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:49 schreef sigme het volgende:

[..]
Jippo ken ik niet, Okkie ken ik uit 1980.
EPPO is begonnen in.. '73 ofzo, uit een fusie van PEP en Sjors.
Volgens mij ook een tijd weggeweest (min of meer voortgezet onder de naam Wordt Vervolgd denk ik?) en bestaan blijkbaar ook al weer een hele tijd want dit zijn nummers vanaf 2009.
Oow een echte strip dus ?
pi_214375151
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat mooi @:Blues dat je dat even samen met die mevrouw kon doen.
Ja hè, we begeleiden haar al maanden en het zag er steeds niet best uit. Veel voor haar gedaan, toevallig omdat maandagen mijn werkdagen zijn.
Dan wordt dit een fijne afsluiter.
  maandag 22 juli 2024 @ 17:55:34 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214375177
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Okki, Jippo en Taptoe werden via scholen verspreid, volgens mij. Onze school had ze niet, maar onze buurvrouw was inspecteur bij het onderwijs en die voorzag ons.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214375187
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Stripweekblad, zoals de Robbedoes ook was. En de PEP. Dus wekelijk een aantal (vervolg)strips.
Was altijd wel gelieerd aan de uitgeverij (in Robbedoes dus de strips van de andere grote stripuitgever), maar niet zoals de Donald Duck dat het allemaal maar 1 studio is.
pi_214375215
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hè, we begeleiden haar al maanden en het zag er steeds niet best uit. Veel voor haar gedaan, toevallig omdat maandagen mijn werkdagen zijn.
Dan wordt dit een fijne afsluiter.
Ja zo fijn. En ook omdat jij zo betrokken bent is voor haar natuurlijk ook zo fijn dat ze dit met jou kan doen.
pi_214375349
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 17:23 schreef Blues het volgende:
Beterschap aan alle zieken!

Er zijn er heel wat ziek, op het werk ook. Veel dezelfde klachten van spijsverteringskanalen enz. Maar ook veel covids.

Vandaag met 4 gewerkt (1 eigenlijk ook voor andere poli maar zat bij ons ter ondersteuning). Was zo gezellig, en ik heb een tandje minder gedaan en voel me daar veel beter bij. Kom ook niet helemaal doodmoe en zonder energie thuis.
Volhouden dus, dat lagere tempo o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar vind ik dat, nog een chemo na CR. Helse moordshit loslaten op een dooie tumor. Al is het vast anders als je de tumor er daarna niet af kan knippen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')