ach dat had ik in het blauw in mijn slaapkamerquote:Op maandag 22 juli 2024 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond dit niet zo passen in mijn huis![]()
[ afbeelding ]
Effen vind ik ook niet zo'n probleem. Maar dat onrustige gekriebel, daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach dat had ik in het blauw in mijn slaapkamer![]()
het is wel minder saai
Meh da's waardeloos; iets verkeerds gegeten?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Halve nacht wakker geweest door maagpijn en ook misselijkheid
Vandaag nog steeds niet helemaal 100%, sowieso durf ik maar weinig te eten.
Balen zeg. Wel verstandig om even niet zoveel te eten, de boel van binnen even tot rust laten komen.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Halve nacht wakker geweest door maagpijn en ook misselijkheid
Vandaag nog steeds niet helemaal 100%, sowieso durf ik maar weinig te eten.
Precies hetzelfde als mijn man en die heeft nergens last van. Dus denk niet dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh da's waardeloos; iets verkeerds gegeten?
Hopelijk is het woensdag weer over want dan ga ik met ons mam uiteten.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Balen zeg. Wel verstandig om even niet zoveel te eten, de boel van binnen even tot rust laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat uit dezelfde tijd als de Jippo en de Okkie ?quote:
Bij 9 vd 10 vacatureteksten straalt de knip-en-plak er ook vanaf, dus achquote:Op maandag 22 juli 2024 12:27 schreef Barreltje het volgende:
Beterschap @:Borisz
hier net een solli de deur uit gedaan.. is wel weird want een week geleden heb ik ook op een andere positie binnen hetzelfde team gesolliciteerddus maar in de brief gezegd dat ik graag voor beide posities in aanmerking kom.
wat ik ook wel lastig vind is dat 70% of de brief wel echt precies hetzelfde is.. ( wat mijn kwalificaties en ervaringen zijn) het voelt dan wel alsof ik enorm door de mand val ofzo..
aan de solliciteerders : in hoe verre is jullie brief hetzelfde en in hoe verre pas je hem eigenlijk aan aan de positie ?
Jippo ken ik niet, Okkie ken ik uit 1980.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat uit dezelfde tijd als de Jippo en de Okkie ?
Oow een echte strip dus ?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Jippo ken ik niet, Okkie ken ik uit 1980.
EPPO is begonnen in.. '73 ofzo, uit een fusie van PEP en Sjors.
Volgens mij ook een tijd weggeweest (min of meer voortgezet onder de naam Wordt Vervolgd denk ik?) en bestaan blijkbaar ook al weer een hele tijd want dit zijn nummers vanaf 2009.
Ja hè, we begeleiden haar al maanden en het zag er steeds niet best uit. Veel voor haar gedaan, toevallig omdat maandagen mijn werkdagen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat mooi @:Blues dat je dat even samen met die mevrouw kon doen.
Okki, Jippo en Taptoe werden via scholen verspreid, volgens mij. Onze school had ze niet, maar onze buurvrouw was inspecteur bij het onderwijs en die voorzag ons.quote:
Stripweekblad, zoals de Robbedoes ook was. En de PEP. Dus wekelijk een aantal (vervolg)strips.quote:
Ja zo fijn. En ook omdat jij zo betrokken bent is voor haar natuurlijk ook zo fijn dat ze dit met jou kan doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hè, we begeleiden haar al maanden en het zag er steeds niet best uit. Veel voor haar gedaan, toevallig omdat maandagen mijn werkdagen zijn.
Dan wordt dit een fijne afsluiter.
quote:Op maandag 22 juli 2024 17:23 schreef Blues het volgende:
Beterschap aan alle zieken!
Er zijn er heel wat ziek, op het werk ook. Veel dezelfde klachten van spijsverteringskanalen enz. Maar ook veel covids.
Vandaag met 4 gewerkt (1 eigenlijk ook voor andere poli maar zat bij ons ter ondersteuning). Was zo gezellig, en ik heb een tandje minder gedaan en voel me daar veel beter bij. Kom ook niet helemaal doodmoe en zonder energie thuis.
Volhouden dus, dat lagere tempoRaar vind ik dat, nog een chemo na CR. Helse moordshit loslaten op een dooie tumor. Al is het vast anders als je de tumor er daarna niet af kan knippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |